Web Analytics Made Easy - Statcounter

استارت‌آپ‌های فعال حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی به منظور ارتباط با فعالان عرصه کشاورزی، مواد غذایی در نمایشگاه بین‌المللی «صنایع غذایی، موادغذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته» حضور می‌یابند.

به گزارش گروه فناوری خبرگزاری دانشجو به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استارت‌آپ‌های فعال و موفق در حوزه اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی برای جذب سرمایه و برقراری ارتباط با شرکت کنندگان در بیست و ششمین نمایشگاه صنایع غذایی، مواد غذایی، ماشین آلات می‌توانند ضمن کمک ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در این نمایشگاه حضور یابند و در عرصه‌های مختلف به معرفی محصولات خود بپردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به گستردگی حوزه‌های مختلف در این ستاد، استارت‌آپ‌ها می‌توانند نسبت به حوزه فعالیت خود دراین نمایشگاه حضور داشته باشند و از تخفیف و مساعدت‌های لازم از طریق ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برخوردار شوند.
بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته از تاریخ ۲۸ الی ۳۱ خرداد ماه جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.
به منظور تسهیل و تسریع در امر جانمایی و رفاه حال مشارکت کنندگان، جانمایی غرفه‌ها و رزرو اولیه شرکت کنندگان بخش ریالی در این نمایشگاه نیز به صورت اینترنتی انجام می‌شود.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت iranagrofoodfair.com مراجعه کنند.  

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصاد دیجیتال نمایشگاه ایده های برتر نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران

یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت در برج میلاد برگزار می‌شود.

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی، یازدهمین دوره نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران IDPEX با هدف ارائه آخرین دستاورد‌های مربوط به حوزه صنعت چاپ دیجیتال و بخش‌های وابسته ۱۸ تا ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموعه نمایشگاهی برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.

ریاست این نمایشگاه را جلال ذکایی بر عهده دارد.

ماشین‌آلات چاپ فضای باز، ماشین‌آلات نشر رومیزی (کپی پرینتر، پرینتر‌های لیزری و جوهرافشان و…)، ماشین آلات چاپ روی اجسام سخت، ماشین‌آلات لمینیت و کوتینگ، ماشین‌آلات عملیات تکمیلی، ماشین‌آلات برش و حکاکی، ماشین‌آلات چاپ سه‌بعدی، مواد مصرفی سطوح چاپ‌شونده (پارچه، بنر، فلکس، وینیل، مش، PVC و…)، مرکب و جوهر چاپ، سیستم‌های گردش کار، سیستم‌های مدیریت اطلاعات و استارت‌آپ‌های حوزه چاپ کالا‌هایی هستند که در این نمایشگاه ارائه می‌شوند.

آخرین مهلت ثبت‌نام برای حضور در این نمایشگاه تا ابتدای اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ است و درصورت تکمیل ظرفیت سالن‌های تحت پوشش پیش از تاریخ فوق، برگزارکننده از پذیرش درخواست‌های جدید معذور خواهد بود.

فضای هر غرفه از ۴۸ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه به شرکت‌کنندگان خودساز تحویل داده می‌شود و شرکت‌کنندگان از ۲۴ ساعت قبل از آغاز نمایشگاه می‌توانند چیدمان کالای نمایشی و تزئین داخل غرفه خود را آغاز کنند.

افتتاح رسمی نمایشگاه ساعت ۱۰ صبح روز ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ و ساعات بازدید از نمایشگاه ۱۰ صبح لغایت ۶ بعدازظهر است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به بخش نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران در سایت https://toranjgroup.com/ مراجعه کنند.

 

   

دیگر خبرها

  • تعاونی‌های حوزه فرهنگ و هنر در استان‌ها فعال شوند
  • کارگروه بین‌الملل حوزه اتصال‌پذیری و ارتباطات تشکیل می شود
  • برگزاری یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران
  • ۶ کشوری که از فناوری فضایی برای توسعه دنیای دیجیتال استفاده می‌کنند
  • فرصت‌های شغلی و کارآموزی دانش بنیان‌ها فراهم می‌شود
  • راه‌اندازی «مرکز ملی آفرینش فناوری‌های کوانتومی» در آینده نزدیک
  • امکان تأمین انواع بذر ذرت بیش از نیاز کشور فراهم شد
  • دستور رئیسی برای تأسیس شهر جهانی نوآوری و خلاق
  • افزایش تعاملات ایران و کره‌جنوبی در حوزه ارتباطات