Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@23:23:36 GMT

«اعتکاف رمضانیه» در گلستان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۶۸۸

«اعتکاف رمضانیه» در گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام ولی نژاد گفت: همزرمان با دهه آخر ماه مبارک رمضان «اعتکاف رمضانیه» در سراسر استان گلستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «حجت الاسلام نورالله ولی نژاد» امروز (یکشنبه 29 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران گفت: موضوع اعتکاف در دهه آخر ماه مبارک رمضان یکی از سفارشات پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) است که ایشان خود در دهه آخر این ماه مبارک جزو معتکفین بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان افزود: اعتکاف رجبیه در گلستان به صورت وسیع برگزار شد و در حال حاضر نیز به قوت خود باقی است و از آنجایی که اعتکاف رمضانیه از سفارشات پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) است پیشنهاد شد این مراسم امسال در استان برگزار شود.

 

وی با اشاره به اینکه امسال برای آن دسته از هم استانی هایی که شرایط برای آنها فراهم است معتکف شوند نسبت به برگزاری اعتکاف رمضانی اقدام کنند، گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده اقدامات اولیه صورت گرفته و بخشی از مساجد اعلام آمادگی کرده اند.

 

حجت الاسلام ولی نژاد تصریح کرد: سه روز آخر رمضان برای اعتکاف رمضانیه در نظر گرفته شده است و تمامی مساجد شهرها و روستاهای استان آمادگی برگزاری این مراسم را دارند.

 

وی خاطرنشان کرد: ثبت نام معتکفین در تمامی شهرستان ها آغاز شده است و علاقمندان برای شرکت در این مراسم معنوی می توانند ثبت نام کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان اظهار امیدواری کرد: امسال شاهد حضور پررنگ همه مردم اعم از برادران و خواهران شیعه و سنی به ویژه جوانان در استان باشیم.

 

 

پایان پیام/83

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان اردبیل مسجد خراسان جنوبي آیت الله مصباح یزدی اخلاق ماه مبارک رمضان جنوب کرمان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت خوزستان اعتکاف مدیرکل تبلیغات اسلامی گلستان ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در این نشست که اختصاص به بازنویسی حکایات گلستان سعدی دارد از نوجوانان درخواست می‌شود تا داستانی از گلستان سعدی را با استفاده از قوه تخیل خود بازنویسی کنند.

همچنین در این برنامه، مفاخر شعر و ادب پارسی معرفی شده و به مناسبت بزرگداشت روز سعدی بحث و گفتگوی آزاد با موضوع داستان نویسی خلاق برگزار می‌شود.

اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت از ساعت ۱۰:۳۰ در کتابخانه فرهنگسرای نهج‌البلاغه برای عموم نوجوانان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» منشاء تحولات مهم در نظام بین الملل
  • برگزاری نشست «گر تو سعدی شوی» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • برگزاری ۲۱۰ برنامه ویژه هفته کار و کارگر در گلستان
  • اولین نشست حلقه «بچه‌های ایران آینده» در فرهنگسرای نهج‌البلاغه
  • دومین اجلاسیه ۴ هزار شهید گلستان برگزار می‌شود
  • گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور : گلستان باید الگوی برجسته وحدت معرفی شود
  • برگزاری برنامه‌های فرهنگی و تبیینی دهه کرامت در بوشهر
  • درس‌گفتار‌های سعدی‌خوانی، به مناسبت بزرگداشت سعدی برگزار شد
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود