Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@11:35:11 GMT

سردار سلامی: آمریکا به مرض پوکی استخوان مبتلاست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۳۴۵

سردار سلامی: آمریکا به مرض پوکی استخوان مبتلاست

به گزارش جهان نيوز، سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه جانشین و معاونین جدید سپاه اظهار داشت: امروز انقلاب ما در یکی از زیباترین فراز‌های خود قرار دارد و دشمن با شکست‌های سنگین مواجه شده است.

وی با بیان اینکه فلسفه سیاسی آمریکا غارت ملت‌ها ایجاد فضای برده داری مدرن و سیطره یکجانبه بر سرنوشت انسان هاست، افزود: این فلسفه مولد جنگ‌ها و مداخلات ظالمانه است و هرگز مولد قدرت نیست بلکه مولد دشمن است و به تعبیر خود آمریکایی‌ها منجر به ایجاد ریسک در سراسر جهان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چرا آمریکا از حملات گروه‌های جهادی در دنیا می‌ترسد، چون سرزمین‌های اسلامی سال‌ها توسط آمریکا تحت سیطره قرار داشته است.

سردار سلامی خاطرنشان کرد: این نگرانی موجب شده تا منطقه به یک میدان آتش بالقوه برای آمریکایی‌ها تبدیل شود و حوادث روز‌های اخیر هم حجم واقعی قدرت دشمن را آشکار کرد.

فرمانده سپاه گفت: آمریکایی‌ها در انفعال قرار گرفتند و از تهدید لفظی در شکل منفعلانه خود استفاده کردند. ما با یک دشمن به ظاهر قدرتمند مواجه هستیم، اما این دشمن در حال فرسایش است و به عبارتی دچار پوکی استخوان شده و این مسیری است که همه قدرت‌های شیطانی سپری می‌کنند.

وی با بیان اینکه امروز در آستانه خوردگی تدریجی این قدرت هستیم عنوان کرد: در آینده نزدیک شاهد شکست پایه‌های این قدرت بظاهر بزرگ خواهیم بود چرا که آن‌ها خسته و ناامید و به دنبال راهی برای بازگشت هستند.

سردار سلامی افزود: ما آموخته ایم که تهدیدات عامل رشد و قدرتمند شدن ما هستند. رشد سپاه نیز گلخانه‌ای نبوده بلکه با دشمنان بزرگ دست و پنجه نرم کرده است.

فرمانده کل سپاه ادامه داد: داشتن دشمن بزرگ برای قدرتمند شدن یک فرصت است و امروز که دشمن به ما نزدیکتر شده این فرصت برای سپاه به وجود آمده و قوای سپاه در راهبرد، عملیات و تاکتیک به حرکت در آمده است.

وی تصریح کرد: دشمنی مانند آمریکا هرگز از توجه و تمرکز ما خارج نمی‌شود و تا زمانی که دشمن قصد دارد خود را جهانی معرفی کند طبیعی است که در برابر او بایستیم.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه ما به دنبال جنگ نیستیم، اما از جنگ نمی‌هراسیم، خاطرنشان کرد: تفاوت ما با آن‌ها این است که آن‌ها از جنگ می‌ترسند و اراده آن را ندارند.

سرلشکر سلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انتصاب سردار فدوی و سردار نقدی به عنوان جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه گفت: افرادی که امروز منصوب شدند از جنگ آمده‌اند و بزرگ شده در میدان جهاد هستند. آقای فدوی تمام تلاشش شکست دادن آمریکایی‌ها در دریا بود و با قدرت عظیم و عجیبی که در دریا ساخت آن‌ها را تحقیر کرد. وقتی که ایشان را خدمت مقام معظم رهبری پیشنهاد دادیم، ایشان با بهجت و سرور قلبی قبول کردند و تعابیر بسیار خوبی را در خصوص ایشان به کار بردند.

وی ادامه داد: سپاه امروز دشمن را در همه جا متوقف کرده است.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به انتصاب سردار نقدی به معاونت هماهنگ کننده سپاه، عنوان کرد: سردار نقدی نیز تمام دوران زندگی شان را در جهاد چه در ایران و چه در سرزمین‌های دوردست بودند. دریافت فیلم کپی متن خبر برچسب ها: سردار سلامی سپاه پاسداران امریکا

منبع: جهان نيوز

کلیدواژه: سردار سلامی سپاه پاسداران امریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جواد استکی، ظهر جمعه در سخنرانی پیش از خطبه نماز جمعه اصفهان این هفته اظهار کرد: دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ ماه حضرت امام (ره) فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند، سپاه پاسداران مولود مردمی انقلاب است، بعد از پیروزی انقلاب با توجه به توطئه‌های دشمنان امام خمینی تدبیر فرمودند و فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند و در سال ۱۳۶۴ همزمان با دوران دفاع مقدس حضرت امام (ره) سپاه را به نیروهای زمینی، هوایی و دریایی تجهیز کردند و در سال ۱۳۶۹ مقام معظم رهبری فرمان تشکیل نیروی مقاومت و بسیج را صادر کردند.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با ۵ نیرو برای مأموریت‌های ابلاغی آماده شد، فلسفه وجودی سپاه از عنوان این نیرو مشخص است، رهبر معظم انقلاب اسلامی در این رابطه می‌فرمایند سپاه یک نهاد انقلابی، جهادی، مردمی و مبتنی بر معنویت است و پاسداران انقلاب اسلامی وظیفه پاسداری از انقلابی دارند که شهدای زیادی تقدیم آن شده است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مأموریت‌های مختلفی را در طول ۴۵ سال گذشته انجام داده است، نیروی زمین سپاه در دوران دفاع مقدس در همه صحنه‌ها حاضر شد و همچنین نیروی مقاومت بسیج مردم را برای کمک به نیروهای مسلح آماده کرد.

سردار استکی ادامه داد: نیروی دریایی سپاه وظیفه صیانت دریایی را در خلیج فارس بر عهده گرفت و در این راستا شاهد بودیم نیروی‌های مسلح انگلیس و آمریکایی که قصد تعرض به حریم جمهوری اسلامی را داشتند توسط نیروی دریایی سپاه به اسارت گرفته شدند، بعد از آن استکبار جهانی در برحه‌های مختلف شکست‌های متعددی را از ایران متحمل شد. شکست نیروهای آمریکایی در طبس، شکست و تخریب آمریکا در تسخیر لانه جاسوسی از جمله تخریب هیمنه استکبار جهانی در روزهای اوایل انقلاب اسلامی است.

وی گفت: نیروی قدس سپاه با تشکیل جبهه مقاومت توسط شهدایی ماند حاج قاسم سلیمانی، سردار زاهدی، سردار حجازی موجب شد موضوع فلسطین از مسیر فراموشی نجات دهد و لبنان را از زیر چکمه‌های صهیونیستی آزاد کردند، جبهه مقاومت توانست مقابل استکبار جهانی که سعی در ایجاد خاورمیانه جدید داشت و همچنین گروهک تروریست داعش بایستند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای حضرت سیدالشهدا (ع) نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: رژیم صهیونیستی در طی ماه‌های گذشته سه شکست بزرگ را متحمل شد، ابتدا در عملیات طوفان الاقصی، در ادامه با جنایت علیه مردم غزه و عملیات وعده صادق شکست بزرگی را متحمل شد و به اهداف خود دست نیافت.

سردار استکی در خصوص حوادث صبح امروز در اصفهان اظهار کرد: حادثه صبح امروز در اصفهان جز یک عملیات روانی بیش نیست، همان طوری که ارشد نظامی اجا در استان اصفهان خبر دادند صبح امروز ریزپرنده‌های دشمن مورد هدف قرار داده شد و دشمن برای جبران این تحقیر، دست به عملیات روانی زده است ملت انقلابی در رابطه باید هشیار باشد.

کد خبر 6082552

دیگر خبرها

  • حادثه صبح امروز در اصفهان یک عملیات روانی بیش نیست
  • علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیرآمیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • دشمن برای جبران عملیات تحقیر امیز خود دست به عملیات روانی زده است
  • انجام عملیات وعده صادق در سایه ولایت مداری
  • برگزاری یادواره سردار سرلشکر حجازی در باروق
  • دشمن ذلت را در عملیات «وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • دشمن ذلت را در عملیات«وعده صادق» تمام‌قد پذیرفت
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • بیانیه حوزه علمیه خواهران هرمزگان در حمایت از عملیات وعده صادق