Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در کرمانشاه، فریبرز کرمی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: محور فرعی پاوه به سروآباد که میان دو استان کرمانشاه و کردستان قرار دارد به‌ علت حجم بارش برف درفصل زمستان مسدود می‌شود و عملیات اجرایی برفروبی و بازگشایی این مسیر پس از پایان زمستان آغاز می‌شود و تا چند ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: طول مسیر پاوه به سروآباد در مجموع  21 کیلومتر است که 17 کیلومتر از این مسیر مربوط به حوزه استحفاظی استان کرمانشاه و چهار کیلومتر حوزه استحفاظی استان کردستان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه گفت: تاکنون 13 کیلومتر از این مسیر بازگشایی شده و مسیر بازگشایی شده در استان کردستان کمتر از یک کیلومتر است، حجم عملیات برفروبی تاکنون 520  هزار مترمکعب بوده  و حجم باقی‌مانده نیز در حدود 280 هزار مترمکعب برآورد می‌شود. از کیلومتر یک تا کیلومتر 13، ارتفاع برف حدود چهار متر و از کیلومتر 13 به بعد ارتفاع برف حدود هفت متر گزارش شده است. تا چند روز آینده کل مسیر بازگشایی می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برف پاوه برفروبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری

 

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کرمان شدت بارشها علاوه بر سیراب کردن زمینهای کشاورزی ،در برخی از مناطق  باعث پرآب شدن رودخانه های فصلی،آبگرفتگی معابر و جاری شدن سیلاب شد.

در بم ، بارش باران دیشب راه ۱۵ روستا را مسدود کرد که با کمک دستگا ه های  امداد رسان و راهداری بازگشایی شده است.

در پی بارش‌ها سیل آسای دوروز  اخیر، مسیر طغرالجرد زرند از صبح امروز به علت ریزش کوه و سنگ  وگل ولای در چهار نقطه  مسدود شد وعوامل راهداری در حال بازگشایی مسیر هستند.

فرماندار کوهبنان از مردم خواست سفرهای خود را به تعویق بندازند سیلاب، راه ۱۰ روستای بم را مسدود کرد

دیگر خبرها

  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • گردنه برف‌گیر و مرتفع کرمانشاه پس از ماه‌ها بازگشایی شد
  • گردنه تته در محور کرمانشاه به کردستان بازگشایی شد
  • بازگشایی گردنه تته در کردستان پس از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه
  • بازگشایی گردنه تته در پاوه بعد از ۵ ماه + تصویر