Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-19@09:34:52 GMT

«تاریخ انقضا» در مراحل فنی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۵۳۳

«تاریخ انقضا» در مراحل فنی

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، مراحل فنی فیلم کوتاه " تاریخ انقضا " که چندی پیش فیلمبرداری آن به پایان رسید در حال انجام است .

این فیلم که حدود ٧٠ درصد آن در استودیو ساخته و با دکور خاصى طراحى شده از جلوه هاى کامپیوترى بسیار زیادى بهره می برد .

گروه کارگردانى و تهیه " تاریخ انقضا " تا دو ماه آینده مراحل پس تولید ، اعم از تدوین و جلوه هاى کامپیوترى را به پایان می رسانند و اولین حضور آن در جشنواره های معتبر خارجى خواهد بود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در "تاریخ انقضا " بازیگرانی چون روناک قاسمى ، هومن رهنمون ، نوید فرح مرزى ، شیوا خسرو مهر ، رامین الماسى، مهدى باطبى و با حضور کاظم هژیر آزاد نقش آفرینی می کنند .

عوامل این فیلم عبارتند از : 

تهیه کننده : کوروش اسداللهی ، کارگردان : حسین عربی ، مشاور کارگردان و مدیر برنامه ریزى : سیدمجیدصالحى ، مدیر فیلم برداری : جعفر اصلانی ، مدیر صدا برداری : مسیح سراج ، مدیر هنری و چهره پرداز : نوید فرح مرزی ، مدیر تولید : احسان بذلی ، دستیار یک فیلم بردار : محمد پرچ ، جلوه های ویژه کامپیوتری کامیار شفیع پور ، عکاس باران جعفری .

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر برنا تاریخ مراحل انقضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند

منصوره کردی مدیر گروه تاریخ و اندیشه رادیو فرهنگ در خصوص برنامه «ایستگاه ۱۰۶» گفت: «ایستگاه ۱۰۶» برنامه‌ای در قالب ترکیبی است که کلیه بخش‌های آن در یک موقعیت ثابت، از یک قطار، اجرا می‌شود. گوینده در نقش بازرس به همراه مامور کنترل بلیط، حلقه اتصال بخش‌های برنامه است.

وی درباره محوریت موضوعی برنامه توضیح داد: تاریخ، گردشگری، فرهنگی، ادبی و واکاوی ریشه‌های تهاجم فرهنگی و آشنایی با رسوم ارزشمند ایرانی، اسلامی از محور‌های اصلی برنامه است.

کردی با اشاره به هدف این برنامه گفت: برنامه «ایستگاه ۱۰۶» با هدف اطلاع رسانی و سرگرمی شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۸ با رویکرد معرفی ارزش‌ها و شاخص‌های فرهنگی، ایرانی، اسلامی، ترویج فرهنگ مطالعه و ... تقدیم مخاطبان رادیو فرهنگ می‌شود و در نخستین قسمت برنامه حرکت قطار از تهران به مقصد قزوین بوده که علاوه بر معرفی خود ظهر قزوین به شهر‌های این استان سر می‌زنیم.

وی افزود: در این برنامه آشنایی با مناطق گردشگری شهر قزوین، آشنایی با مشاهیر شهر قزوین، مناسبت تاریخی: روز بزرگداشت عطار نیشابوری و ... مورد توجه قرار گرفته است.

مدیر گروه تاریخ و اندیشه همچنین در معرفی عوامل برنامه گفت: ایستگاه ۱۰۶ را دو‌گروه برنامه ساز روانه آنتن می‌کنند که آزاده شاهرخ مهر و نازنین حاج سیف الله تهیه کنندگان، نگین خواجه نصیر، داود حیدری و دانیال معنوی و فاطمه اسحاق تبار کویندگان آن هستند که به شکل گردشی هر هفته یک گروه تولید برنامه را عهده دار می‌شود.

نرگس فتحی نویسنده این برنامه نیز توضیح می‌دهد: تاریخ همیشه بی صدا به صفحات تقویم نمی‌پیوندد، درس‌های تاریخ گاهی با سفیر قطار اندیشه از هر راهی که بیابد خود را به گوش‌های مشتاق می‌رساند. این بار اهالی فرهنگ، در ایستگاه ۱۰۶ منتظر سر رسیدن قطار پر از دانایی اند تا عصر خود را با شنیدن و لبخند روشن‌تر کنند. 

وی ادامه داد:برنامه ایستگاه ۱۰۶ با مدیریت منصوره کردی و فکر و تهیه کنندگی نازنین حاج سیف الله و همراهی آزاده شاهرخ مهر، قطاریست از کلمات طربناک و طنازانه که فراخور رسالت گروه تاریخ و اندیشه انجام وظیفه می‌کند. 

این نویسنده گفت: امیدوارم نوشتن من نیز در این ریل قطار، روی خط هدف باشد و بماند، چون تلاش شده برای معرفی ایران عزیز با همه وسعت فرهنگی و ارزش تاریخی به آنچه مغفول مانده هم توجه کنیم 

نازنین حاج سیف الله یکی از تهیه کنندگان‌ایت برنامه نیز گفت: ایستکاه ۱۰۶ در قالب ترکیبی با بخش‌های مختلف به معرفی جاذبه‌های گردشگری می‌پردازد و گفت‌وگو با کارشناسان، نمایش، گزارش و ... از بخش‌های این برنامه است و امیر حسین انصافی نیز بازیگر آن است.

آزاده شاهرخ مهر یکی دیگر از تهیه کنندگان این برنامه است که درباره انتخاب شهر‌های مقصد گفت:ایستگاه صدو شش برنامه شاد و با نشاط عصرگاهی رادیو فرهنگ است قطاری از ایستگاه صدو شش هر روز به مقصد یک شهر حرکت می‌کند. در طول مسیر مسافران قطار (مخاطبان) در کوپه‌های مختلف (تاریخ، ادب، گردشگری، مشاغل، بازی‌های محلی و سلامت و ...) به صورت نمایشی همراه هستند. رادیو قطار هم با پخش قطعات موسیقی، معرفی کتاب، فیلم سینمای و. با شنوندگان همراهی می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • افزایش ناگهانی مالیات صدای این گروه را درآورد
  • «طلوع خونین» را در تماشاخانه ایران‌شهر مشاهده کنید
  • «شورش ذهن» در نوفل‌لوشاتو برپا می‌شود
  • «شورش ذهن» به عمارت نوفل لوشاتو می‌آید
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌در جشنواره آلمان
  • اولین حضور بین‌المللی «چوپان» ‌درجشنواره «sehsüchte» آلمان
  • جزئیات اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزگاری و حضور در مراحل مختلف استخدام
  • توانمندی‌های گیلان در قاب نمایشگاه صادراتی ایران
  • «ایستگاه ۱۰۶»؛ ریشه‌های تهاجم فرهنگی را واکاوی می‌کند
  • ما در سرزمین شعریم از حافظ تا فیض!