Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر نوجوان ۱۱ ساله از شهروندان جهت مشخص شدن سرنوشت وی درخواست کمک کرد.

در مورخه ۹۸/۲/۳ مادری با مراجعه به کلانتری ۱۴۹ امام زاده حسن به مأمورین اعلام کردند که پسرش به نام "اسماعیل" در محدوده بازار امام زاده حسن اقدام به دستفروشی می‌نموده که از تاریخ ۹۸/۱/۷ هیچ گونه مراجعتی به خانه نداشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او آخرین با با همان البسه مشخص در عکس از وی (تیشرت سبز رنگ – شلوار روشن و کفش صندل) منزل خارج شده است.

کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با پیگیری و استعلام از دیگر مراکز انتظامی، بیمارستان‌ها، پزشکی قانونی و .. سعی در پیدا کردن اطلاعاتی از اسماعیل داشتند، اما هیچگونه اطلاعاتی در خصوص سرنوشت اسماعیل، تاکنون در اختیار آن‌ها قرار نگرفته است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس آگاهی تهران بزرگ با انتشار تصویر فقدانی اعلام داشت: از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر فقدانی شده و اطلاعی از سرنوشت وی دارند درخواست می‌شود تا هرگونه اطلاعات خود در این خصوص را از طریق شماره تماس ۵۱۰۵۵۵۱۱-۵۱۰۵۵۶۲۱ در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای که پس از قتل این فرد متواری شده بودند، در شهرستان تکاب شناسایی و بازداشت شدند.

صادق شکری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله در ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ اظهار کرد: متعاقب وقوع نزاع درگیری منجر به قتل با سلاح سرد در یکی از محلات ارومیه رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس قرار گرفت.

وی افزود: بلافاصله با حضور کارآگاهان در صحنه و انجام تحقیقات میدانی مشخص شد مقتول در محدوده نزدیک به منزلشان با افراد ناشناس قرار ملاقات داشته که پس از حضور در محل قرار، توسط افراد ناشناس بر اثر اصابت جسم برنده به شدت مجروح و قبل هر اقدام درمانی در محل فوت شده است.

رئیس پلیس آگاهی آذربایجان‌غربی گفت: بر اساس اطلاعات واصله و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی افسران جنایی موفق به شناسایی افراد شدند.

شکری ادامه داد: افراد شناسایی شده با خودرو سمند متواری شده بودند که با رصد اطلاعاتی از طریق سامانه‌های پایشی مسیر فرار آنان شناسایی و در نهایت امروز با اجرای طرح مهار با همکاری پلیس آگاهی تکاب همه متهمان دستگیر که پس از بازجویی‌های پلیسی به شرکت در نزاع و مجروح ساختن مقتول اقرار و اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 747028

دیگر خبرها

  • اعضای باند جعل مدارک تحصیلی دستگیر شدند
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • باند سارقان و مالخران سیم برق در دشتستان منهدم شد
  • قاتلان مرد ۳۵ ساله در ارومیه دستگیر شدند
  • دستگیری عاملان قتل مرد ۳۵ ساله ارومیه‌ای در تکاب
  • آیا زورگیری و جرائم خشن در تهران افزایش داشته است؟
  • دستگیری کلاهبرداری با ۱۸ شاکی در ورامین
  • شناسایی مخفیگاه سارقان در میبد
  • ماجرای فرار ۲ ساله عامل افغان یک جنایت در دربند تهران | بازگشت و دستگیری در قشم!