Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@04:08:28 GMT

پرسپولیس به دنبال سود میلیاردی از ژاوی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۹۶۷

پرسپولیس به دنبال سود میلیاردی از ژاوی

باشگاه پرسپولیس امیدوار است از بلیت فروشی و پاداش بازی با السد، سود یک میلیارد تومانی به دست آورد.

به گزارش مشرق، تیم‌های پرسپولیس و السد فردا در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت. این بازی در حالی انجام می‌شود که پرسپولیس شانسی برای صعود از مرحله گروهی این رقابت‌ها ندارد اما السد برای قطعی کردن صعود و سرگروهی، به سه امتیاز دیدار با پرسپولیس نیاز مبرمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس - السد؛ خداحافظی با اسطوره

با این حال قرمزها چندان به برد در این بازی بی میل نیستند چرا که در صورت برد، سود قابل توجهی را از پاداش AFC دریافت خواهند کرد. طبق قوانین کنفدراسیون فوتبال آسیا، برد در هر بازی ۵۰ هزار دلار جایزه دارد که باتوجه به نرخ فعلی دلار حدود ۸۰۰ میلیون تومان خواهد بود.

از طرف دیگر بازی پرسپولیس - السد آخرین بازی ژاوی ارناندس در دنیای حرفه ای فوتبال است و به همین خاطر پیش بینی می‌شود حداقل ۱۵-۲۰ هزار نفر این بازی را از نزدیک تماشا کنند که با احتساب بلیت میانگین ۱۲ هزار تومان، درآمد پرسپولیسی‌ها از بلیت فروشی نیز حدود ۳۰۰ میلیون تومان می‌شود.

باتوجه به احتمال همین سود ۱ میلیاردی، قرمزها فردا با تمام وجود وارد زمین می‌شوند تا یک بار دیگر نتیجه تلخی را برای ژاوی رقم بزنند.

منبع: ورزش سه

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس السد قطر پرسپولیس ژاوی فوتبال لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن

بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد.

 پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب کرد
  • کسب جام در اولین سال حضور بازیکن ایرانی در قطر
  • حزباوی با السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد
  • السد قهرمان لیگ ستارگان قطر شد/ حزباوی جام کسب برد
  • اخراج بی‌رحمانه ابراهیمی از بازی مهم(عکس)
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • ممنون که فقط دنبال استقلال و پرسپولیس نیستید | این تیم شانس اصلی قهرمانی است
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند