Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان شنبه شب با تغییر در جدول زمان‌بندی انتخابات ریاست‌جمهوری، شوراهای ولایتی و مجلس نمایندگان ولایت غزنی، آن را نهایی کرد.

بر اساس این جدول، روند ثبت نام‌ رای‌دهند‌گان که قرار بود در تاریخ 26 ثور/ اردیبهشت آغاز شود به 18 جوزا/ خرداد موکول شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر  اساس این گزارش، قرار است ثبت نام‌ رای‌دهند‌گان نیز بدون استفاده از فناوری های جدید باشد. این در حالی‌ است که پیش از این کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرده بود در روند ثبت نام‌‌ رای‌دهند‌گان در انتخابات آینده از فناوری های نوین از جمله بیومتریک (سامانه تشخیص هویت) استفاده می شود.

قرار است انتخابات‌ ریاست‌جمهوری، شوراهای ولایتی و مجلس نماینده‌گان ولایت غزنی افغانستان، 6 میزان/ مهر برگزار شود.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کمیسیون مستقل انتخابات افغانستان افغانستان انتخابات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما به نقل از فدراسیون فوتبال، لوئیس برنات مولینا، سرمربی تیم ملی فوتسال قرقیزستان در نشست خبری پیش از بازی با تیم ایران در یک چهارم نهایی جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا، گفت: ما برای بازی با ایران استراتژی خودمان را داریم، ایران تیم بسیار بزرگی است و ما می‌دانیم که مسابقه آسانی را نخواهیم داشت.   وی افزود: کاری که ما تا این مرحله انجام دادیم برای خیلی‌ها فراتر از انتظاری بود که از ما وجود داشت، ما از این دستاورد لذت می‌بریم و مسابقات را با تمرکز ادامه می‌دهیم.   مولینا با اشاره به بازی این تیم مقابل ژاپن، گفت: ما مقابل ژاپن بدون استرس و فشار بازی کردیم و همین را از بازیکنانم در مقابل ایران خواسته‌ام. این کاری است که انجام خواهیم داد.

دیگر خبرها

  • اشتهارد؛ شهرستان بدون زندانی مهریه
  • شاید موشک‌های آینده بدون سوخت کار کنند!
  • ادامه گشت زنی پهپادهای ناشناس در آسمان افغانستان
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • عبور سنگ ترانزیتی افغانستان به ترکیه از گمرک دوغارون
  • مقدمات اعزام قطار ترانزیتی افغانستان به ترکیه انجام شد
  • سرمربی تیم فوتسال قرقیزستان: مقابل ایران بدون استرس بازی می‌کنیم
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند
  • آسوشییتدپرس: ایران و اسرائیل از آستانه یک جنگ تمام عیار بازگشتند/ سیاست خارجی، پاشنه آشیل جو بایدن در سال انتخابات شد
  • جزئیات جدید از ممنوعیت خرید و فروش امتیاز مسکن ملی؛ از حبس ۴۵ روزه تا جزای نقدی برای آگهی دهندگان+ تصویر