Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@02:58:36 GMT

سمن های گیلان شناسه حقوقی دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۵۸۳۳

سمن های گیلان شناسه حقوقی دریافت می کنند

رشت - ایرنا - سازمان های مردم نهاد استان گیلان شناسه حقوقی از اداره کل ثبت شرکت ها دریافت می کنند.

معاون امور فرهنگی اداره کل ورزش و جوانان گیلان روز یکشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در اجرای تفاهم نامه وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان، سازمان های مردم نهاد استان به تدریج شناسه حقوقی از اداره کل ثبت شرکت ها دریافت خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


هاشم اسماعیلی افزود: با توجه به اجرای تفاهم نامه شماره 117330مورخ دوم مهر ماه سال گذشته ، وزارت کشور و وزارت ورزش و جوانان ، پرونده سه سازمان مردم نهاد گیلان در مرحله اول بررسی و این شناسه را دریافت می کنند.
وی بیان کرد: این سازمان ها پس از طی مراحل اداری، هفته آینده موفق به دریافت شناسه حقوقی از اداره کل ثبت شرکت ها خواهند شد و پس از آن نیز سایر سمن های واجد شرایط معرفی و برای دریافت شناسه حقوقی اقدام می شود.
اسماعیلی با اشاره به فعالیت 92 سازمان مردم نهاد در حوزه ورزش و جوانان در استان خاطرنشان کرد: هدف ما این است که تمامی این تشکل های موجود در گیلان، شناسه حقوقی دریافت کنند و فعالیت های خود را نسبت به گذشته بیشتر گسترش دهند.
7285 / 2007

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش سمن ها گيلان رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد

وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد مرتبط با سپاه پاسداران ایران را در واکنش به حمله موشکی و پهپادی به اسرائیل تحریم کرده است.

به گزارش مهر به نقل از الجزیره، خبرگزاری رویترز به نقل از جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید این کشور علیه ایران خبر داد.

رئیس‌جمهور آمریکا در شرح تحریم‌های جدید علیه ایران افزود که این تحریم‌ها فرماندهان و نهادهای مرتبط با سپاه پاسداران ایران را هدف قرار داده است. 

جو بایدن تصریح کرد: آمریکا در خصوص تحریم‌های جدید علیه ایران با کشورهای عضو گروه هفت هماهنگ است و متحدان ما تحریم‌ها و اقدامات بیشتری را علیه برنامه نظامی بی‌ثبات کننده ایران وضع خواهند کرد.

وزارت خزانه‌داری آمریکا هم اعلام کرد که ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را در واکنش به حمله ایران به اسرائیل در فهرست تحریم‌ها قرار داده است. 

این وزارتخانه افزود که پنج شرکت را که برای شرکت فولاد خوزستان مواد اولیه فراهم می‌کردند، تحریم کرده است. 

بر اساس ادعای وزارت خزانه داری آمریکا، نهادها و افرادی که تحریم شده اند، به ایران در زمینه تولید و گسترش برنامه پهپادی کمک می‌کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پایان اردیبهشت آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی به شناسه یکتا
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب و کار در همدان
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • دریافت شناسه یکتا برای ۷۰ هزار مجوز کسب‌ و‌ کار در همدان
  • بیش از ۱۳ کیلو مواد مخدر در رشت کشف شد
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوزهای صنفی دارند؟
  • کدام استان‌ها کمترین سهم را از تبدیل مجوز‌های صنفی دارند؟
  • شناسه دار شدن بیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • شناسه دار شدنبیش از ۳ هزار هنرمند زرندی در سامانه وزارت میراث فرهنگی
  • وام ازدواج؛ شیرینی یک قانون برای حمایت از نهاد خانواده