Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:40:01 GMT

یک تن و ۵۵۱ کیلو مواد مخدر در زاهدان کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۹۴۵

یک تن و ۵۵۱ کیلو مواد مخدر در زاهدان کشف شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار محمد قنبری اظهار داشت: شب گذشته با کسب خبری مبنی بر جابه جایی یک محموله مواد افیونی توسط قاچاقچیان مسلح با یک دستگاه وانت در یکی از محورهای فرعی منتهی به شهر زاهدان بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان به همراه ۳ تیم از قرارگاه عملیاتی عمار ضمن شناسایی مسیر تردد قاچاقچیان با اجرای کمین در مسیر عبور آنان، خودرو حامل مواد مخدر را ساعت یک بامداد شناسایی و در یک درگیری مسلحانه آنان را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی سیستان وبلوچستان تصریح کرد: در این درگیری مسلحانه تکاوران پلیس ۲ سوداگر مرگ را دستگیر و در بازرسی از خودرو وانت یک تن و ۵۵۱ کیلو و ۲۱۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک، ۲ قبضه سلاح شکاری، ۱۳۶ فشنگ، یک قبضه کلت کمری به همراه ۲ تیغه خشاب حاوی ۱۲ تیر جنگی کشف کردند.

سردار قنبری با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر اعضای این باند قاچاق خاطر نشان کرد: با توجه به حضور و اشرافیت پلیس در جای جای نقاط استان و افزایش ضریب هوشیاری و تجارب پلیس در شناسایی باندهای قاچاق، سوداگران مرگ در امان نخواهند بود؛ چراکه چشمان تیز بین پلیس، هر لحظه ناظر بر اعمال آنان است.

کد خبر 4620512

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد قنبری نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان مواد مخدر زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان

 سعید ایراندوست در حاشیه شناسایی یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: با همکاری سربازان گمنام اداره کل اطلاعات لرستان یک باند قاچاق اسلحه و مهمات در محور‌های غربی شمال غربی استان شناسایی و منهدم شد.
وی افزود: از این باند قاچاق مهمات و اسلحه، ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری کشف و ضبط شد.
رئیس دادگاه عمومی اشترینان با اشاره به اینکه متهم با تشکیل پرونده راهی زندان شد، گفت: پرونده اسلحه‌های مذکور در جریان تحقیقات مقدماتی است و اقدامات قانونی در این زمینه انجام می‌شود.
ایران دوست تاکید کرد: با قاچاقاچیان سلاح و مهمات برخورد قاطع و قانونی خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • دستگیری ۲ خرده فروش مواد مخدر قزوین
  • کشف و ضبط ۱۰۰ قبضه اسلحه شورشی و شکاری در لرستان
  • کشف بیش از ۱۰۰ کیلو تریاک جاسازی شده در بار خیار
  • توقیف تریلی حامل سنگ با یک تن مخدر شیشه
  • بلع یک کیلو و ۶۹۰ گرم تریاک توسط سه سوداگر مرگ در بردسکن
  • کشف بیش از یک کیلو گرم مواد مخدر بلعی از سه قاچاقچی در بردسکن
  • از توقیف تریلی با حمل یک تن شیشه تا کشف ۷۰۰ کیلوگرم هروئین
  • کشف ۱۹۸ کیلو تریاک در میناب
  • کشف ۵ تن چوب گردوی قاچاق در قزوین