Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از کرمان؛ محمدعلی جوشایی در دیدار معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان کرمان با وی، با بیان این‌که باید برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به‌ویژه در نسل جوان تلاش کنیم، گفت: در کنار برپایی یادواره شهدای نیروی انتظامی، باید با خلق آثار هنری تأثیرگذار در فضای مجازی و محیطی، نسل جوان جامعه را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تأکید بر همکاری شهرداری برای اجرای یادواره شهدای نیروی انتظامی، ازجمله تبلیغات این یادواره در فضای محیطی شهر گفت: در معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان، در حال راه‌اندازی گروهی متشکل از جوانان خوش‌فکر در حوزۀ ساخت کلیپ و موشن‌گرافیک هستیم که به مناسبت برگزاری یادواره شهدای نیروی انتظامی، از ظرفیت این گروه برای ساخت کلیپ‌ها و موشن‌گرافیک‌های خلاقانه در زمینۀ ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بهره خواهیم برد.

جوشایی به اولویت نام‌گذاری معابر شهر کرمان به نام شهدا در کمیتۀ تخصصی نام‌گذاری معابر شهرداری کرمان که در معاونت فرهنگی اجتماعی برگزار می‌شود، اشاره کرد و گفت: در همین زمینه نام‌گذاری معبری به نام سردار شهید منصور زنده‌روح، از شهدای نیروی انتظامی در دستور کار قرار دارد.

وی افزود: شهرداری کرمان در تنظیف محل برگزاری یادواره شهدا، فراهم کردن اتوبوس برای ایاب و ذهاب مردم به محل برگزاری یادواره و سایر موارد آماده همکاری است. 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جامعه شهرداری فرهنگ ایثار و شهادت معاون نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۵۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان

ایسنا/کرمان شامگاه پنجم اردیبهشت ماه حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات کشور با همراهی رئیس کل دادگستری استان و اعضای شورای قضایی باحضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی در ورود به کرمان، در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

دادستان انتظامی قضات با حضور در گلزار شهدای کرمان، به مقام شامخ همه شهدای آرمیده در این گلزار ادای احترام کرد و سپس با حضور بر مزار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای جنایت تروریستی کرمان ، ضمن قرائت فاتحه، با آرمان‌های این شهدای والامقام تجدید پیمان نمود.

بنابراین گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان، با تعدادی از زائران گلزار شهدای کرمان به گفتگوی چهره به چهره پرداخت و مطالب و درخواست‌های آنها را شنید.

حجت‌الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، دادستان انتظامی قضات به منظور شرکت در مراسم تکریم و معارفه رئیس نظارت و ارزشیابی قضات به استان کرمان سفر کرده و دیدار با قضات شهر کرمان از دیگر برنامه‌های او در کرمان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم فرهنگ سازی مراجعه به مشاوره، ضرورت جامعه مدرن
  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به مقام شهید سلیمانی و شهدای حمله تروریستی کرمان
  • ضرورت معرفی جلوه‌های ایثار و شهادت به نسل جدید
  • پیشنهاد دیواره نگاره شهدای ارتش و نیروی انتظامی
  • مسائل روز جامعه در تولید آثار هنری مورد توجه باشد
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • مدیرکل ارشاد سیستان و بلوچستان سکاندار کمیته آثار هنری در کنگره ملی شهدا شد
  • ضرورت تسریع در پروژه احداث موزه دفاع مقدس در خراسان‌رضوی
  • برگزاری جشنواره‌های ورزشی در راستای ترویج فرهنگ شهدا
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم