Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-16@17:06:26 GMT

نقد نظریه جورج طرابیشی درباره اسلام قرآن و اسلام حدیث

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۲۲۶

نقد نظریه جورج طرابیشی درباره اسلام قرآن و اسلام حدیث

به گزارش ایکنا؛ کرسی ترویجی عرضه و نقد ایده علمی با عنوان «نقد نظریه جورج طرابیشی در خصوص اسلام قرآن و اسلام حدیث» در مرکز همکاری‌های علمی و بین‌الملل و پژوهشکده فلسفه و کلام اسلامی با سخنرانی محمد سوری، ارائه‎‌دهنده و حجت الاسلام والمسلمین محمدکاظم حقانی فضل، ناقد، برگزار می‌شود.   این کرسی سه‌شنبه، 31 اردیبهشت، ساعت ۱۰ الی ۱۲، در مرکز همایش‌های غدیر به آدرس: قم، ابتدای خیابان معلم، مرکز همایش‌های غدیر، سالن ولایت برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری ایکنا قرآن و حدیث محمد سوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش طب ایرانی با مشارکت فعالانه در همایش طب سنتی ایرانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید مجید غضنفری گفت: طب سنتی ایرانی، مکتب طبی مستدل و مستند به منابع علمی و اصیل است که حکما و علمای بی شماری آن را پایه گذاری و دانشمندان بزرگی مانند ابن سینا و زکریای رازی ساماندهی کرده اند.

دبیر انجمن علمی طب سنتی ایران افزود: آنچه که در منابع مستند قدیمی بیان شده است مربوط به زبان علمی روز همان دوران است و باید به زبان و گفتار علمی امروزی تبیین و ترجمه شود و این امر مستلزم همکاری‌های بین رشته‌ای متخصصان علاقمند مرتبط است.

مجید غضنفری گفت: از آنجایی که یکی از وظایف اصلی انجمن‌های علمی هر رشته ای، فراهم کردن زمینه‌های تبادل اطلاعات و تجربه های بین رشته‌ای متناسب با علم روز است و همچنین با توجه به برگزاری نشدن همایش  تخصصی، انجمن علمی طب سنتی ایران در دوره پنجم فعالیت خود، تصمیم به برگزاری نخستین همایش طب سنتی ایرانی کرد تا زمینه تجمیع و آشنایی بیشتر علاقه‌مندان با مطالعات مرتبط با طب سنتی ایرانی را ایجاد کند و ضمن ایجاد تعامل با سایر رشته‌های تخصصی در هر رشته و موضوع در قالب مفاهیم طب ایرانی، زمینه انتشار آثار به روز و مستند  را  از مبانی طب ایرانی فراهم آورد.

دبیر انجمن علمی طب سنتی ایران افزود: بر این اساس نخستین همایش طب سنتی ایرانی  نهم تا یازدهم خرداد ۱۴۰۳ در محل سالن همایش‌های بین المللی رازی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • سخنرانی علمی «فناوری اطلاعات و امر دینی» برگزار می‌شود
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • نخستین همایش ملی دانش سنتی محیط زیست به میزبانی شهرکرد برگزار شد
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ ۲ خرداد؛ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم
  • مراسم افتتاحیه مجلس دوازدهم ۷ خردادماه برگزار می‌شود
  • آغاز به کار مجلس دوازدهم از هفتم خردادماه/ مراسم اختتامیه مجلس یازدهم ۲ خرداد برگزار می‌شو
  • برگزاری کرسی تلاوت «وعده صادق» در آستان قدس رضوی
  • گسترش طب ایرانی با مشارکت فعالانه در همایش طب سنتی ایرانی
  • برگزاری نخستین کرسی تلاوت مسجد کرامت مشهد در سال ۱۴۰۳
  • نخستین کنگره بین‌المللی«اربعین و آینده علمی فرهنگی جهان اسلام»