Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@05:09:03 GMT

فوتبال جهان| کمپانی: منچسترسیتی بهترین تیم جهان است

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۰۹۶

فوتبال جهان| کمپانی: منچسترسیتی بهترین تیم جهان است

فوتبال جهان - وینسنته کمپانی، کاپیتان بلژیکی منچسترسیتی می‌گوید این تیم انگلیسی بهترین تیم حال حاضر جهان است. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، وینسنت کمپانی در پی برتری 6 بر صفر شب گذشته (شنبه) این تیم مقابل واتفورد در فینال جام حذفی انگلیس که سه‌گانه قهرمانی این تیم در انگلیس را تکمیل کرد، در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «بی‌بی‌سی اسپورت» گفت: همه چیز با پپ گواردیولا آغاز شد، او در شروع فصل استانداردهایی بنا نهاد و گفت که باید دومین قهرمانی متوالی‌مان را کسب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برای اولین بار در تاریخ فوتبال انگلیس است که یک تیم موفق می‌شود در یک فصل سه جام داخلی یعنی لیگ برتر، جام حذفی و جام اتحادیه را از آن خود کند و تیم تحت‌هدایت پپ گواردیولا موفق به ثبت این رکورد شد. من‌سیتی در دو فصل اخیر از 6 جام ممکن داخلی، 5 جام را کسب کرده است.

گواردیولا: ماندن در سطح فعلی منطقی نیست/ فصلی شگفت‌انگیز را پشت سر گذاشتیم

مدافع بلژیکی آبی‌پوشان منچسترسیتی صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: منچسترسیتی بهترین تیم جهان است. بنا کردن چنین استاندارد بازی برای این مدت طولانی و نه برای یک سال، بلکه برای دو سال متوالی کار ساده‌‌ای نیست.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط گواردیولا منچسترسیتی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گواردیولا منچسترسیتی گواردیولا منچسترسیتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از یک سایت عربی؛ باشگاه الاتحاد جده برای دومین بار شانس خود را برای جذب کوین دی بروینه بازیکن بلژیکی تیم فوتبال منچستر سیتی اراده کرده است.
قرارداد کوین دی بروینه بازیکن مشهور تیم فوتبال منچستر سیتی و ستاره این روز‌های سیتیزن‌ها در سال ۲۰۲۵ به پایان می‌رسد و این بازیکن هنوز پیشنهادی برای تمدید قرارداد دریافت نکرده است و به همین دلیل باشگاه الاتحاد عربستان از طریق مدیر ورزشی این باشگاه پیشنهادی را برای جذب دی بروینه مطرح کرده است.
گفته می‌شود مایکل ایمنالو نیجریه‌ای مدیر ورزشی باشگاه الاتحاد جلساتی را با مدیر برنامه دی بروینه انجام داده است.پیش از این نیز یکبار در ابتدای فصل زمزمه حضور دی بروینه در عربستان به گوش رسید، اما این اتفاق رخ نداد.

دی بروینه ۳۲ ساله بیش از ۹۹ بازی ملی برای تیم بلژیک انجام داده و ۲۶ گل برای کشورش به ثمر رسانده است. دی بروینه در تیم‌های باشگاهی خنگ، وولفسبورگ،   وردربرمن، چلسی و منچسترسیتی بازی کرده است و سال گذشته با تیم منچستر موفق به کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا شد.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اوپتا؛ منچسترسیتی تاریخ‌سازی می‌کند
  • شوک بزرگ؛ لیورپول باخت و از منچسترسیتی جا ماند
  • سعودی‌ها مشتری ستاره گواردیولا در منچستر سیتی 
  • رکوردی دیگر برای گواردیولا در لیگ برتر؛ ۱۵۰ بازی خانگی و ۷۸٪ پیروزی
  • پدر ارلینگ هالند خطاب به روی کین: پسرم همچنان بهترین گلزن است
  • کنایه پدر هالند به کین و کاراگر: او بهترین گلزن است
  • ویژگی‌های منحصربه‌فرد ساعت ۱ میلیون پوندی پپ گواردیولا
  • خلاصه بازی منچسترسیتی ۵-۱ لوتون تاون (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • منچستر سیتی لوتون را گلباران کرد/ خط و نشان گواردیولا برای رئال
  • منچسترسیتی با گلباران لوتون به کورس قهرمانی ادامه داد