Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، مرتضی ضرابی گفت: صبح امروز رگبار‌های بهاری از سنندج، مهاباد، آذربایجان غربی و روانسر کرمانشاه گزارش شد؛ بر همین اساس پیش بینی می‌کنیم این شرایط در ساعات بعد ازظهر در مناطقی از شمال غرب و غرب کشور نظیر آذربایجان غربی و شرقی، کردستان، کرمانشاه، ایلام و بخش‌هایی از دامنه‌های زاگرس مثل چهار محال بختیاری کهکیلویه و بویر احمد‌، بخش‌هایی از لرستان، همدان و غرب رشته کوه البرز مثل زنجان و قزوین در جنوب کشور بخش‌هایی از فارس و در جنوب شرق و شرق مناطقی از یزد کرمان سیستان و بلوچستان و هرمزگان­ حاکم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بعد از ظهر امروز رگبار، رعدوبرق و وزش باد‌های موقت خواهیم داشت، اما تمرکز بارش‌ها با احتمال سیلاب و آب گرفتگی در نیمه غربی و جنوبی آذربایجان غربی همراه است و ­­در بخش‌هایی از کهکیلویه و بویر احمد، نیمه شمالی استان فارس مناطقی از استان کرمان و بخش‌های جنوبی سیستان و بلوچستان این شرایط وجود دارد.

ضرابی گفت: در خراسان جنوبی و بخش‌هایی از خراسان رضوی نیز بارش‌های خفیف و پراکنده رخ می‌دهد؛ بنابر این هموطنان به علت سیلاب و آب گرفتگی از تردد و توقف در حاشیه رودخانه‌ها و عبور از دره‌ها ­­خودداری کنند، عشایر هم برای کوچ توجه داشته باشند تا در ساعات بعداز ظهر با رعدوبرق و صاعقه مواجه نشوند.

وی افزود: تنها در استان‌های ساحلی خزر قدری بر میزان دمای هوا افزوده می‌شود، از پس فردا مجددا با تغییر سوی جریانات هوا از میزان دما­ کاسته می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: استان کرمان سازمان هواشناسی هواشناسی هرمزگان آب گرفتگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، پروین محمدپوری، امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان میاندوآب اظهار کرد: ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد ماده ۱۶ در سطح آذربایجان‌غربی هشت‌ونیم برابر افزایش پیدا کرده است که با تکمیل کمپ میاندوآب ۱۱ برابر خواهد شد.

وی افزود: اگر بنا بر افزایش ظرفیت کمپ ماده ۱۶ میاندوآب باشد، این اقامتگاه باید از نظر اماکن و تجهیزات تکمیل شود که این امر نیازمند تأمین اعتبار است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان‌غربی گفت: حلقه مفقوده در زنجیره درمان معتادان، حمایت اجتماعی است.

محمدپوری ادامه داد: اگر بتوانیم با استفاده از اعتبارات دولتی و ظرفیت خیران و حامیان، در کنار کمپ‌های ترک اعتیاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی ایجاد کنیم، می‌توانیم معضل اعتیاد را تا حد زیادی کنترل کنیم.

کد خبر 746891

دیگر خبرها

  • هشدار زرد؛ وزش باد شدید در مناطق جنوبی کشور تا هفته آینده
  • پیش‌بینی افزایش دما و رطوبت در خوزستان
  • تداوم بارش‌ها و رگبارهای بهاری در یزد تا فردا
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • افزایش دما و رطوبت در راه خوزستان
  • ارزش صادرات صنایع‌دستی از آذربایجان‌غربی ۲۲ درصد افزایش یافت
  • کشت گندم دیم و آبی در ۴۰۸ هزار هکتار اززمین‌های کشاورزی آذربایجان غربی
  • فردا برق مناطقی ازشهر پلدشت قطع می شود.
  • رگبارهای موقتی باران و رعد وبرق در آذربایجان غربی
  • افزایش ۱۱ برابری ظرفیت کمپ‌های ترک اعتیاد آذربایجان‌ غربی