Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال نسبت به وضعیت این تیم واکنش نشان داد.به گزارش بلاغ،با پایان هفته سی‌ام لیگ برتر ایران، تیم استقلال به مقام سومی رسید تا حسرت آبی‌ها برای کسب جام یک سال دیگر تمدید شود.

 

از همین رو پیروز قربانی پیش‌کسوت استقلال صحبت‌های تندی را علیه از کسانی که نگذاشتند استقلال نتیجه بگیرد انجام داد و گفت: آدم‌های آویزان نباید به تیم نزدیک شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم نباید قهرمان می‌شد، مگر قرار بود قهرمان شود که حال از نشدنش ناراحت هستید. استقلال مانند یک کیک بزرگ است که مگس‌های زیادی دور آن جمع شدند.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!

آفتاب‌‌نیوز :

جواد نکونام خوب می‌داند اگر او و تیمش در باد خوشحالی این صدرنشینی و حرف از قهرمانی بخوابند خیلی زودتر از آن چیزی که تصورش را می‌کنند تمام تلاش‌های چندین و چند ماهه شان برای تثبیت این صدرنشینی را بر باد شده خواهند دید آنگاه دیگر هیچ آه و حسرت و افسوسی فایده‌ای نخواهد داشت.

جواد نکونام می‌داند که رقابت در هفته‌های پایانی فصل خیلی سخت‌تر از شروع امیدوار کننده در ابتدای فصل است، وقتی در هفته‌های پایانی تمام تیم‌ها برای اینکه بتوانند یک جایگاه ثابت و بهتری برای خود دست و پا کنند خودشان را به آب و آتش می‌زنند و به قولی هیچ رحمی به هیچ حریفی ندارند آنگاه حفظ این صدرنشینی بسیار سخت‌تر و طاقت فرساتر خواهد بود و صد البته رسیدن به هفته پایانی و حفظ این صدرنشینی بسیار لذت بخش‌تر خواهد بود.

۹ هفته پایانی یعنی ۹ فینال و کسب تک تک امتیازات آن می‌تواند نقطه امید و یک جای پای قرص و محکمی را برای تیمی بگذارد که برای رسیدن به صدر جدول و قهرمانی عزم جدی دارد، شاید این عزم هفته هاست که در ساق‌های بازیکنان تیم استقلال وجود دارد، اما حفظ این عزم و اندیشیدن برای کسب قهرمانی تا هفته پایانی یک چیز دیگر است.

جواد نکونام و یارانش برای خوشحالی کردن فرصت و زمان بسیاری دارند که البته اکنون نیست، آن‌ها می‌دانند که نه به صدرنشین نیم فصل اول که به قهرمان نیم فصل شهرت یافته است جام می‌دهند و نه به تیمی که هفته‌ها صدرنشینی را حفظ کرده است، به تیمی جام می‌دهند و آن را قهرمان می‌خوانند که در هفته پایانی صدر جدول باشد و با اکثریت کسب امتیاز به این جایگاه رسیده باشد و از تمامی حریفان و تیم‌های دیگر بیشترین امتیاز را داشته باشد.

پس نه در نیم فصل اول و نه امروز و در هفته بیست و یکم هیچ تیمی قهرمان نیست، و تیمی قهرمان است که در هفته سی ام صدرنشین باشد، هر چند حفظ صدرنشینی در تمام نیم فصل دوم می‌تواند یک شاهکار بی نظیر از تیم جواد نکونام بسازد و به مانند دو فصل پیش تیم فرهاد مجیدی می‌تواند با کسب قهرمانی صاحب رکورد‌های بیشتری هم شود، اما فعلا صحبت از قهرمانی مثل یک خودکشی خواهد بود.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از تمرین امروز استقلالی‌ها
  • نکونام و استقلالی‌ها در انتظار بازگشت 4 ستاره
  • اعتراض استقلالی ها به ارزش گذاری ۱.۸ هزار میلیارد تومانی ۵۱ ...
  • آژیر قرمز برای ۳ تیم خوزستانی/ نابسامانی مدیریتی عامل اصلی ناکامی
  • طوفان توییتری استقلالی ها با هشتگ واگذاری عادلانه
  • عکس| پس از بیانیه جنجالی؛ قلعه‌نویی یک استقلالی را انتخاب کرد
  • صدای یک استقلالی هم بلند شد؛ این مدل بازی در شان تیم پرافتخار ما نیست
  • قلعه‌نویی کیروش می‌شود؟ / این بار شاید استقلالی‌ها اخراج شوند!
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!
  • عکس| استوری طعنه‌آمیز یک استقلالی به حضور بیرانوند مقابل ترکمنستان