Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با اساتید بسیجی و اعضای هیأت علمی دانشگاه های بیرجند گفت: در این 40 سال انواع اشتباهات و انحرافات صورت گرفته است لذا باید در قدم دوم این اشتباهات و انحرافات حال می‌خواهد دولت مرد باشد یا شهروند جبران کنیم،.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی اظهار داشت: چه اشکالی دارد که ما به اشتباهات خود اقرار، و از خدا و ملت عذرخواهی کنیم، اگر دولت مردان نیز به جای پیاده کردن قانون اساسی، سیاست های حزب و گروه خود را اجرا می کنند و جایی را غصب کرده و فرصت ها را می سوزانند باید از اشتباهات خود توبه کرده و برگردند.

آیت الله عبادی ادامه داد: همه موظف هستیم در گام دوم انقلاب، دولت اسلامی را تشکیل دهیم و هر نیرویی که از طرف ما بر روی صندلی می نشیند و مسئولیتی می گیرد نیز بداند که باید در جهت عدالت و پیاده سازی قانون اساسی گام بردارد نه بر اساس سلیقه و منافع شخصی خود عمل کند.

امام جمعه بیرجند گفت: وظیفه اصلی دولت اسلامی پیاده کردن اسلام است، لذا هر نیرویی که در دولت اسلامی بر اساس خواسته حزبی خود پشت میزی قرار می گیرد باید بداند که آن مسئولیت برای وی غصبی و حرام است.

 نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت:  با توجه به فرصت های داخلی و خارجی، انگیزه های مردمی و پشتوانه ی قانونی، امروز زمان برداشتن گام دوم انقلاب و تشکیل دولتی اسلامی است.

 آیت الله عبادی  تصریح کرد: از یک دولت اسلامی نباید مرتبا گزارش های اختلاس، دزدی و حقوق های نجومی برسد، لذا در دولت اسلامی هر فردی که مسئولیتی می گیرد بیش از هر چیزی باید خود را مسئول بداند.

 وی با بیان اینکه از تجربه ها و تلخی های گذشته باید درس بگیریم، افزود: وقتی دولت اسلامی تشکیل گردد می توانیم به عنوان تمدن اسلامی انحرافات جهانی را نیز اصلاح کنیم بنابراین اگر بتوانیم از انقلاب اسلامی الگوی خوبی تعریف کنیم قادر خواهیم بود که دنیا را به تسخیر خود درآوریم.

 آیت الله عبادی  با اشاره  به وجود استعداد های درخشان در میان نسل جدید چه در دانشگاه و چه در حوزه ، اظهار داشت: باید برای آن ها شرایط و فرصت های بهتری فراهم کنید تا بتوانند آنچه را که می دانند ارائه دهند و مایه امید گردند، زیرا جوان ها صاحبان اصلی کشور به حساب می آیند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی ادامه داد: از مسئولین دانشگاه درخواست دارم که به جوان هایی که انگیزه های معنوی و دینی دارند، فرصت بیشتری دهند تا بتوانند تفکرات خود را ارائه دهند و آنچه را که به عنوان آزاد اندیشی مطرح است به صورت عملی و بنیانی تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید

به گزارش قدس خراسان به نقل از دادگستری خراسان رضوی، در پی انتشار اخباری در فضای مجازی مبنی بر تخلف صورت گرفته در اتحادیه نانوایان مشهد به دستور دادستان مشهد، معاونت پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم دادسرا رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد.

براساس این گزارش، امروز (۲۸ فروردین ماه) جلسه رسیدگی به ریاست معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان در پیگیری حقوق عامه و پیشگیری از وقوع جرم تشکیل شد.

قاضی سید هادی شریعت‌یار پس از تشکیل جلسه و شنیدن دفاعیات متهمان گفت: نتیجه این رسیدگی به زودی اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • کنعانی: شایسته بود سران اروپا و گروه ۷ قدردان ایران باشند
  • ایجاد ۱۳ هزار فرصت شغلی مشاغل خانگی در خراسان‌شمالی
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • ایجاد چهار هزار و ۲۳۵ فرصت شغلی ویژه نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • ایجاد ۴۲۳۵ فرصت شغلی برای نیازمندان خراسان‌جنوبی
  • محسن اراکی: در نظام اقتصادی باید طلا و نقره واسطه معامله باشند/ خیانتی که به سرمایه‌های این مملکت می‌شود ضرب سکه‌های طلا است/ یک تکه کاغذ در هر کشور قدرت ارزش متفاوتی دارد؛ این بزرگ‌ترین دزدی است که در آمریکا رقم می‌خورد
  • مردم استان استقبال شایسته و خوبی از رئیس جمهور خواهند کرد
  • اشتباهات نتانیاهو کاتالیزور تحولات مهم
  • افزایش ۴۸ درصدی ایجاد اشتغال با راه اندازی تعاونی‌های جدید
  • پرونده تخلف رییس اتحادیه نانوایان مشهد به دادسرا رسید