Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@23:25:53 GMT

توزیع بیش از ۶۱ تن شکر در شهرستان استهبان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۵۵۳

توزیع بیش از ۶۱ تن شکر در شهرستان استهبان

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استهبان، راضیه شهسواری از توزیع بیش از ۶۱ شکر در ماه رمضان در شهرستان خبر داد و گفت: اقلام ضروری تنظیم بازار شامل ۶۱ تن شکر که ۳۰ تن بین خانوارهای شهری و روستایی توزیع گردیده و مابقی به قنادی‌ها و بستنی فروش‌ها توزیع گردیده و همچنین ۲ تن مرغ و ۳ تن گوشت قرمز سهمیه ماه رمضان هم بین فروشگاه‌های بزرگ و زنجیره‌ای که امکانات و شرایط نگهداری طبق ضوابط بهداشتی را داشته‌اند توزیع گردیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی یادآور شد: ۲۷۶ تن شکر، ۴۶ تن گوشت قرمز، مرغ ۷۷ تن، برنج ۳۲ تن، میوه ۴۱ تن در سال گذشته توزیع شده بود که این توزیع در سال جاری هم تا زمان برگشت قیمت‌ها و متعادل سازی ادامه خواهد داشت و هیچ جای نگرانی نخواهد بود.

مسئول تنظیم بازار جهاد کشاورزی استهبان تصریح کرد: توزیع اقلام ضروری و مورد نیاز مردم تحت نظارت بازرسین اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی انجام می‌گیرید و دست کلیه سود جویان و دلالان را کوتاه کرده و این روند ادامه دار خواهد بود.

کد خبر 4620653

منبع: مهر

کلیدواژه: شکر جهاد کشاورزی فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است

ایسنا/خراسان رضوی مدیر جهاد کشاورزی داورزن گفت: پرورش شتر، ظرفیت مغفول در این شهرستان است.

سعید خسروجردی در حاشیه بررسی مکان‌یابی مجتمع شترداری در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر ظرفیت بسیار مناسبی برای شترداران است.

وی از وجود ۱۷۰۰ نفر شتر در این منطقه خبر داد و افزود: با توجه به پتانسیل‌های موجود قطعاً امکان افزایش جمعیت شتر در این منطقه وجود دارد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن گسترش صنعت شترداری در داورزن را نیازمند همکاری دستگاه‌های مرتبط دانست و تصریح کرد: شهرستان داورزن با ۱۷۰۰ نفر شتر از جایگاه قابل قبولی در خراسان رضوی برخوردار است.

وی گفت: با توجه به خشکسالی‌های سال‌های اخیر و کاهش بارش‌ها پرورش شتر در بین دام‌های پرواری دیگر سبک و سنگین دام به‌صرفه‌تری است.

خسروجردی با بیان اینکه امکان تهیه علوفه از منابعی چون ظرفیت علوفه‌ای خارشتر و نیز امکان چرا در بیابان‌ها برای این دام‌ها فراهم است، اظهار کرد: شهرستان داورزن به دلیل واقع شدن در حاشیه کویر برای شترداری بسیار مناسب است. 

وی افزود: تحقیقات علمی نشان داده شیر شتر دارای ارزش غذایی بسیاری بوده که می‌تواند فراورده‌های زیادی از آن تولید و با استفاده از همین پتانسیل ثروت ایجاد کرد.

مدیر جهاد کشاورزی داورزن در پایان ایجاد مجتمع شترداری برای ساماندهی شترداران منطقه را یک امر ضروری دانست و گفت: تولیدات صنعت پرورش شتر که می‌تواند سرچشمه درآمدهایی شود که ماده اولیه آن شیر و پشم و کود شتر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت چغندرقند از مزارع دزفول
  • پرورش شتر؛ ظرفیت مغفول مانده در داورزن است
  • برداشت چغندر قند در دزفول
  • آغاز فصل نوغانداری در مازندران
  • آغاز توزیع تخم نوغان در مازندران
  • طرح ملی زراعت چوب در لالی اجرا شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد