Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان اصفهان جزئیات برنامه‌های نهادهای مختلف استان اصفهان به منظور بزرگداشت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر را اعلام کرد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱ استانها اصفهان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، اصغر مختاری ظهر امروز در نشست خبری تبیین برنامه‌های ستاد بزرگداشت سی و هفتمین سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: اداره کل ارشاد به واسطه وظیفه‌ای که بر عهده داشت کار خود را در 3 سطح آغاز کرد، ابتدا سطح دستگاه‌های فرهنگی استان و برنامه‌های مختلف آن‌ها مشخص و طی مکاتبه‌ای به ستاد برگزاری ارسال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جلساتی با شهرداری، بنیاد شهید و امور ایثارگران، دانشگاه اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان داشته‌ایم و مراسم‌هایی مانند پرواز فانوس‌ها، هم عهدی با شهدای عملیات بیت المقدس، افتتاحیه عمرانی، دوره‌های پرورش راوی و فضاسازی عملیات بیت‌المقدس در گلستان شهدا از اهم برنامه‌های این روز است.

معاون فرهنگی اداره کل ارشاد استان اصفهان خاطرنشان کرد: در ارتباط با سطح دوم که سطح معاونت‌های اداره کل بوده در 3 بخش فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌ایم، ابتدای فعالیت کانون‌های فرهنگی مساجد است و برگزاری مسابقات در مساجد و کانون‌های فرهنگی برنامه‌های مهم سطح دوم است.

وی تصریح کرد: در معاونت رسانه و مطبوعات با توجه به مکاتباتی که انجام شده درج مطالب در ارتباط با سالروز فتح خرمشهر، دیدار با خانواده شهدای عملیات بیت‌المقدس، دعوت از سرداران جنگ، آمادگی رسانه‌های استان برای درج برنامه‌های مختلف 3 خرداد و اطلاع‌رسانی برنامه‌های مختلف دستگاه‌ها توسط اداره ارشاد را داریم.

اطلاعات یک سرباز بعثی که موجب تسهیل در روند عملیات آزادسازی خرمشهر شد/ نیروهای بعثی از روی ترس و اجبار می‌جنگیدندباغ موزه دفاع مقدس اردبیل در سالروز آزادسازی خرمشهر افتتاح می‌شود18 برنامه سالروز حماسه فتح خرمشهر در خراسان جنوبی برگزار می‌شود

مختاری بیان کرد: در قسمت هنری  و سینمایی پخش فیلم‌های دفاع مقدس را در سینماهای استان در نظر داریم، سطح سوم نیز شامل حوزه شهرستان‌ها بود که در این راستا جلساتی را با روسای شهرستان‌ها داشته‌ایم و 220 برنامه در این راستا اجرا می‌شود.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب و ادعیه، محفل خوش نویسی، اجرای نمایش خیابانی، شعرخوانی، حضور راویان دفاع مقدس در سطح شهر، برگزاری نمایشگاه عکس عملیات فتح خرمشهر با کمک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، برپایی کارگاه نقاشی کودکان، نمایشگاه عکس و پوستر و رونمایی از فیلم‌های دفاع مقدس از اهم برنامه‌ها در شهرستان‌های اصفهان است.

تشریح برنامه‌های سپاه صاحب‌الزمان(عج) در سطح استان

رئیس مرکز حفظ آثار دفاع مقدس سپاه صاحب‌الزمان (عج) درباره برنامه‌های سپاه صاحب‌الزمان (عج) گفت: نخستین مستند کتاب فاخر به نام گردان قاطر رونمایی می‌شود که نگاهی به فعالیت‌های لشکر 14 امام حسین (ع) در غرب کشور دارد، کتاب دارالشهدا از حماسه‌های مردم استان نیز از ابتدای اسلام تا کنون است.

غلامحسین قاسمی افزود: همچنین رونمایی از کتاب خط شیر که کارنامه لشکر 14 در دفاع مقدس است، رونمایی از کتاب امام حسینی‌ها که زندگی نامه 14 فرمانده لشکر 14 امام حسین(ع) را بیان می‌کند، کتاب کابوس یک رویا 3 جلد به 3 زبان روز دنیاست و درباره شهید راشل کوری است  به مناسبت ایام روز قدس و آزادسازی خرمشهر انجام می‌شود.

وی بیان کرد: در همین راستا مصاحبه و سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس در سراسر استان، رونمایی از مستندها و کتاب‌های دفاع مقدس را در این ایام در سطح استان داریم.

انتهای پیام/ح

R41346/P/S6,51/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۵۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل گفت: هیمنه و قدرت ارتش در ۸ سال دفاع مقدس سبب شد تا این جنگ به رغم تمام عداوت‌ها به نفع ایران تمام شود.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3070474 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • سرنگونی ۱۰۰ جنگنده پیشرفته؛ افتخاری از پدافند هوایی ایران + فیلم
  • نشست علمی « انقلاب اسلامی، ارتش و دفاع مقدس »
  • انتشار صد عنوان کتاب در مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس
  • «تاریخ سازی» با «تاریخ شفاهی»
  • برپایی مراسم بزرگداشت شهدای محور مقاومت در شیراز
  • نقش پادگان دژ در دفاع از خرمشهر و حماسه مقاومت
  • بیست و نهم فروردین ماه سالروز ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • اردبیل| ارتش مقتدر ۸ سال دفاع مقدس را به نفع ایران تمام کرد
  • شهدای شاخص ارتش در مازندران