Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:04:46 GMT

پیکر عبدالرحمان عمادی به خاک سپرده شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۰۵۸

پیکر عبدالرحمان عمادی به خاک سپرده شد

پیکر عبدالرحمان عمادی در رودسر تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش ایسنا، این محقق، شاعر، وکیل و ایران‌پژوه شامگاه چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت در سن ۹۴ سالگی در شهر رودسر گیلان درگذشت و پیکرش روز شنبه ۲۸ اردیبهشت‌ در خاک این شهر آرام گرفت.

عبدالرحمان عمادی بهمن‌ماه ۱۳۰۴ خورشیدی در روستای ای‌نی از روستاهای اشکور گیلان دیده به جهان گشود و پس از تحصیل در مکتبخانه روستا، روانه رودسر و رشت و قزوین شد و تحصیلات متوسطه را در این شهرها گذراند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در زمان حکومت دکتر مصدق موفق به دریافت لیسانس قضایی از دانشگاه تهران شد.

عمادی هم‌زمان با وکالت، به پژوهش در مباحث ایرانشناسی روی آورد و بخشی از مقالاتش طی نیم قرن گذشته در مجلات معتبر منتشر شده‌اند.

«خوزستان در نامواژه‌های آن»، «لامداد_چند جستار از ایران»، «آسمانکت_چند رسم مردمی»، «حمزه آذرک و هرون‌الرشید در آئینه دو نامه»، «دوازده گل بهاری_نگاهی به ادبیات دیلمی و طبری»، «دماوند یا گباوند»، «چندصد نام دریای خزر»، «دیلمون پارسی یا دیلمون پالوی – دوبیتی‌های دلدادگان روستایی»، «بی‌بیه» و «فره‌گان» ۱۰ عنوان از کتاب‌های منتشرشده عبدالرحمان عمادی پرمکوهی هستند که طی یک دهه گذشته در نشر آموت و نشر گیلکان منتشر شده‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: مراسم خاکسپاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت

در چندماه اخیر شاهد افزایش نرخ بهره و سود بانکی بودیم، بانک‌ها در مدت محدودی اوراق سپرده با نرخ سود ۳۰ درصدی یکساله را ارائه کردند که به پایان رسید، اکنون سود سپرده‌بانکی سالانه ۲۰.۵ درصد است.

تنها سپرده‌گذاری با نرخ سود ۳۰درصدی سالانه از طریق صندوق‌های درآمد ثابت امکان پذیر است. مهم‌ترین مزیت صندوق درآمد‌ثابت سود روزشمار است یعنی حتی چند روز سپرده‌گذاری در این صندوق، مشمول سود ۳۰ درصد سالانه می‌شود و لزومی به سپرده‌گذاری بلند‌مدت یکساله نیست.

صندوق درآمد‌ثابت افران بزرگترین درآمدثابت کشور در سال جدید نرخ سود خود را به ۳۰ درصد افزایش داده، سود این صندوق روزشمار و معاف از مالیات است. این صندوق با ۱۵۰ هزار میلیارد‌ ریال بزرگترین و مطمئن‌ترین صندوق درآمدثابت کشور است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نرخ سود سپرده‌بانکی و صندوق‌های درآمد ثابت می‌توانید با شماره ۰۲۱۷۹۳۲۶ تماس بگیرید یا به سایت «صندوق درآمد ثابت افران» مراجعه کنید.

دیگر خبرها

  • وقتی مرمت و بازسازی آب انبار قدیمی در یزد به فراموشی سپرده شد + فیلم
  • شناسایی ۳ تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • بهره برداری از ۱۴ پروژه اجرای طرح هادی در رودسر
  • شناسایی ۳تن کود شیمیایی قاچاق در رودسر
  • کاهش هیجانات بازار ارز با توقف شوک‌های سیاسی
  • جزئیاتی از سود ۳۰ درصدی سپرده بانکی و درآمد‌ثابت
  • بانک‌هایی که بیشترین سود سپرده را می‌دهند
  • سقف مهربانی در بانک ملی ایران بلند است
  • متقاضیان وام ۳۰۰ میلیونی بخوانند
  • صدور ۱۲۹ فقره پروانه کاربرد نشان استاندارد در استان سمنان