Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعادتی گفت: عده‌ای افراد ناشناس اقدام به نصب استیکرهای همجنس بازان در تابلوی ورودی ۳۰ تیر کرده بودند.

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، علی محمد سعادتی شهردار منطقه ۱۲ شهرداری تهران، با اشاره به نقش‌بندی علامت هفت رنگ همجنس بازان در بخشی از تابلوی من تهران را دوست دارم که در ابتدای خیابان ۳۰ تیر به زبان انگلیسی قرار گرفته است، اظهار کرد: برخی از افراد ناشناس در ساعات اولیه صبح امروز با نصب استیکر بر روی این تابلو علائم مخصوص به همجنس بازان را نصب کردند که در همان ساعات اولیه نیروهای شهرداری با کسب اطلاع از این موضوع آن را برچیدند  و به حالت اول باز گرداندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به نظر می‌آید با توجه به اینکه این روزها مصادف با روز مخصوص همجنس بازان هست، آن‌ها برای اینکه خودی نشان دهند اقدام به این کار کرده بودند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، شهردار منطقه ۱۲ تهران گفت: طرح بازسازی این حسینیه در سازمان نوسازی شهر تهران تصویب شده بود و مقررشد از ۱۴ اردیبهشت با برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار، مرحله اول بازسازی این حسینیه آغاز شود.

وحیدرضا انارکی افزود: این حسینیه را که قدمتی بیش از ۲۰۰ سال دارد و در آثار ثبت ملی کشور ثبت شده است، حاج سید ابراهیم تقوی معروف به «اخوی» در زمان فتحعلی شاه قاجار در محله عودلاجان تهران احداث کرده که به مرور زمان به تکیه «سادات اخوی» معروف شده است و وارثان این حسینیه طی چند نسل متوالی تلاش کرده‌اند که میراث نیاکان به همان شکل و شمایل با سنت‌های باقیمانده حفظ شود.

شهردار منطقه ۱۲ گفت:این تکیه تاریخی که علاوه بر ظرفیت مذهبی جزوی از تاریخ کشور نیز محسوب می‌شود در سه مرحله شامل اجرای کانال زه کش، مقاوم سازی ایوان شرقی و مرمت‌های جزیی و تاسیساتی به کمک سازمان نوسازی شهر تهران بازسازی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تکیه سادات اخوی نونوار می‌شود
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیرمجاز در غرب تهران
  • ورودی بناهای تجاری غیر مجاز تهران مسدود شد
  • انسداد ورودی بنا‌های تجاری غیر مجاز در منطقه ۱۹ پایتخت
  • گزارش دهی معاون شهردار و خزنه دار شورا به اعضا فردا
  • عصرانه خبری شهرهای ایران در سوم اردیبهشت‌
  • عملکرد حوزه‌های تخصصی شهرداری‌های استان تهران ارزیابی می‌شود
  • واکنش شهرداری به قطع درختان بوستان ستارخان
  • پشت پرده شایعه قطع درختان بوستان ستارخان چیست؟ | واکنش شهرداری منطقه به این شایعه
  • پرونده زباله‌گردها در تهران بسته می‌شود