Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@22:55:17 GMT

امروزه قدرت در بیان و اندیشه است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۶۸۸

امروزه قدرت در بیان و اندیشه است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛ بهرام سرمست استاندار قم شنبه شب در آیین گرامیداشت روز ارتباطات و روابط عمومی در شبستان حضرت زهرا (س) حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س)، با بیان این که روابط عمومی‌ها یک نقش دوجانبه دارند، گفت: از سوی دیگر آنان، مطالبات و نیاز‌های مردم و جامعه را برای تصمیم گیری درست و واقعی به تصمیم گیران منتقل می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که روابط عمومی یک مرزبندی با روابط خصوصی دارد، گفت: جغرافیای بحث روابط عمومی که درباره آن سخن می‌گوییم، در عصر ارتباطات است، البته عصر ارتباطات به دنبال عصر اطلاعات معنا و مفهوم پیدا می‌کند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: امروزه قدرت در بیان و اندیشه است و همچنین باید بتوانید به خوبی صدا‌های گوناگون را بشنوید و اگر شنونده خوبی باشید، یک نوع مهارت ارتباطی است.

وی تصریح کرد: امروزه ما وارد در عصر ارتباطات شده ایم و به عبارتی انفجار اطلاعات رخ داده است وامروز به انتشار، بیان چرخش وگردش اطلاعات نیاز پیدا کرده ایم، فردی هنرمند است که فن بیان قوی‌تر داشته و دارای مهارت‌های ارتباطی باشد.

وی با بیان این که اطلاعاتی را که می‌شنویم، باید بتوانیم تجزیه و تحلیل کنیم، گفت: بُعد دیگر ارتباط این است که چقدر می‌توانیم با مخاطبان خود، به یک ارتباط موفق و موثر دست یابیم و پیام ما توسط مخاطب به درستی دریافت و بازخورد آن از مخاطب گرفته شود.

استاندار قم اضافه کرد: در جهان امروز؛ دانایی و اطلاعات، محور ثروت شده و از این نظر، آن ارتباطی موفق است که از لحاظ محتوایی غنی باشد.

وی تاکید کرد: در عصر ارتباطات، بی نیاز از اطلاعات نیستیم و هیچ فرایند ارتباطی اجتماعی بدون انتقال اطلاعات صورت نمی‌گیرد، از این رو هر روابط عمومی موفق باید بتواند تولید محتوا و اطلاعات و سهمی در چرخش اطلاعات داشته باشد.

سرمست خاطرنشان کرد: سازمانی می‌تواند در جامعه پیرامونی خود موفق عمل کند که تولید محتوا و ابتکار عمل داشته باشد و فقط مصرف کننده نباشد.

وی تصریح کرد: در مصرف اطلاعات نیز باید هوشمندانه و آگاهانه اطلاعات را مصرف کنیم، چراکه مصرف هر اطلاعاتی برای ما سودمند نیست.

در پایان این همایش مدیران و کارکنان روابط عمومی‌های دستگاه‌های مختلف استان، پس از اقامه نماز جماعت مغرب و عشا در آیین غبارروبی حرم مطهر بانوی کریمه اهل بیت (ع) و ضیافت افطاری شرکت کردند.

۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی نامگذاری شده است.

انتهای پیام/ح

امروز اطلاعات و رسانه محور قدرت شده است

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندارقم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، میثم عابدی ظهر امروز در نشست هم‌اندیشی با فعالان حوزه ICT که در پارک علم و فناوری کردستان برگزار شد، اظهار داشت: استان کردستان به‌واسطه داشتن نیرو‌های جوان و متخصص در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال، می‌تواند سهم قابل توجهی از اقتصاد دیجیتال کشور داشته باشد.

وی افزود: توسعه حوزه ICT در کردستان به نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی تحمیل شده و شتاب‌دهی اقتصاد استان کمک خواهد کرد.

 معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه ICT را مردمی خواند و تصریح کرد: برای ایجاد تغییرات در استان می‌بایست مشکلات موجود احصا و با برنامه‌ریزی‌های مناسب موانع و مشکلات برطرف شود.

وی تصریح کرد: طی جلسات با فعالان راهکارهایی برای توسعه و گسترش فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان استان در حوزه مهارت‌های مرتبط با ICT و اقتصاد دیجیتال مطرح و پیگیری خواهد شد. 

عابدی همسایگی کردستان با کشور عراق و اقلیم را مزیت مناسبی دانست و عنوان کرد: با توجه به عقب‌ماندگی و تقاضای بازار عراق در حوزه اقتصاد دیجیتال و ICT، فرصت مناسبی برای حضور و توسعه خدمات شرکت‌های دانش‌بنیان استان کردستان در این فضا وجود دارد.

وی به حوزه آموزش‌ دیجیتال اشاره و اضافه کرد: وزارت ارتباطات با همکاری آموزش و پرورش در حال اجرای برنامه ملی "ایران دیجیتال" است که سال گذشته به صورت آزمایشی در 10 استان اجرا شد و امسال در کل کشور انجام می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اذعان کرد: کردستان نیز با توجه به ظرفیت دانش‌آموزشی مناسب استان، 10هزار نفر از دانش‌آموزان دوره متوسطه با همکاری بخش خصوصی و آموزش و پرورش اجرا خواهد شد.

وی؛ هدف از سفر به استان کردستان را احصا‌ء‌ مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فعالان حوزه صنعت، چاره‌اندیشی برای رفع آن‌ها و پیگیری مسائل وزارت‌خانه در استان کردستان عنوان کرد.

گفتنی است که در این جلسه واحد‌های دانش‌بنیان به طرح مسائل و موانع پیش‌روی شرکت‌ها پرداختند و خواستار حمایت‌های ویژه از سوی وزارتخانه ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیران استانی شدند.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ایران دیجیتال در کردستان
  • پرداخت ۱۸ میلیارد به شرکت‌های دانش‌بنیان کردستان
  • توسعه ICT سبب نجات کردستان از عقب‌ماندگی می‌شود
  • توسعه حوزه ICT راه نجات عقب‌ماندگی‌های اقتصادی کردستان
  • ۱۶ شرکت دانش بنیان کردستان در حوزه فناوری اطلاعات فعال است
  • برقراری اینترنت پرسرعت همراه در مسجد شکر طبس
  • انتصاب مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • معرفی مدیرکل جدید ارتباطات و فناوری اطلاعات استان یزد
  • انتصاب عضو جدید هیئت مدیره شرکت ملی پست
  • انتصاب عضو جدید هیأت مدیره شرکت ملی پست