Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-04-16@18:23:50 GMT

افزایش قیمت نفت در بازار

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۴۹۹۹

افزایش قیمت نفت در بازار

خبرگزاری میزان- بررسی قیمت انواع نفت در بازار‌های جهانی نشان می‌دهد هر بشکه نفت خام کاهش ۰.۵۴ دلاری، هر بشکه نفت برنت افزایش ۰.۴۶ دلاری، هر بشکه نفت کوره افزایش ۰.۰۱۱۸ دلاری و هر بشکه نفت اوپک افزایش ۱.۳۹ دلاری داشته است. به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، نفت خام طی هفته گذشته میلادی طی ۶ روز مورد معامله و قیمت گذاری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هر بشکه نفت خام در بیست و ششمین روز از فروردین ماه به قیمت ۶۳.۴۵ دلار ارزش گذاری شد، در دومین روز از هفته با افزایش چند سنتی قیمت به رقم ۶۴.۰۴ دلاری رسید، در ادامه معاملات این هفته و در بیست و هشتمین روز از فروردین ماه با بازگشت به کانال ۶۳ سنتی، در رقم ۶۳.۷۲ دلار معامله شد.

قیمت نفت خام در ۲ روز بیست و نهم و سی ام فروردین ماه در قیمت ۶۴ دلار باقی ماند و در نهایت در آخرین روز هفته با افزایش چند سنتی به رقم ۶۴.۰۷ دلار خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت ثبت شده طی هفته گذشته میلادی افزایش ۰.۶۲ دلاری داشته است.

 

 

نفت برنت طی هفته گذشته میلادی در ۵ روز مورد معامله و قیمت گذاری قرار گرفت که روند صعودی داشت.

هر بشکه نفت برنت در بیست و ششمین روز از فروردین ماه به ارزش ۷۱.۱۹ دلار خرید و فروش شد، در دومین روز از هفته هر بشکه نفت برنت با افزایش به رقم ۷۱.۶۳ دلار رسید، روز پس از آن قیمت نفت به ارزش ۷۱.۶۲ دلار خرید و فروش شد و در دو روز پایانی هفته هر بشکه نفت برنت به قیمت ۷۱.۹۴ و ۷۱.۹۵ دلار مورد معامله قرار گرفت.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت برنت نشان دهنده افزایش ۰.۷۶ دلاری بوده است.

 

نفت اوپک طی هفته مذکور در ۴ روز مورد خرید و فروش قرار گرفت.

هر بشکه نفت اوپک در بیست و ششمین روز از فروردین ماه به ارزش ۷۰.۴۴ دلار قیمت گذاری شد، پس از آن به مدت ۲ روز کاهش قیمت جزئی داشت و ارقام ۷۰.۲۱ و ۷۰.۱۱ دلار را تجربه کرد، سپس قیمت نفت اوپک در آخرین روز مورد معامله افزایش داشت و به سقف ۷۰.۸۱ دلار رسید.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت اوپک از افزایش ۰.۳۷ دلاری خبر می‌دهد.

 

هر بشکه نفت کوره طی هفته گذشته میلادی در 5 روز کاری مورد معامله قرار گرفت.

هر بشکه نفت کوره در بیست و ششمین روز از فروردین ماه به ارزش ۲.۰629 دلار ارزش گذاری شد، در دومین روز از هفته قیمت ثابت ماند 

پس از آن قیمت نفت کوره جهش یافت و به رقم ۲.۰۸۲۱ دلار رسید که بیشترین رقم ثبت شده در هفته گذشته میلادی است.

پس از آن تا آخر هفته روند قیمتی نفت به نسبت نزولی پیش رفت، به گونه‌ای که در بیست و دومین روز از فرودین به رقم ۲.۰۶۹۴ دلار معامله شد، در بیست و سومین روز به رقم ۲.۰۶۸۲ دلار ارزش گذاری شد و در نهایت در آخرین روز مورد معامله به رقم ۲.۰۶۸۴ دلار خرید و فروش شد.

اختلاف قیمت ثبت شده برای نفت کوره طی هفته گذشته میلادی نشان از افزایش ۰.۰۱۱۸ دلاری داشت.

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قیمت نفت نفت برنت نفت کوره نفت خام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۴۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله ایران به صهیونیست ها قیمت نفت را بالا برد

به گزارش قدس آنلاین، در معاملات ساعات گذشته بازار جهانی انرژی، قیمت نفت برنت دریای شمال با ۷۱ سنت افزایش به ۹۰.۴۵ دلار در هر بشکه رسید.

قیمت نفت آمریکا هم ۶۴ سنت معادل ۰.۷۵ درصد بالا رفت و ۸۵.۶۶ دلار در هر بشکه معامله شد.

دلیل افزایش قیمت نفت در بازار جهانی از سوی کارشناسان، حمله تلافی جویانه کشورمان به سرزمین‌های اشغالی و رژیم صهیونیستی با صدها فروند پهپاد و موشک در پی حمله این رژیم به ساختمان کنسولی ایران در دمشق و شهادت چند تن از مستشاران کشورمان، عنوان شده است.

به گزارش اکونومیست، در صورتی که شاهد بالا گرفتن بیشتر تنش‌ها در سطح خاورمیانه باشیم و در پی تنش آفرینی بیشتر صهیونیست‌ها کشورمان دست به حملات بیشتری به رژیم صهیونیستی بزند، ممکن است در آینده نزدیک شاهد عبور قیمت نفت از ۱۰۰ دلار در هر بشکه نیز باشیم.

با وجود افزایش امروز قیمت نفت اما هنوز قیمت کنونی نسبت به ابتدای هفته پایین‌تر است.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • برنت ۹۰ دلار و ۷۲ سنت شد
  • پیش‌بینی‌ نفت ۱۰۰ دلاری با حمله رژیم صهیونیستی به ایران
  • طلای سیاه از پاسخ معقول ایران آرام گرفت
  • بازگشت ثبات به بازار نفت/ نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • بازگشت ثبات به بازار نفت / نفت برنت کانال ۹۰ دلاری را از دست داد
  • قیمت نفت از پاسخ معقول ایران آرام گرفت
  • افزایش قیمت نفت به دنبال حمله ایران به صهیونیست ها
  • افزایش قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل/ قیمت هر بشکه به ۱۰۰ دلار می‌رسد؟
  • افزایش قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل | قیمت هر بشکه به ۱۰۰ دلار می رسد؟
  • حمله ایران به صهیونیست ها قیمت نفت را بالا برد