Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه‌ مولودخوانی و مسابقه اینترنتی در آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار می‌شود. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴ استانها فارس نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شیراز، به مناسبت میلاد امام حسن مجتبی(ع) ویژه برنامه‌ مولودخوانی و مسابقه اینترنتی در آستان مقدس احمدی و محمدی برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مراسم مولودخوانی سه‌شنبه 31 اردیبهشت ماه با حضور مداحان حسن جوکار، حسن عرفان منش و مجتبی نادری‌زاده از ساعت 19:30 تا 22:30 در  بست شهید دستغیب در حرم مطهر برگزار می‌شود. 

همچنین مسابقه اینترنتی با عنوان «آئینه‌دار کرامت» به همین مناسبت برگزار می‌شود که علاقه‌مندان به شرکت در مسابقه می‌توانند از 29 تا 3 خردادماه با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی شاهچراغ(ع) برای شرکت در این مسابقه اقدام کنند. 

یزد | انتقاد امام جمعه یزد از کم‌توجهی به میلاد امام حسن(ع)شیراز| جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در حرم شاهچراغ (ع) برگزار می‌شودمشهد|جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) در حرم رضوی برگزار می‌شود

علاوه بر این هر روز از ساعت 11 صبح در حرم مطهر محفل قرآن خوانی با حضور قاریان برجسته استانی و کشوری در شبستان حرم مطهر برگزار می‌شود و قاریان به شرح و بیان آیاتی از قرآن کریم نیز می‌پردازند. این برنامه به صورت زنده از شبکه 4 و شبکه فارس سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می‌شود. 

همچنین در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در حرم مطهر شاهچراغ(ع) سخنرانی‌های مذهبی نیز در روزهای مبارک ماه رمضان ترتیب داده شده که همراه با نماز ظهر و عصر برگزار می‌شود. 

حجت‌الاسلام و‌المسلمین رضوی اردکانی، امام‌جمعه موقت شیراز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین حسین ملک مکان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان و حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمودی سخنرای‌های مذهبی را انجام می‌دهند. 

انتهای پیام/ ز

R41382/P/S6,61/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۵۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم

نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور رئیس سازمان صدا و سیما، شهرداران تهران و قم و جمعی دیگر از مسئولان ملی و استانی در حرم حضرت معصومه(س) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، نشست صمیمی جمعی از مدیران ملی و استانی با محوریت شکرانه خدمات ماه رمضان و نوروز و همچنین بررسی برنامه‌های دهه کرامت در حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد.

پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، محسن برمهانی معاون سیمای رسانه ملی، محمدحسین کشکولی دبیر شورای معارف سیما، علیرضا زاکانی شهردار تهران، سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم، سردار محمد رضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع)، علیرضا رحیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای قم و جمعی از مدیران دیگر از جمله حاضران در این نشست بودند.

در این نشست ضمن تبادل تجربه‌های موفق از برنامه‌های تبلیغی، ترویجی و رسانه‌ای ایام نوروز و ماه رمضان، بر تقویت اقدامات ویژه در حوزه رسانه و تجهیز زیرساخت‌های رسانه‌ای حرم مطهر تاکید شد و مسئولان حاضر آمادگی خود را برای حمایت از برنامه‌های گوناگون حرم مطهر اعلام کردند.

برگزاری جشن‌های دهه کرامت، گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر به صورت سراسری در کشور و به صورت متمرکز در قم از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بوده است.

در این جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمد مشرف معاون فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) از طرف تولیت و دیگر خدام این آستان مقدس، از همراهی دستگاه‌ها و نهادهای مختلف در راستای برگزاری مراسم نوروز و رمضان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • تشریح جزئیات جشنواره‌های رضوی/ نمایشگاه آثار خوشنویسی جهان اسلام برگزار می‌شود
  • مراسم صبحگاه یگان حفاظت حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار شد
  • در سالروز رحلت حضرت عبدالعظیم الحسنی(ع) چه برنامه‌هایی برگزار می‌شود
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسوولان ملی برگزار شد
  • نشست هماهنگی برنامه‌های دهه کرامت با حضور مسئولان ملی در قم
  • مراسم عزاداری شهادت حضرت حمزه و حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در قم برگزار می‌شود
  • «جهاد و هجرت» شعار ایام رحلت حضرت عبدالعظیم (ع)
  • برنامه‌های رحلت حضرت عبدالعظیم (ع) تشریح شد
  • نشست خبری تشریح برنامه‌های جشنواره امام رضا(ع) و چله رضوی در تهران برگزار می‌شود