Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد- ایرنا- رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: یک هزار و 950 میلیارد ریال اعتبار در قالب تسهیلات برای کمک به صنایع و واحدهای تولیدی استان اختصاص یافته است که بزودی به بانک ها ابلاغ می شود.

علی اصغر هدایتی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این میزان در قالب بند الف تبصره 18 قانون بودجه برای کمک به واحدهای تولیدی به استان اختصاص یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: از این میزان 10 میلیارد ریال برای اجرای طرح های نیمه تمام، یک هزار و 200 میلیارد ریال برای نوسازی و بهسازی و 740 میلیارد ریال برای سرمایه در گردش واحدهای تولیدی است.
هدایتی گفت: تاکنون 20 درصد از این مبلغ به استان اختصاص یافته و مابقی در مراحل بعدی ابلاغ می شود تا بعد از ابلاغ توسط نظام بانکی پرداخت شود.
وی اظهار داشت: این اعتبار بعد از بررسی طرح ها در کمیته های مربوطه به بانک های عامل ابلاغ می شود و پس از بررسی های فنی مالی و اقتصادی در اختیار واحدهای تولیدی قرار می گیرد.
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی گفت: در حال حاضر نامه اختصاص این تسهیلات به سازمان صنعت و معدن و تجارت استان ابلاغ شده و بزودی به بانک ها ارسال می شود.
به گزارش ایرنا؛ کمیسیون هماهنگی بانک های خراسان شمالی شامل 13 بانک است.
حدود 400 واحد تولیدی در خراسان شمالی فعال است.
ط/ 6042

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بانك تسهيلات خراسان شمالي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی؛ نام آوران کشتی با چوخه از استان‌های تهران، سیستان و بلوچستان، گلستان، خراسان رضوی، جنوبی و شمالی در این دوره از مسابقات به رقابت با یکدیگر می‌پردازند.
این رقابت‌ها در چهار وزن، ۷۴، ۸۴، ۹۶ کیلوگرم و سنگین وزن تا عصر امروز ادامه دارد.
جایزه بزرگ مسابقات برای نفر اول سنگین وزن یک راس اسب به ارزش ۳۰۰ میلیون ریال و برای سایر اوزان نفر اول ۱۰۰، نفر دوم ۸۰ و نفر سوم ۶۰ میلیون ریال جوایز نقدی اهدا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • خط و نشان صریح ابراهیم رئیسی برای بانک‌ها با «حق ندارید»! | فیلم
  • رقابت ۲۷۰ چوخه کار در مسابقات کشتی شیروان
  • دستور رئیسی برای مقابله با بنگاهداری بانک ها
  • موانع پرداخت نشدن تسهیلات به واحدهای تولیدی شناسایی شود
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال به بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد
  • ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان مشهد اختصاص یافت
  • اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای بازسازی آسایشگاه جانبازان قطع نخاعی مشهد
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲
  • جزییات تسهیلات پرداختی بانک‌ها به مردم در سال ۱۴۰۲ اعلام شد
  • بازگشت ۳۰ واحد تولیدی تعطیل به چرخه تولید در هرمزگان