Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-28@12:40:28 GMT

(ویدئو) وقتی کودکان فرانسوی آهنگ "شهرام ناظری" را می‌خوانند!

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۲۹۳

(ویدئو) وقتی کودکان فرانسوی آهنگ 'شهرام ناظری' را می‌خوانند!

‍‍‍‍‍‍

  به تازگی کلیپی در فضای مجازی منتشپر شده با عنوان شیدا شدم در لیون فرانسه! در توضیح این کلیپ نوشته شده: این ویدیو بخشی از تمرین "دیوید بروله" با کودکان مدرسه‌ای در لیون فرانسه است و جالب است بدانید که هیچ یک از این دانش آموزان ایرانی نیستند. دیوید بروله از هنرمندان ساز‌های کوبه‌ای ایرانی است که نزد مجید خلج و کامبیز گنجه‌ای نواختن دف و تنبک را آموخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  آن‌ها عارفانه‌های ما را می‌خوانند و حالا ما کابوس‌مان برخورد با معلمانی است که در روز معلم گذاشته اند بگه‌های شان از ساسی مانکن بخوانند و شادمانه ریتم شیش و هشت بگیرند که سلطانه و جنتلمنه و احیانا عشق منه! در همه روز‌هایی که بزرگواران نماینده مجلس نیاز به شنیدن موسیقی حتی فاخرش را با تنگ نظری ممنوع کرده بودند، آنچه قارچ وار و زیرزمینی رویید، همین سونامی جنتلمنه‌ها بود و آنچه از یاد‌ها رفت نوای فاخر موسیقی سنتی بود و اشعار بی همتای حافظ و بابا طاهر و مولانا.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: فرارو

کلیدواژه: شهرام ناظری فرانسه مدرسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۲۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وقتی سلطان جنگل مثل میمون از درخت بالا می‌رود!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   منبع: راز بقا tags # حیات وحش سایر اخبار اولین انسان روی زمین چند سال پیش به دنیا آمد؟ (تصاویر) دانشمندان چهرۀ یک انسان اولیه را شناسایی کردند؛ انسان اولیه این شکلی بود! (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ انسان‌هایی که خوراکشان گوشت انسان است!

دیگر خبرها

  • لوپن: دست دولت ماکرون در جیب فرانسوی‌ها است
  • فرانسوی‌ها به‌شدت از وقوع حمله‌ تروریستی طی هفته‌های آتی می‌ترسند
  • سیاستمدار فرانسوی به دلیل حمایت از طوفان الاقصی مجازات شد
  • مسی جدید دنیای فوتبال
  • (ویدئو) آهنگ شنیدنی از علی انصاریان به سبک حبیب
  • (ویدئو) وقتی سلطان جنگل مثل میمون از درخت بالا می‌رود!
  • افزایش حجاب در فرانسه با وجود سخت‌گیری‌های دولتی
  • «دوش چه خورده‌ای دلا» شهرام ناظری / «من ایرانی‌ام» علیرضا عصار / «لیلا سوار بر کاروسل» انور براهم / «رندان سلامت می‌کنند» محمدرضا شجریان / «دلبر» محسن چاوشی
  • اسرار زندگی خاص‌ترین فوتبالیست ایرانی ساکن ایتالیا؛ دیوید قره‌باغی کیست؟
  • اتهام رسانه فرانسوی به کیلیان امباپه و ستاره رئال