Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-19@07:57:01 GMT

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۸/۰۲/۲۹

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۰۳۱

خرداد؛ قیمت سکه تمام‌بهار آزادی در بازار تهران امروز به ۴ میلیون و ۸۸۶ هزار تومان و قیمت طلای ۱۸عیار هم ۴۴۴ هزار و ۲۰۰ تومان ارزش‌گذاری شده است.

امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش نسبت به آخرین قیمت‌های روزکاری قبل در قیمت 4 میلیون و 886 هزار تومان و سکه بهار آزادی طرح قدیم 4 میلیون و 770 هزار تومان معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی 2 میلیون و 698 هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و 698 هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و 9 هزار تومان فروخته می‌شود.

              سکه تمام‌بهار آزادی4 میلیون و 886 هزار تومان               سکه‌بهارآزادی طرح قدیم4 میلیون و 770 هزار تومان               نیم‌سکه بهارآزادی2 میلیون و 698 هزار تومان               ربع‌سکهیک میلیون و 698 هزار تومان            سکه‌گرمییک میلیون و 9 هزار تومان

قیمت طلای 18عیار هم 444 هزار و 200 تومان ارزش‌گذاری شده است. ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت 1277.8 دلار معامله می‌شود.

           قیمت  هر‌گرم طلای 18‌عیار444 هزار و 200 تومان            قیمت  هرگرم‌طلای  24عیار592 هزار و 200 تومان             قیمت  هر‌مثقال‌ طلایک میلیون و 927 هزار تومان             قیمت‌اونس‌طلا1277.8 دلار

صرافی‌های بانک‌ها هم‌اکنون قیمت دلار را برای فروش به مردم، با افزایش 100 تومانی نسبت به روز قبل، 14 هزار و 650 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 14 هزار و 550 تومان خریداری می‌کنند.

                قیمت  دلار14 هزار و 650 تومان                  قیمت  یورو16 هزار و 600 تومان                  قیمت درهم3 هزار و 973 تومان                 قیمت   پوند انگلیس18 هزار و 564 تومان

برهمین‌اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها، 16 هزار و 600 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 16 هزار و 500 تومان است. قیمت خرید و فروش یورو نسبت به اخرین روز کاری قبل 100 تومان افزایش یافته است.

برچسب ها: سکه ، قیمت سکه

منبع: خرداد

کلیدواژه: سکه قیمت سکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها

به گزارش همشهری آنلاین، امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین تا لحظه تنظیم این خبر بر اساس نرخ اعلامی اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم ۳ میلیون و ۷۶۹ هزار، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید نیز ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.

آرامش در بازار طلا و ارز | خبری از رشد قیمت نیست

قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک‌ گرمی ۷ میلیون، ۱۰۰ هزار تومان تعیین شده است.

محصول نرخ (تومان)
سکه تمام طرح جدید ۴۴ میلیون و ۱۰۰ هزار
سکه تمام طرح قدیم ۴۰ میلیون و ۸۰۰ هزار
نیم سکه بهار آزادی ۲۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون و ۹۰۰ هزار
سکه یک گرمی ۷میلیون و ۱۰۰ هزار
طلای ۱۸ عیار ۳میلیون و ۷۶۹ هزار

کد خبر 845170 برچسب‌ها خبر مهم قیمت طلا و فلزات گرانبها - ایران سکه - قیمت

دیگر خبرها

  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۱ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا کانال عوض کرد
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۳۰
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۳۰ فروردین ماه
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۳۰ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا در مرز حساس قیمتی قرار گرفت
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۰۹:۳۰
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۲۹ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ | تداوم سقوط قیمت طلا
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۹
  • آخرین وضعیت طلا و انواع سکه در بازار؛ نیم و ربع سکه چند شد؟ | جدول قیمت ها
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۱/۲۸
  • آخرین قیمت سکه و طلا در بازار آزاد