Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@17:19:55 GMT

اسکان اضطراری41سیل‌زده درسیستان

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۳۹۰

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: 41 سیل زده پنج روستای شهرستانهای سراوان و سرباز از روز گذشته تاکنون در چادرهای امدادی هلال احمر در مناطق امن اسکان داده شدند. ناطقان: رسول راشکی اظهار داشت: همزمان با بروز بارندگی رگباری در سیستان و بلوچستان نیروهای امدادی در آماده باش کامل قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: بدین منظور 10 تیم عملیاتی به سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان خدمات رسانی می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان توزیع چادر، موکت و تخته پتو به همراه مواد غذایی را از جمله کالاهای توزیع شده بین سیل زدگان پنج روستای جنوب استان عنوان کرد.

وی امداد رسانی به 46 آسیب دیده را از دیگر اقدامات اعضای جمعیت هلال احمر در این مدت عنوان کرد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تداوم فعالیت توده های همرفتی در استان خبر داد و گفت: بر اساس آخرین الگوهای پیش یابی و مدل های جوی، همچنان در ساعات بعد از ظهر و شب رگبار باران همراه با تندر، وزش باد شدید موقت، احتمال آذرخش و بارش تگرگ در برخی نقاط استان رخ می دهد.

محسن حیدری بیان کرد: این سامانه امروز در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان فعال است.
وی ادامه داد: بارش ها، سبب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن ناگهانی و موقتی مسیل ها در جنوب استان و طغیان برخی رودخانه های فصلی خواهد شد.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب سه روز آینده در شهر زاهدان نیز شرایط برای رگبار و آذرخش و باد شدید لحظه ای فراهم است که در برخی نقاط آبگرفتگی موقتی معابر انتظار می رود.

منبع: ایرنا برچسب ها: اسکان اضطراری ، سیل زده ، سیستان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: اسکان اضطراری سیل زده سیستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان

احمدیان معاون حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری جنوب استان گفت: ۶۳۸۷۵ نفر مسافر در نیمه‌ی اول سفر‌های نوروزی از طریق ناوگان حمل و نقل عمومی در جنوب استان جابجا شده اند که سهم ناوگان مینی بوس رانی از این جابجایی در سفر ۸۴ درصد و در مسافر ۷۷ درصد بوده، سهم ناوگان اتوبوسی ما ۱۴ درصد سفر‌ها و ۲۲درصد مسافران داشته و همچنین سهم ناوگان سواری ما ۲ درصد سفر‌ها و یک درصد مسافرین را در دستور کار داشتیم.

معاون حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان افزود: ۶۸۹۰۳ مسافر در نیمه‌ی اول تعطیلات نوروزی وارد جنوب استان شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل نه درصد افزایش داشته است که در این خصوص ۴۱۹۶۱ مسافر خروجی داشتیم که تقریباً ۴۱درصد آمار منفی داریم.

وی تصریح کرد: نسبت به مدت مشابه سال قبل از بیست و چهار اسفند ماه با شروع سفر‌های نوروزی تاکنون یک میلیون و صد و نود و پنج هزار و هفتصد و پنجاه و دو تردد در جنوب استان انجام شده که نسبت به سال گذشته ۹درصد افزایش داشته است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش ۹درصدی سفر‌های نوروزی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • توزیع ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت زهک
  • اقدامات آبفا برای کنترل کیفیت آب مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • هیچ‌گونه اپیدمی در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان رخ نداده است
  • توزیع ۷۰۰ پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • تأمین آب شرب باکیفیت در جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع دو هزار و ۲۰۰پرس غذای گرم بین نیازمندان در پویش هلال رحمت
  • ۶هزار و ۲۲۰ مسافر سیستان و بلوچستان متعهد بهبود رفتار ترافیکی شدند
  • بازسازی مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ادامه دارد