Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-03-28@22:00:48 GMT

5 تن شکر در کرمانشاه توزيع خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۴۷۸

5 تن شکر در کرمانشاه توزيع خواهد شد

خبرگزاري آريا-  محسن دارابي رييس سازمان  صنعت - معدن و تجارت استان اعلام کرد: اين ميزان شکر در 2 بخش مصارف خانگي و صنفي با قيمت هر کيلو سه هزار تومان توزيع خواهد شد.
او بيان اينکه هم‌اکنون کمبود و محدوديتي ازلحاظ ذخيره‌سازي و تأمين شکر در سطح استان وجود ندارد بيان داشت: به‌زودي در بيشتر فروشگاه‌ها و واحدهاي صنفي خواروبارفروشي سطح استان، شکر تنظيم بازار عرضه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي در پايان يادآور شد: با توجه به اينکه بخشي از اين شکر به‌صورت وارداتي و با ارز چهار هزار 200 توماني وارد کشور شده، عرضه شکر بالاتر از قيمت مصوب يعني سه هزار تومان تخلف دانست.روابط عمومي سازمان صمت استان کرمانشاه روز يکشنبه به نقل از محسن دارابي اعلام کرد: اين ميزان شکر در 2 بخش مصارف خانگي و صنفي با قيمت هر کيلو سه هزار تومان توزيع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: توزيع 5 تن شکر در استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه

علی ملکشاهی مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با اشاره به توزیع بیش از ۴۵۰ تن برنج ۱۱۲۱ هندی و ۵۸۰ تن شکر سفید مصرف خانوار در قالب طرح‌های تنظیم بازار ایام پایانی سال گذشته و ضیافت ماه مبارک رمضان، در اسفندماه سال گذشته و فروردین‌ماه سال‌جاری از سوی غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه و با تصمیم ستاد تنظیم بازار استان با نرخ مصوب، گفت: توزیع به‌موقع و تداوم توزیع این اقلام در روز‌های آینده در کنترل قیمت این اقلام در بازار و خدمت‌رسانی مناسب به معیشت مردم نقش بسیار پرنگی دارد.

نیازی‌فر مسئول حراست اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه نیز در ادامه با اشاره به اجرای طرح‌های حفاظتی و پروژه‌های پدافند غیرعامل در سطح انبار‌های کالا‌های اساسی و مراکز ذخیره‌سازی دولتی استان از تخصیص مبلغ ۲۵ میلیارد ریال از محل اعتبارات پدافند غیرعامل شرکت مادر تخصصی بازرگانی دولتی ایران در مجموع انبار‌های کالا‌های اساسی طریق‌القدس خبر داد و افزود: حفاظت و صیانت از کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم با رویکرد پدافند غیرعامل و جلوگیری بروز آسیب در چرخه توزیع این اقلام در سطح جامعه خط‌مشی همیشگی مورد تأکید مجموعه حراست شرکت بازرگانی دولتی ایران به عنوان متولی اصلی ذخیره‌سازی و توزیع کالا‌های اساسی در کشور خواهد بود .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • تداوم توزیع برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • توزیع بیش از ۱۰۰۰ تن برنج و شکر تنظیم بازاری در کرمانشاه
  • عدم درج قیمت و نرخنامه در صدر تخلفات صنفی نوروز
  • بازرسی ۱۱ هزار و ۹۱۹ واحد صنفی در کهگیلویه و بویراحمد انجام شد
  • توزیع ۲ هزار و ۶۰۰ تن کالای اساسی در کرمانشاه
  • ۵۰۰ تن گوشت قرمز در بوشهر توزیع می‌شود
  • ۹ پرونده تخلف صنفی طرح نظارتی نوروز در مسیرهای ارتباطی تشکیل شد
  • پلمب ۲۵ واحد صنفی زنجان در طرح بسیج نوروزی
  • ثبت تخلف ۹ واحد صنفی و خدماتی در سیستان و بلوچستان