Web Analytics Made Easy - Statcounter

تاجیک مدیر کل جهاد کشاورزی شهرستان ورامین در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با هجوم ملخ‌ها به این شهرستان اظهار کرد: تاکنون گزارشی مبنی بر هجوم ملخ مهاجم به شهرستان ورامین به جهاد کشاورزی شهرستان ارائه نشده است.

وی افزود: با توجه به شایعه‌هایی که مطرح شده بود در بازدید از منطقه از هجوم ملخ‌ها مشاهده نشد و تنها در چند منطقه ملخ‌های بومی وجود داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: آخرین اقدامات سازمان مدیریت بحران برای مقابله با هجوم ملخ‌ها

تاجیک گفت: ملخ‌های بومی هیچ آسیبی به مزارع کشاورزی وارد نمی‌کنند و تعداد این ملخ بسیار انگشت شمار است.

وی بیان کرد: براساس پیش بینی‌ها جهاد کشاورزی در تمام مناطق شهرستان ورامین سم‌ها را توزیع و برای مقابله با هجوم ملخ‌های مهاجم آمادگی کامل دارد.

مدیر کل جهاد کشاورزی شهرستان ورامین تاکید کرد: تاکنون هیچ گزارشی از حمله ملخ‌ها به دشت ورامین، پاکدشت، پیشوا و قرچک ارسال نشده است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری استانداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۳۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرخه گفت: در سال زراعی جاری بالغ بر۳ هزار و ۲۷۶هکتار از اراضی زراعی شهرستان به کشت محصول کلزا اختصاص یافت.

علیرضا رضایی افزود: میانگین عملکرد کلزا در شهرستان ۱/۷ تن در هکتار برآورد شده است و پیش بینی می‌شود که درحدودبیش از۵۵۰۰تن کلزا از این مزارع استحصال شود.
وی ادامه داد: تمام برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم برای برداشت، خرید و انتقال محصول کلزا انجام گرفته است و   دو مرکز خرید تعاونی روستایی اتحاد روستای عبدالخان پاییند و  دهخدا در روستای خویس بخش شاوور درحال تحویل محصول کلزای کشاورزان هستند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کرخه اظهار کرد: کلزا یکی از محصولات استراتژیک است که روغن این محصول به دلیل داشتن اسید‌های چرب اشباع نشده از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و علاوه بر این کاشت دانه روغنی کلزا به دلیل تناوب زراعی با غلات باعث حاصلخیزی و بهبود ساختمان خاک، کاهش آفات و بیماری‌های گندم و افزایش عملکرد می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • خسارت میلیاردی سیل به کشاورزان گراشی
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • برداشت کلزا از مزارع شهرستان کرخه
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • برداشت نوبرانه گوجه سبز در سرپل ذهاب
  • طلایی شدن مزارع کلزا در شهرستان میاندوآب 
  • کشت نیشکر در صومعه‌سرا آغاز شد
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • سرشاخه‌کاری درختان گردو در خلخال