Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست کمیته فنی و توسعه جهت بررسی درخواست سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی برگزار شد.

به گزارش ایسنا ‌و ‌به نقل از فدراسیون فوتبال، در پی اعلام مارکو اوکتاویو، سرمربی برزیلی تیم‌ ‌ملی فوتبال ساحلی به کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی مبنی بر بروز مشکلات خانوادگی و درخواست تفاهم دو جانبه جهت پایان همکاری وی با فدراسیون فوتبال ایران، پس از طرح موضوع در نشست مشترک با اعضا، بیان مشکلات پیش آمده و در نظر گرفتن نیاز مبرم ایشان به بازگشت به برزیل، در نهایت کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی با درخواست اوکتاویو موافقت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمیته همچنین گفت‌وگو و تصمیم گیری درخصوص گزینه‌های مطرح شده برای سرمربیگری تیم ملی فوتبال ساحلی را در دستور کار قرار داده است تا از بین گزینه‌های جانشینی اوکتاویو - که چندین مربی خارجی هم در بین آنها وجود دارد - در نهایت در جلسه بعدی کمیته درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم ملي فوتبال ساحلی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،  در خصوص استیناف باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس تهران نسبت به رأی کمیته محترم انضباطی فدراسیون فوتبال که به موجب آن حکم بر برائت باشگاه استقلال تهران در استفاده از بازیکن به نام بلانکو در و نیز آقایان علی سامره -سعید اکبری -محمد نوازی -صالح حردانی و ابوالفضل جلالی از تخلف توهین و نشر اکاذیب و تحریک به خشونت صادر شده است با عنایت به مجموع محتویات پرونده و استدلالات مندرج در رای صادره، ایراد و اعتراض موثری که خدشه بر دادنامه معترض عنه وارد نماید بعمل نیامده، مستنداً به ماده ۱۰۶ مقررات انضباطی فدراسیون فوتبال ضمن رد اعتراض دادنامه صادره، عیناً تائید و اعلام می‌گردد. رأی صادره قطعی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • صدور آرای جدید کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • مهلت بارگذاری مدارک مالی باشگاه‌ها برای اخذ مجوز حرفه‌ای
  • موافقت اولیه گل‌محمدی با پیشنهاد فدراسیون فوتبال
  • شکست حقوقی پرسپولیس از مهاجم استقلال
  • اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال
  • شکایت پرسپولیس از استقلال رد شد
  • رد شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها توسط کمیته استیناف
  • رد شکایت پرسپولیس از بلانکو از سوی کمیته استیناف
  • کمیته استیناف شکایت پرسپولیس از استقلالی‌ها را رد کرد