Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجموعه «ستاره ساز»، رقابتی جذاب از جنس فوتبال است که با هدف شناسایی، رشد و معرفی استعدادهای جوان به کشف ستاره های آینده دنیای فوتبال حتی در دورترین نقاط کشورمان می پردازد و سه شنبه و چهارشنبه هر هفته بعد از خبر ساعت 22 بر روی آنتن شبکه سه می رود.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، جواد فرحانی تهیه کننده برنامه استعدادیابی «ستاره ساز»، از استقبال خوب بینندگان از این برنامه خبر داد و افزود: مخاطبان تلویزیون امروز به برنامه های تخصصی، گفتگو محور توأم با سرگرمی نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: تا مادامی که برنامه هایی با شاکله سرگرمی داشته باشیم می توانیم مخاطب تلویزیون را راضی نگاه داریم.

فرحانی ادامه داد: خوشبختانه با بازخوردهای خوبی که از پخش بیست و پنج قسمت نخست فصل اول برنامه دریافت کردیم، به زودی فراخوان شرکت در فصل دوم را طی روزهای آتی اعلام خواهیم کرد و برنامه سازی در دو فصل بعدی ( هر فصل 50 قسمت ) ادامه خواهد داشت.

تهیه کننده برنامه «ستاره ساز» افزود: در اتاق فکر برنامه، در حال بررسی ایده های خوبی برای افزودن آیتم های ترکیبی متفاوت و بیشتر، برای حفظ جذابیتِ چالش های شرکت کنندگان هستیم و امیدواریم با اضافه کردن این چالش ها، پویایی برنامه را بالا ببریم.

وی تاکید کرد: بهره مندی از مربیان، بازیکنان موفق فوتبال کشورمان و کشف استعدادها، چهره های جوان و گمنام فوتبال در برنامه «ستاره ساز»، نوید دهنده اتفاقی نو در فوتبال کشور است و امید را در جانِ جوانان شکوفا می کند.

گفتنی است جواد فرحانی، تهیه کننده و مجری طرح سینما و تلویزیون است که فعالیت حرفه ای خود را از سال 1376 آغاز کرد و در سال های اخیر تهیه کنندگی برنامه های؛ «خندوانه» (1392)، «شکرستان» (1395)، «شب عید» (1396)، «هزار داستان» (1396)، «شبی با عبدی» (1397) را بر عهده داشته و سال گذشته در جشنواره جام جم به عنوان بهترین تهیه کننده برای برنامه «هزار داستان» تقدیر شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: ستاره ساز برنامه ستاره ساز استعدایابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند

محسن شاهمرادی تهیه کننده شبکه های رادیویی ورزش و جوان و نامزد بخش مستندهای مستمر در جشنواره رادیویی «پژواک» درباره حضورش در این دوره به خبرنگار مهر بیان کرد: من تقریبا به مدت ۱۷ سال است که تهیه‌کننده و گوینده برنامه‌های مختلف رادیویی هستم. سال گذشته با اثر «جهان در جام» برگزیده بخش مستمر آثار بلند جشنواره پژواک شدم و امسال هم دوباره در این جشنواره حضور داشتم.

وی که امسال توانست دیپلم افتخار جشنواره را از آن خود کند درباره شروع به کار در رادیو بیان کرد: من کارم را در سال ۸۶ با مرکز زنجان شروع کردم و اواخر سال ۹۰ وارد رادیو جوان شدم. در حال حاضر برنامه «دو آتیشه» را برای رادیو ورزش و «هواداری» را برای رادیو ورزش تهیه می‌کنم.

شاهمرادی درباره مستند «آسیا در جام» ادامه داد: به مناسبت جام ملت‌های آسیا ایده‌ای داشتم که طبق آن بتوانم ۲۴ کشوری را که در رقابت‌ها شرکت می‌کنند به مردم معرفی کنم تا از وجوه مختلف ورزش، فرهنگ، هنر، اقتصاد، سیاسی- تاریخی، جغرافیایی این کشورها شناخت پیدا کنند.

وی اضافه کرد: به طور مثال در مورد کشور هند سعی کردیم مخاطبان خود را با فرهنگ، آداب و رسوم و مسایل عجیب و باورنکردنی آن کشورها، حتی شعرشان آشنا کنم. نام برنامه را گذاشتیم «آسیا در جام» و این برنامه در ایام جام ملت‌های آسیا از رادیو ورزش پخش می‌شد که خودم گویندگی و تهیه‌کنندگی آن را بر عهده داشتم.

شاهمرادی یاداور شد: در واقع هدفم فقط بیان مسایل مربوط به ورزش نبود و علاقمند بودم مخاطبم بیشتر از این مسایل در مورد گروه‌های شرکت‌کننده در جام ملت‌های آسیا اطلاعات کسب کند.

این گوینده و تهیه‌کننده رادیو درباره نقش پژوهش در مستندسازی گفت: من به همراه مهدی زارعی پژوهش های این برنامه را به مدت سه ماه انجام دادیم که از منابع اینترنت، مقاله، کتاب و مصاحبه با افرادی که تجربه حضور در آن کشورها را داشتند، اطلاعات مورد نظر را بدست آوردم. پژوهش ستون خیمه مستند است و مستندساز در حوزه ساخت مستندهای رادیویی می‌تواند با پژوهش صحیح یک سوژه مناسب را دستمایه کار قرار دهد.

وی در پایان بیان کرد: من از سالهای دور مشغول ساخت مستندسازی هستم. مستند جزو قالب‌های برنامه‌سازی در تراز علمی است و به نظرم برنامه‌ساز برای ساخت مستند باید آموزش ببیند. این آموزش ها شامل پژوهش، موضوع، گویندگی و … می‌شود. در مجموع ما برای اینکه بخواهیم مستندساز خوبی باشیم نیازمند آموزش در این حوزه هستیم.

کد خبر 6087350 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • رایگان شدن تماشای بازی مس رفسنجان و پیکان تهران در جام حذفی
  • ببینید | طعنه سنگین ستاره تیم ملی فوتبال ساحلی به حواله خودروی فوتبالیست‌ها
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش به مناسبت هفته معلم
  • بزرگترین مزیت ما کامران نجف‌ زاده است
  • پژوهش ستون مستندسازی رادیویی است/ برنامه‌ساز حرفه‌ای آموزش ببیند
  • فوتبال تاجیکستان ۵ ستاره می‌شود؟ + جدول
  • سرمربی پرسپولیس علنی اعلام کرد؛ این ۴ ستاره را می‌خواهم!
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند
  • باشگاه قطری روی سه ستاره پرسپولیس دست گذاشت
  • بازسازی یک عکس‌ خاطره‌انگیز‌ فوتبالی توسط فوتسالی‌ها