Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-18@04:31:14 GMT

سردار سلامی: آمریکا به مرض ­پوکی استخوان مبتلاست

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۶۹۷۶

سردار سلامی: آمریکا به مرض ­پوکی استخوان مبتلاست

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا دشمنی است که به ظاهر قدرتمند و عظیم الجثه به نظر می رسد اما در باطن به مرض ­پوکی استخوان مبتلاست. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سردار سلامی در مراسم معارفه جانشین و معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: امروز انقلاب اسلامی ایران در زیباترین فراز خود یعنی 40 سالگی قرار دارد و گوهر درونی سپاه پاسداران که عاشورایی است همواره ضامن پیروزی ما بوده است اما در مقابل فلسفه آمریکا ایجاد فضای برده داری مدرن در عالم است ، برای اینکه آمریکا قطب اصلی قدرت در عالم باشد این فلسفه را که مولد جنگ هاست پیش گرفته و مخاطرات و ریسک های ناشناخته ای را پیرو این موضوع به مردمش تحمیل می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی گفت: آمریکا امروز از حملات احتمالی گروه های جهادی می ترسد زیرا سرزمین های اسلامی مولد جوانان جهادگری است که موجبات نگرانی آنها را فراهم آورده است . فرمانده سپاه پاسداران ادامه داد: حوادثی که روزهای اخیر اتفاق افتاد نیروی دشمن را برای ما آشکار کرد به محض اینکه صهیونیست ها فهمیدند خانه آنها قرار است میدان­­ جنگ باشد خاموش شدند و عقب نشستند و آمریکایی ها نیز حالت انفعالی به خود گرفتند چرا که آنها در مسیر زوال قرار دارند. وی تصریح کرد: آمریکا دشمن به ظاهر قدرتمند و عظیم الجثه ای است که دچار پوکی استخوان است اگر سرنوشت قدرت های بزرگ از رم باستان تا شوروی را مورد بررسی قرار دهید می بینید هر گاه این قدرتها گسترش بیش از حد پیدا کرده اند به فروپاشی نزدیک تر شده اند و این فروپاشی غیر منتظره اتفاق می افتد. سردار سلامی افزود: ما امروز در آستانه رویت خوردگی تدریجی این قدرت و انشالا در آینده نزدیک شاهد شکست آنها خواهیم بود. وی تاکید کرد: ماآموخته ایم که تهدیدات فرصتی برای رشد محسوب می شود زیرا رشد سپاه گلخانه ای نبوده بلکه ما با دشمنان بزرگ و قدرتمند دست و پنجه نرم کرده ایم و آمریکا در­ مفروضات ما دشمن به حساب می آید و برای رشد، داشتن دشمن بزرگ­ یک فرصت محسوب می شود نه تهدید. حالا این حسن برای سپاه پاسداران به وجود آمده­ تا برای نبرد با این دشمن آماده باشد اما تا زمانی که دشمن به ما نزدیک نشده ما کاری با آنها نداریم ولی وقتی نزدیک شد دیگر آماده مقابله ایم. وی افزود: ما می دانیم دشمنی مثل آمریکا از مرکز تمرکز ما خارج نمی شود تا زمانی که بشکند و به یک قدرت معلولی تبدیل شود اما تا زمانی که او قصد دارد خود را جهانی معرفی کند در برابرش می ایستیم البته ما به دنبال جنگ نیستیم اما دشمن بدانند که ترسی هم از جنگ نداریم و برای آن آماده ایم. سردار سلامی گفت: دشمنان ما اراده جنگ ندارند این در حالی است که آنها از جنگ می هراسند و خطوط جنگ را تا جایی ترسیم می کنند که جانشان تهدید نشود اینها حریص ترین مردم برای داشتن حیات و ادامه زندگی هستند و شکست این دشمن آسان است.
در طرف مقابل مردانی وجود دارند که شهادت زیباترین آرزوی آنهاست. این ها به جلو می روند تا دشمن عقب بنشیند و این هویت ماست و ما امروز براساس آن آماده می شویم. فرمانده سپاه پاسداران در خاتمه خاطر نشان کرد: امروز در تمامی سطوح و ارکان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مواجهه با قدرت های بزرگ اصل اساسی است اما این کافی نیست چرا که قدرت موجودیت زنده است­ و نباید متوقف شود بلکه باید تکامل پیدا کند و برای تکامل نیازمند آن است تا هر لحظه بر دانش خود بیافزاید راه ما تا زمانی که انقلاب اسلامی ایران در سایه مقام معظم رهبری به ظهور حضرت ولیعصر بپیوندد ان شاء الله ادامه خواهد داشت. سردار نقدی:  خدمت در این نهاد مقدس هم زیبا و هم سخت و مشکل است
معاون جدید هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در مراسم معارفه خود به عنوان معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار داشت: خدا را شاکرم که توفیق داد یک بار دیگر مورد اعتماد ولی امر مسلمین امام خامنه ای قرار گیریم و از خداوند متعال می خواهم لیاقت دهد تا آخر عمر بتوانم این اعتماد و توجه را حفظ کنم و شهادت برگ برنده ما باشد در قیامت ، همچنین تشکر می کنم از سردار سلامی که زمینه خدمت را فراهم کرد تا سرباز شایسته ای تحت فرماندهی این برادر بزگوار باشم.
وی گفت: توفیقی بالاتر از خدمت در سپاه پاسداران نیست کجا می توانیم پیدا کنیم تشکیلاتی را که سردار جعفری ها و سردار سلامی ها را دارد و از نوجوانی با دشمن و میدان های سخت دفاع مقدس و همچنین مواجهه با فتنه های رنگارنگ دشمن مقاوم بایستند و پشت سر ولایت حرکت کنند و خود را سرباز ولایت بدانند و امثال سردار فدوی که شرمندگی آمریکایی ها را در دریا رقم زد ، خدمت در این نهاد مقدس هم زیباست  و هم سخت و مشکل است.
سردار نقدی افزود: ما کجا و متوسلیان و باکری و برونسی ها کجا، ما کجا و بروجردی ها کجا ، چنین امانتی بر دوش ماست و باید از خدا کمک بگیریم در حفظ این امانت سنگین که نزدیک به 140 هزار شهید سپاه و بسیج بر دوش ما نهاده اند سربلند بیرون بیاییم.
وی گفت: سپاه مسئولیت سخت و پیچیده ای را در این شرایط حساس بر عهده دارد و نیل به پیشرفت در جهت اهداف از سوی مقام معظم رهبری مطالبه شده است که باید کار کنیم چرا که تحول و پیشرفت بدون همت جمعی به سرانجام نمی رسد.
سردار نقدی ادامه داد: همه آحاد این نهاد مقدس باید در این طرح تحول شریک و سهیم باشند و با انگیزه های معنوی خود حرکت کنند ما نباید به این دل خوش کنیم که در واحد خودمان تلاش شبانه روزی داریم زیرا مهمتر از این تلاش هماهنگی و هم افزایی ظرفیت ها کنار یکدیگر است که موجب می شود یک نیروی مقتدر شکل گیرد.
معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: با مدیریت جزیره ای هیچ گاه کاری پیش نخواهد رفت بلکه هماهنگی است که موجبات پیشرفت را رقم می زند.
وی تاکید کرد: با استفاده از ظرفیت های کارشناسی، کارآمد کردن ستاد و استفاده از ظرفیت های نخبگی سپاه و بسیج ان شاء الله می توانیم کار را به سرانجام برسانیم.
سردار نقدی افزود: ما باید به خوبی از ظرفیت های خود بهره ببریم و هیچ کس هم نباید نگران باشد از توسعه و وسعت بسیج، البته سپاه پدر بسیج است و اینکه فرزندش با قامتی بلندتر از خودش ظاهر گردد مشکلی ندارد ما باید کمک کنیم تا بسیج میدان پیدا کند و خود را برای پیشرفت آماده سازد.
وی گفت: تحقق دولت اسلامی گام بعدی ما است و کاری که سپاه باید انجام دهد این است که سازمان معیار و الگو برای همه دستگاه ها باشد امروز سپاه با حرکات مجاهدانه خود الگو است و در کشورهای مختلف همه دولتمردان دوست دارند که چنین نهادی بسازند، ما باید بتوانیم الگوی مجسم عملی را به معرض نمایش بگذاریم و این مهم بجز با عنایت پروردگار میسر نخواهد شد.
 سردارفدوی:  40 سال است که پاسداران انقلاب اسلامی با خداوند متعال پیمان بسته اند
 جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: پاسداری از انقلاب اسلامی ایران تکلیفی است که امام­ انقلاب­ ­بر دوش ما نهاده است. سردار فدوی اظهار داشت: 40 سال است که پاسداران انقلاب اسلامی با خداوند متعال پیمانی بسته اند که بر این پیمان پایدارند بسیاری از آنها حاضرند اما ما نمی بینیم زیرا به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند و خیلی ها هم حاضرند و منتظر و اکنون 40 سال است که این پاسداری انجام شده و پروردگار عنایات خود را محقق کرده و انقلاب اسلامی ایران در اوج قرار دارد و این راه همواره ادامه دارد تا به صاحب اصلی یعنی حضرت ولیعصر (عج) برسد.
وی گفت: نقش بسیار خاصی که سپاه در این 40 ساله برای حفظ انقلاب اسلامی ایران ایفا کرده است ادامه می یابد تا کار به سرانجام برسد اما ما می دانیم که این کار آسان است زیرا خداوند بشارت داده که اگر با توانایی خود پای کار بایستید من با توانایی که شما در اختیار ندارید کارتان را به سرانجام می رسانم .
سردار فدوی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به برکت امامین انقلاب همیشه پای کار است و کار را به سرانجام خواهد رساند ان شائ الله خداوند به ما توفیق دهد که در این لباس مقدس که بیش از 40 هزار تن از شهدا در این لباس به فیض شهادت رسیدند تکالیف خود را در پاسداری از انقلاب اسلامی ایران به درستی انجام دهیم تا به درجه رفیع شهادت برسیم .

 
 

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: فرمانده سپاه پاسداران معارفه جانشین سردار سلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۶۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه

دریافت 67 MB کد خبر 6080994

دیگر خبرها

  • نمایش تجهیزات نظامی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه
  • افزایش احتمال بروز پوکی استخوان و بیماری‌های قلبی با مصرف نوشابه
  • مراسم رژه ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز شد
  • پیام سرلشکر سلامی به فرمانده کل ارتش
  • تبریک سردار سلامی به سرلشکر موسوی
  • عملیات «وعده صادق» هیمنه پوشالی اسرائیل را در هم کوبید
  • سیلی مدافعان امنیت به اسرائیل خرسندی ملت را به دنبال داشت
  • امیرعبداللهیان از سردار حاجی‌زاده تقدیر کرد
  • چاشنی پرطرفداری که استخوان‌ها را نابود می‌کند
  • حرکت بزرگ سپاه اسلام امیدی در دل مستضعفان جهان ایجاد کرد