Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@13:46:29 GMT

جدایی «آلگری» از یووه؛ پازلی از تورین تا مادرید و پاریس

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۶۵۱

جدایی «آلگری» از یووه؛ پازلی از تورین تا مادرید و پاریس

تهران- ایرنا- براساس گزارش ها و با توجه به اعلام جدایی رسمی سرمربی یوونتوس در پایان فصل، «دیدیه دشان» سرمربی تیم ملی فرانسه از پاریس به تورین ایتالیا می رود و در سوی دیگر «زین الدین زیدان» از رئال جدا و هدایت تیم ملی کشورش را عهده دار خواهد شد.

شبکه فاکس اسپورتس روز یکشنبه نوشت: یوونتوس جمعه هفته گذشته جدایی «ماسیمیلیانو آلگری» را در پایان فصل و پس از فتح یک اسکودتوی دیگر تایید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین بانوی پیر در حال حاضر بدون سرمربی است و گزارش ها حاکی از آن است که سرمربی آبی های فرانسه محتمل ترین گزینه برای هدایت یووه است.
دشان تابستان سال گذشته جام جهانی را در روسیه در حالی بالای سر برد که هدایت تیم ملی کشورش را بر عهده داشت.
براساس گزارش دون بالون، یوونتوسی ها به احتمال فراوان قصد دارند تا پیشنهادی غیر قابل مقاومت را برای دشان مطرح کنند؛ اتفاقی که در صورت تحقق، فدراسیون فوتبال فرانسه را مجبور خواهد کرد تا زیدان را برای نشستن روی نیمکت آبی ها فرا بخواند.
با این وجود، آینده زیدان در حال حاضر در رئال تثبیت شده و مرد فرانسوی خانه تکانی گسترده ای را در کهکشان مادرید هدف گرفته است. با این حال، خبرگزاری اسپانیا بر این باور است در صورتی که فرانسوی ها پیش قدم شوند، قهرمان جام جهانی و برنده اسبق توپ طلای جهان پیشنهاد آنها را خواهد پذیرفت.
در ادامه این دومینو، رئالی که با رفتن زیدان بدون سرمربی خواهد ماند آلگری را به استخدام در آورده تا پازلی که با رفتن مرد ایتالیایی از تورین آغاز شده با وی و در مادرید ختم شود.
ورزشی**3991**1067**

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش دشان زيدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال

هیئت حاکمه فرمول یک شاید مقر صد ساله خود را در فرانسه ترک کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از گرندپریکس؛ هیئت حاکمه فرمول یک  (FIA) ممکن است مقر خود را به خارج از فرانسه منتقل کند.

تغییر نام رسمی فراری در فرمول یک

بر اساس این گزارش؛ فدراسیون جهانی اتومبیلرانی که بیش از یک قرن در پاریس مستقر است و هم فیفا، یکی دیگر از نهادهای ورزشی جهانی مستقر در پاریس، از سیستم حقوقی و مالیاتی فرانسه که به گفته آنها پاسخگوی نیازهای عملیاتی آنها نیست، ابراز نارضایتی کرده‌اند. نگرانی‌های اصلی این سازمان‌ها شامل «نظام حقوقی و مالیاتی» است که مطابق با فعالیت‌های آنها نیست.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • احتمال خروج FIA از فرانسه پس از صد سال
  • آخرین فرصت رستگاری | جدایی شیرین یا تلخ؟
  • شرط ستاره یووه: آلگری بماند، من نیستم!
  • اعمال محدودیت در برگزاری تظاهرات حامی فلسطین در فرانسه و ایتالیا
  • ام باپه شماره 9 جدید رئال مادرید
  • مدیر یووه: تکلیف آلگری را آخر فصل مشخص می‌کنیم
  • عامل حمله به کنسولی ایران در پاریس به حبس محکوم شد
  • راهکار فرانسه برای کمبود پلیس در المپیک پاریس
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • به دلیل مصدومیت: ستاره فرانسه در یورو غایب است