Web Analytics Made Easy - Statcounter

همدان-ایرنا- مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های همدان گفت: پوشش بیمه تکمیلی درمان کارکنان شهرداری‌های این استان 45 درصدی افزایش یافت.

مهدی مجیدی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه سازمان همیاری در عمل به وظایف ذاتی خود در ارائه خدمات به شهرداری‌های استان از سال‌های قبل نسبت به ارائه خدمات بیمه‌ای اقدام کرده است تعداد کارکنان و خانواده‌های کارکنان شهرداری‌های استان که خدمات بیمه‌ای دریافت می‌کنند نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه سطح خدمات نیز نسبت به سال‌های قبل رشد قابل توجهی داشته است اظهار داشت: شهرداری‌های نهاوند، کبودراهنگ و مریانج بیشترین معرفی کارکنان بیمه تکمیلی و مشارکت با سازمان را داشتند.
وی با تاکید بر اینکه شهرداری‌های استان از این ظرفیت استقبال کنند افزود: در حال حاضر بیش از یک هزار و 50 نفر در قالب 11 شهرداری از خدمات بیمه‌ای سازمان استفاده می‌کنند.
7523/2090

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي خدمات بيمه بيمه تكميلي كاركنان شهرداري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۱۸ درصدی سرقت های مهم در کرمانشاه/ کشف سلاح و مهمات ۱۴ درصد افزایش داشته است

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به کاهش سه درصدی کل سرقت های رخ داده طی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن، گفت: خوشبختانه در سرقت های مهم نیز شاهد کاهش ۱۸ درصدی بوده ایم.

سردار مهدی حاجیان در دیدار نوروزی با امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی همکاران پرتلاشم طی سال گذشته، ۱۰۹۵ فقره سرقت در استان نسبت به سال ۱۴۰۱ کاهش داشتیم که معادل سه درصد است.

وی همچنین با اشاره به کاهش ۲۲۳۴ فقره ای سرقت های مهم در استان طی سال ۱۴۰۲ نسبت به سال قبل از آن، گفت: در این خصوص هم ۱۸ درصد شاهد کاهش داشتیم.

حاجیان کاهش ۴۴ درصدی سرقت منزل، ۲۰ درصدی سرقت خودرو، ۳۶ درصدی قاپ زنی، ۲۸ درصدی سرقت مغازه و کاهش ۸ درصدی نزاع های فردی طی سال گذشته نسبت به سال ۱۴۰۱ را از دیگر مواردی برشمرد که با تلاش ماموران انتظامی حاصل شده است .

رئیس پلیس استان کرمانشاه در ادامه به رشد دو درصدی کشف سرقت ها اشاره کرد و گفت: در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ مجموعا ۳۰۷ فقره سرقت بیشتر کشف شد .

وی با اشاره به رشد ۱۴ درصدی کشف سلاح و مهمات، عنوان کرد: در حوزه سوخت قاچاق نیز با کشف حدود یک میلیون و ۳۸۰ هزار لیتر نسبت به سال قبل ۱۹۹ درصد افزایش داشته ایم .

حاجیان رشد ۹ درصدی دستگیری سارقان و ۹۶ درصدی کشفیات مواد محترقه را از دیگر موفقیت های پلیس در سال گذشته عنوان کرد .

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در بخش دیگری از سخنانش با معرفی پلیس به عنوان ضابط قانون، گفت: بر اساس وظیفه ای که نسبت به شهروندان احساس می کردیم، جلسات قرارگاه کاهش تصادفات را در داخل شهر و خیابان ها برگزار کردیم و از دستگاه های متولی خواستیم تا نسبت به وظایف خود در قبال اصلاح نقاط حادثه خیز اقدام کنند.

وی با اشاره به اصلاح بسیاری از نقاط حادثه خیز و ترافیک زا در شهر کرمانشاه، از تداوم همین روند در سال جاری خبر داد و گفت: به مردم قول می دهیم سال ۱۴۰۳ نسبت به سال قبل برای آنها بهتر باشد.

 حاجیان در پایان پلیس را خدمتگزار مردم و همراه همیشگی آن ها عنوان کرد و گفت: امیدوارم با تداوم حمایت های امام جمعه محترم کرمانشاه بتوانیم خدمات بهتر و گسترده تری به شهروندان ارائه و احساس امنیت را در جامعه ارتقاء ببخشیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای رایگان خانواده‌های پنج دهک درآمدی اول جامعه
  • بیش از ۸۰۰ هزار نفر در کرمانشاه بیمه سلامت رایگان دارند
  • افزایش ۵۳ درصدی ذخیره آب سد‌های مازندران
  • افزایش ۱۳ درصدی بارش‌های همدان نسبت به بلندمدت
  • کاهش ۱۸ درصدی سرقت های مهم در کرمانشاه/ کشف سلاح و مهمات ۱۴ درصد افزایش داشته است
  • توضیحات معاون خدمات شهری شهرداری اصفهان در خصوص خاموشی پل خواجو
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب استان
  • حقوق کارگران ۱۵ درصد بیشتر از کارکنان دولت افزایش یافت
  • فقر در ایتالیا به اوج خود رسید