Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@09:30:04 GMT

کاتای تیمی مردان صاحب مدال برنز لیگ سری آ شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۲۶۴

کاتای تیمی مردان صاحب مدال برنز لیگ سری آ شد

کاتای تیمی مردان کشورمان با پیروزی مقابل تیم صربستان صاحب مدال برنز لیگ سری آ ترکیه شد.

به گزارش ورزش سه و به نقل از  فارس، در سومین و آخرین روز از پیکارهای لیگ سری آ که با حضور 1813 کاراته کا از 103 کشور در شهر استانبول ترکیه در حال برگزاری است، تیم کاتای مردان ایران با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد فرازمهر در دیدار رده بندی مقابل تیم صربستان قرار گرفت و موفق شد با امتیاز 25.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

68 صاحب مدال برنز شود.

 

در این دیدار تیم صربستان نیز به امتیاز 25.4 رسید. تیم ایران پیش از دیدار رده بندی امتیازات ۲۵.۲ و ۲۴.۶۳ را کسب کرده و به دیدار رده بندی رسیده بود.



دیگر تیم ایرانی(jka کرمان) با ترکیب علیرضا ابوالحسنی، عباس حیاتی فر و حمیدرضا پوراعماء نیز در دیدار رده بندی مقابل تیم ایتالیا امتیاز 24.54 را بدست آورد و از رسیدن به مدال برنز بازماند. تیم ایتالیایی به امتیاز 25.74 رسید و مدال برنز را از آن خود کرد.



در بخش بانوان نیز تیم ایران با ترکیب مظفری نژاد، حسینی نصب و صادقی به امتیاز 22.72 رسید و نتوانست مدال برنز را از آن خود کند. در دیدار رده بندی تیم پرو حریف ایران بود که امتیااز 24.6 را بدست آورد و سوم شد.

 

کاراته

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: کاراته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز؛ پرسپولیس در جدیدترین رده بندی سایت footballalphabet «بهترین تیم باشگاهی ایران» شد و در رده هفتم فوتبال آسیا ایستاد.پرسپولیس در این فصل از لیگ برتر کشورمان با ارزش ۱۴.۴۸ میلیون یورو با فاصله یک میلیون یورویی از استقلال گران ترین تیم ایران است.

بیشتر بخوانید: پیشکسوت استقلال: با این روند صدر جدول را از دست می‌دهیم

استقلال و پرسپولیس در این فصل لیگ برتر فوتبال ایران رقابت نزدیکی را دارند و اکنون با گذشت ۲۴ هفته از لیگ آبی پوشان با ۵۳ امتیاز صدرنشین هستند و سرخ پوشان هم با امتیاز کمتر یعنی ۵۲ امتیاز در رده دوم قرار دارند.

این رسانه آماری گزارش می دهد که پرسپولیس نسبت به رده بندی سابق یک پله سقوط داشته و در رده ۸۲ جهان ایستاده است. در مقابل استقلال با ۲ پله صعود در رده ۱۶۱ دنیا قرار دارد.بر اساس گزارش footballalphabet، پرسپولیس در رده فوتبال آسیا ۹ پله بالاتر از استقلال ایستاده و در رده بندی جهانی هم فاصله سرخ ها از آبی پوشان ۷۹ پله است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228073 برچسب‌ها پرسپولیس تهران استقلال تهران

دیگر خبرها

  • بازی سختی مقابل تیمی که ژاپن را حذف کرده داریم
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • پرسپولیس ۷۹ پله بالاتر از استقلال در رده بندی جهان! + عکس
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال | صفری به مدال برنز رضایت داد
  • صعود دو بوکسور ایرانی به فینال/ صفری به مدال برنز رضایت داد
  • پایان سفر پرماجرای تیم ملی کشتی فرنگی(عکس)
  • رضایی با کسب مدال طلا المپیکی شد
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفانش را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • یاری: یک مدال برنز کشتی هم در المپیک پاریس برای ایران آرزوست! / یزدانی حریفان قاسمپور را با یک دست شکست می‌دهد +فیلم
  • قهرمانی خراسان رضوی در مسابقات کوراش مردان کشور