Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: با حضور چشمگیر و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، چهره واقعی استکبار جهانی و نوکران آمریکا برای جهانیان آشکار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فتح الله حقیقی امروز در جلسه ستاد برگزاری مراسم روز جهانی قدس، بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام 15 خرداد،  اظهار کرد: لازم است تا در همه شهرستان ها برنامه های باشکوه به این مناسبت ها برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

استاندار زنجان برضرورت آحاد مردم و مسئولان در راهپیمایی روز قدس و مراسم های 14 و 15 خرداد تاکید کرد و گفت: مسئولان سربازان این نظام هستند از اینرو باید در تمام این برنامه های حضور پررنگ داشته باشند.

 

مقام عالی استان خواستار تبدیل شدن استان زنجان به الگویی در برگزاری راهپیمایی روز قدس و مراسم ارتحال در کشورشد و گفت: همانطور که زنجان در عزاداری های محرم به الگویی برای دیگر عزاداران تبدیل شده است باید در این زمینه هم پیشرو باشد.

 

حقیقی ادامه داد: با حضور چشمگیر و حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، چهره واقعی استکبار جهانی و نوکران آمریکا برای جهانیان آشکار می شود.

 

در ادامه رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه مراسم روزجهانی قدس 10 خرداد و مصادف با 25 ماه مبارک رمضان برگزار می شود، ادامه داد: راهپیمایی روز قدس از میدان قائم زنجان تا مصلی خاتم الانبیا برگزار می شود.

 

سعید حسینی از برگزاری برنامه های جانبی در شبستان مصلی خاتم الانبیا و مسیر راهپیمایی روز قدس در زنجان خبر داد و گفت: ویژه برنامه یوم الله 14 خرداد، سالروز عروج حضرت امام خمینی (ره) در امامزاده سید ابراهیم زنجان برگزار می شود.

 

به گفته وی، به دلیل تقارن 15 خرداد با روز عید فطر، مراسم 15 خرداد ساعت 22 شب 14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم (ع) برگزار می شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان قرآن کریم خراسان جنوبي مسجد سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت قرآن کانون های مساجد خوزستان اردبیل نماز جمعه حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس راهپیمایی روز جهانی قدس روز جهانی قدس استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۹۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام علی اصغر اصغری افزود: مردم دیار علویان فردا جمعه هفتم اردیبهشت ماه، پس از اقامه نماز جمعه با تجمع و راهپیمایی در نقاط مختلف استان مازندران، حمایت خود را از ملت مظلوم غزه اعلام می‌کنند.

رئیس شورای هماهنگی سازمان تبلیغات اسلامی مازندران از تمام مردم استان برای شرکت در راهپیمایی حمایت از مردم غزه و فلسطین دعوت کرد.

این مراسم در مرکز مازندران از مصلای جمعه به سمت میدان ساعت برگزار می‌شود.

کد خبر 6088629

دیگر خبرها

  • راهپیمایی « جمعه خشم» در مازندران برگزار می شود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • تاکید بر رفع آسیب‌های جامعه از سوی مسئولان
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • خداوند در حادثه صحرای طبس نصرت خود را آشکار کرد
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • تیپ و چهره واقعی «آنا ساوای» بازیگر نقش ماریکو ساما در سریال شوگون + تصاویر
  • انقلاب اسلامی به یک چالش برای استکبار تبدیل شده است
  • چهره جهانی ورزش ایران: مسابقان من را در عربستان برگزار کنید!
  • ۴۴ سال ناکامی و شکست برای استکبار جهانی