Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@14:10:44 GMT

خدمات اتوبوسرانی برای تماشاگران بازی پرسپولیس و السد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۰۸۹

خدمات اتوبوسرانی برای تماشاگران بازی پرسپولیس و السد

تهران-ایرنا - شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در اطلاعیه ای از تمهیدات این شرکت برای خدمت رسانی ویژه به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس ایران و السد قطر خبر داد.

به گزارش ایرنا این مسابقه فردا دوشنبه(30 اردیبهشت) در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.
اطلاعیه روز یکشنبه روابط عمومی شرکت اتوبوسرانی تهران حاکیست: اتوبوس های موردنیاز از ورزشگاه به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه اختصاص می یابد و ایاب و ذهاب تماشاگران تسهیل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


تماشاگران می توانند با استفاده از ناوگان خطوط سامانه های تندرو مستقر در پایانه آزادی به مقاصدی نظیر میدان های انقلاب اسلامی، امام حسین (ع)، تهرانپارس و خراسان و نیز پایانه خاوران، فلکه دوم صادقیه، پونک و دانشگاه علوم و تحقیقات عزیمت کنند.
تهرام/7245/ 1008

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی شهرداری تهران اتوبوسرانی مسابقه فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز

تین نیوز

 رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد.

پیمان باباخانی امروز ۴ اردیبهشت از استمرار روند فعالیت خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوس رانی شیراز خبر داد و گفت: با حمایت مدیریت شهری شیراز و برنامه ریزی های انجام شده توسط سازمان از اوایل دی ماه سال گذشته تاکنون ارائه خدمات خطوط شبانه از پایانه نمازی با ۴ خط به نواحی مختلف شهر در حال انجام است.

رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل مسافر شهرداری شیراز بیان کرد: قطعاً در صورت استقبال شهروندان و بررسی نیاز ظرفیت فعلی افزایش می یابد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آلومینیوم-پرسپولیس در جام حذفی بدون تماشاگر!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • تمدید خدمات خطوط شبانه ناوگان اتوبوسرانی شیراز
  • ورود ۵ هزار اتوبوس نو به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • ورود ۵ هزار اتوبوس فعال به حمل و نقل عمومی تا پایان سال
  • امسال ۵۰۰ اتوبوس شهری اورهال می‌شود
  • ورود ۵۰۰۰ اتوبوس نو تا پایان سال به شهر تهران
  • کاهش سرفاصله حرکت اتوبوس ها در غرب تهران
  • کوه‌خواری در روز روشن در تهران
  • کاسورلا: مربیگری، ژاوی را عوض کرده است/ او داد هم نمی‌زد!