Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از یزد، مراسم تکریم « محمدرضا نقصان محمدی» و معارفه « رضا یادگاری» مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور « محمدعلی طالبی» استاندار یزد، « مهران کفاش » معاون حقوقی،امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی ، « محسن صادقیان» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و جمعی از مسئولان ملی و استانی در مجموعه راه و ما برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار یزد با قدرانی از تلاش ها و دستاوردهای مدیر کل سابق راه و شهرسازی استان، بیان کرد:نوع نگاهی که به اداره کل راه و شهرسازی در استان و  کشور وجود دارد،جایگاه این حوزه را بسیار با اهمیت می کند.

«محمدعلی طالبی» افزود: اداره کل راه و شهرسازی مسئولیت و نقش آفرینی مهمی  در توسعه و پیشرفت استان به لحاظ تامین زیرساخت ها دارد و این در حالیست که در بخش راه به عنوان یکی از اصلی ترین حوزه ها با وجود  پیشرفت و اقدامات  صورت گرفته، هم چنان نیازمند برنامه های توسعه ای هستیم.

"طالبی" اظهار داشت: کمبود ها و حساسیت های زیادی نسبت به حوزه راه در استان یزد وجود دارد و علی رغم اینکه استانی برخوردار هستیم  اما مبحث "راه" به یکی از مسائل اجتماعی طی سال های اخیر تبدیل شده و حتی مواردی بعد امنیتی به خود گرفته است.

وی گفت: بر این اساس هم چنان نیازمند توسعه راه ها بر مبنای ضرورت های واقعی در استان هستیم و در بعضی بخش ها نیاز اجتناب ناپذیری برای توسعه راه ها  وجود دارد.

عالی ترین مقام اجرایی استان خاطرنشان کرد: استان یزد در حوزه شهرسازی و تامین زمین  نیازمند تحرکی ویژه است زیرا  در بخش مسکن هم چنان ظرفیت بسیار خوبی برای کار و فعالیت وجود دارد و پویایی در این قسمت برای شرایط اقتصادی فعلی می تواند موجب تحرک در بسیاری از بخش های اقتصادی شود.

"طالبی" افزود: لازم است در تامین زمین برای نیازهای ضروری استان و  بخش های تولید، گردشگری ، خدمات و سایر موضوعات، اداره کل راه و شهرسازی زمینه سازی و برنامه ریزی موثری انجام دهد.

استاندار یزد بیان کرد: در شرایط فعلی و با توجه به مسائل پیش روی کشور باید موضوع تقویت مشارکت مردم مورد توجه قرار گرفته و در این راستا زمینه سازی های لازم صورت گیرد زیرا با توجه به کمبود اعتبارات دولتی و سرمایه گذاری هایی که باید توسط دولت انجام شود، نیازمند حضور مردم و مشارکت فعالانه آنها در همه عرصه ها هستیم.

وی اظهار داشت: امیدواریم در دوران مسئولیت جدید اداره کل راه و شهرسازی، هم نوایی، همکاری، تعامل مثبت و سازنده ای بین همه دستگاهایی که در توسعه استان و تامین زیرساخت ها  نقش آفرین هستند را شاهد باشیم.

استاندار یزد در پایان با بیان این جمله که در مشکلات و موانع یا باید راهی یافت و یا باید راهی ساخت، گفت: اعتقاد داریم نباید خلاف ضوابط شهرسازی و قوانین کاری صورت داد اما در بسیاری ازموارد می توان با همراهی و تعامل  به نتایج موثری رسید.

شایان ذکر است در این مراسم از تلاش های« محمدرضا نقصان محمدی» مدیرکل سابق و « سیدعباس مشکاتی » سرپرست این اداره قدردانی و « رضا یادگاری » به عنوان مدیرکل جدید راه و شهرسازی استان یزد معارفه شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری مدیرکل راه و شهرسازی مشکلات معارفه یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند

 حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی  در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران  با بیان اینکه برای تحقق شعار جهش تولید با مشارکت مردم یکی از مهم‌ترین کارهایی که می توانیم انجام دهیم واگذاری زمین به مردم و نهضت مردمی سازی مسکن است گفت: خوشبختانه در طرح جهش تولید مسکن که دولت سیزدهم برنامه‌ریزی کرده پیش‌بینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه  بر این اساس توزیع عادلانه زمین اجرا می شود که باعث خواهد شد افرادی که به هر دلیلی نتوانسته‌اند از امکان زمین بهره‌مند شوند گفت: با تخصیص این اراضی و پرداخت تسهیلات  ساخت تدریجی مسکن را پیش ببرند.

مدیرکل راه و شهرسازی  با اشاره به اینکه  طرح نهضت ملی مسکن نیز یکی از طرح‌هایی است که تولید در آن با مشارکت مردم صورت می‌گیرد گفت:  می‌توان  طرح  نهضت ملی مسکن را نمونه‌ای بارز بر شعار سال ۱۴۰۳ که توسط رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، دانست چون نقطه آغاز و پیشرفت این طرح، حضور و مشارکت مردم در پیشرفت طرح ها است.

جنتی یادآور شد: بنابراین جهش تولید با مشارکت مردم» یکی از شعارهای بسیار خوب است که بر اساس آن باید مردم در صحنه باشند. به این ترتیب می توان به رفع معضل همیشگی مسکن در کشور امیدوار بود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • ۱۰ توصیه رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس برای جهش تولید
  • ضرورت تقویت تفکر توحیدی در بین دانش آموزان خوزستان
  • مردم پایه و اساس ایجاد تحول در جامعه هستند
  • واگذاری اراضی، نهضت مردمی‌سازی مسکن را احیا می‌کند
  • جهش تولید با مشارکت مردم زمینه ساز توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است
  • ضرورت اصلاحات مالیاتی لازم در جهت تقویت تولید/ چگونه سرمایه‌های خرد مردمی به سمت بخش مولد اقتصاد جذب می‌شود؟
  • تقویت زیرساخت‌های مالی صنایع خلاق با «مشارکت مردمی»
  • تحقق شعار سال نیازمند تقویت ارتباط مردم و مسئولان
  • ضرورت ارتقای امنیت سرمایه گذاری
  • ضرورت و اهمیت هدف‌گذاری شعب بانک مسکن به منظور جلب سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در جهت رونق تولید مسکن و تحقق شعار سال