Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@17:26:51 GMT

کشف 10 میلیارد ریال روغن خوراکی قاچاق و غیرمجاز در البرز

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۵۸۵

کشف 10 میلیارد ریال روغن خوراکی قاچاق و غیرمجاز در البرز

کرج - ایرنا - فرمانده انتظامی البرز اعلام کرد که ماموران پلیس این استان با شناسایی کارگاه غیرمجاز بسته بندی روغن خوراکی مقادیری روغن قاچاق را به ارزش 10 میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

سردار عباسعلی محمدیان روز یکشنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت گزارشی مبنی بر فعالیت یک کارگاه غیر مجاز بسته بندی روغن خوراکی در شهرستان کرج موضوع به صورت ویژه در دستور کارقرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: در بازرسی از محل مورد نظر 86 هزار و 800 کیلوگرم روغن قاچاق به ارزش 10 میلیارد ریال کشف شد.
محمدیان گفت: درتحقیقات بیشتر پلیس مشخص شد که مواد اولیه روغن های خوراکی بدون اسناد گمرکی به صورت قاچاق وارد کشور شده که یک نفر دستگیر شد و تحقیقات همچنان ادامه دارد.
وی خاطرنشان کرد: این فرد مواد اولیه را با ارز دولتی وارد کرده و پس از تولید روغن در بسته بندی های مختلف با نصب برچسب های معروف به صورت غیر مجاز و به قیمت آزاد وارد بازار می کرد.
فرمانده انتظامی البرز تاکید کرد که فعالان بخش واردات، انبار، توزیع، خرید و فروش به خصوص تجار و صنوف مرتبط نسبت به رعایت قوانین و مقررات موضوعه از جمله قوانین مبارزه با قاچاق کالا و ارز و همچنین رعایت ضوابط گمرکی و توزیع فروش کالاهای قاچاق توجه داشته باشند.
محمدیان، نقش مردم را در مبارزه با پدیده شوم قاچاق کالا و ارز که اقتصاد، تولید و اشتغال کشور را با مشکلات عدیده ای روبرو می کند، بسیار تاثیرگذار دانست.
هفته گذشته نیز در یک کارگاه بسته بندی غیرمجاز مقادیر زیادی روغن خوراکی قاچاق به ارزش 20 میلیارد ریال کشف و ضبط شد.
2098/ 6155

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد كشف روغن خوراكي قاچاق پليس البرز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد

سرهنگ حسین بدری روز پنجشنبه با تشریح جزئیات این خبر افزود: در اجرای طرح ۴۸ ساعته تشدید مبارزه با کالای قاچاق با اولویت مقابله با

خودروهای شوتی، در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیسی، حمل کالاهای قاچاق با ۲ دستگاه خودروی سواری (شوتی) و چهار دستگاه وانت نیسان (شوتی)، برای ماموران محرز شد و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت اقتصادی در مجموعه انتظامی استان زنجان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی قضایی در حین کنترل نامحسوس خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان زنجان خودروهای مذکور را رویت کرده و آنها را با علائم هشدار دهنده و دستور ایست متوقف کردند.

سرهنگ بدری اظهار داشت: در بازرسی از خودروها در مجموع تعداد ۲۱۰ کارتن هفت کیلویی تنباکو قاچاق (جمعا ۱۴۷۰ کیلوگرم تنباکو)، ۱۰ هزار و ۹۷۷ عدد انواع کالای بهداشتی و آرایشی خارجی، ۹۵۰ ثوب روسری خارجی و هفت راس دام سنگین (گوساله) فاقد مجوز دامپزشکی و حمل کشف شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: کارشناسان ارزش مجموع اقلام مکشوفه فوق را ۲۰ میلیارد ریال برآورد کردند که در این خصوص ۶ نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده متشکله به مراجع قضایی معرفی شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توقیف ۲ خودروی شوتی در البرز / ۳ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد
  • از توقیف سیترون ۱۷ میلیاردی قاچاق تا کشف احشام قاچاق
  • کشف سوخت قاچاق در شهرستان خاتم
  • کشف ۳۲ هزار و ۷۰۰ لیتر سوخت قاچاق درشهرستان خاتم
  • انواع کالای قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • قاچاقچی کالا در لرستان ۱۲۷ میلیارد و ۲۴ میلیون ریال جریمه شد
  • نفت کوره قاچاق در هامون کشف شد
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق و دستگیری یک متخلف در زاهدان
  • کشف کالاي قاچاق به ارزش ۳ ميليارد ريال در بروجن
  • کشف ۴۰ تن روغن خوراکی قاچاق ودستگیری یک متخلف در زاهدان