Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-16@13:00:43 GMT

یاد و خاطره شهدا تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار نگیرد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۴۰۵

یاد و خاطره شهدا تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار نگیرد

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان گفت: نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدای گران قدر و سلحشوری ملت بزرگ ایران تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، سردار مجتبی شیروانیان، صبح امروز (یکشنبه) در نشست خبری به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر، اظهار کرد: عملیات بیت المقدس یکی از عملیات‌ها و فتوحات رزمندگان اسلام بود و نمی‌توان گفت تنها سپاه پاسداران، ارتش و یا بسیج فاتحان این عملیات بودند بلکه همه دست به دست یکدیگر این عملیات را به سرانجام رساندند و وظیفه ملی و دینی ما این است که در بزرگداشت این ایام الله کوشا باشیم و قطعاً هم ملت ایران، دستگاه مربوطه و اصحاب رسانه همچون گذشته اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما همان کشوری هستیم که با کمترین امکانات و با دستانی خالی عملیات بزرگ بیت‌المقدس را با عنایت الهی به سرانجام رساندیم و امروز با دستاوردهای دفاع مقدس و تلاش جوانان متخصص در ابعاد مختلف تبدیل به یک کشور قدرتمند شده‌ایم و اگر وحدت مردم و تبعیتشان از رهبری بر جایگاه خود استوار باشد دشمنان به اهدافشان نخواهند رسید.

شیروانیان در خصوص ستاد بزرگداشت سی وهفتمین سالروز آزادسازی خرمشهر، تاکید کرد: این ستاد فعالیت خود را از سال گذشته به ریاست استاندار و به دبیری بنیاد آغاز کرده است و با تشکیل کمیته‌های متعدد به جمع بندی برای سوم خرداد رسیده‌اند و گرامی داشت ایام‌الله آزاد سازی خرمشهر از چهارشنبه اول خرداد ماه ۹۸، تا شنبه چهارم خرداد ماه به مدت چهار روز با شعار محوری ما پیروزیم ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: هم سوی این اقدامات سعی شده با بیانیه گام دوم انقلاب همگام شویم و امسال با توجه به این موضوع که ایام آزاد سازی خرمشهر با ماه مبارک رمضان مقارن شده است سعی شده این روزها با حضور راویان دفاع مقدس در مساجد و تکایا سپری شود و دوستان ما در سازمان تبلیغات از طریق کانون‌های فرهنگی مساجد و بسیج محلات در تلاش هستند با اقدامات خود نقش مؤثری در اجرای برنامه‌ها داشته باشند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اصفهان با اشاره به فضاسازی در خصوص آزادسازی خرمشهر در سوم خردادماه، خاطرنشان کرد: بحث فضاسازی شهری با دوستان ما در شهرداری است و اگر نمایندگان آنها در این جلسه حاضر باشند برنامه‌های خود را به طور کامل اعلام خواهند کرد و همگی براین هستیم که نباید اجازه دهیم یاد و خاطره شهدای گران قدر و سلحشوری ملت بزرگ ایران تحت تأثیر مشکلات اقتصادی قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دفاع مقدس عملیات بیت المقدس منطقه اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم

نخل هایی که ایستادگی و مقاومت را از مردمی آموختند که ۸ سال در مقابل تجاوز رژیم یعثی مبارزه و از وطن دفاع کردند و اکنون به نماد دفاع مقدس تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • خاطرات رزمندگان دفاع مقدس از شهید چراغی + فیلم
  • صوتی کمتر شنیده شده از سه اسطوره دفاع مقدس حین عملیات
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • پرفروش‌ترین کتاب‌ها در زمینه دفاع مقدس است
  • دفاع مقدس گنجینه ارزشمند تاریخ ایران است
  • دیدار جمعی از مدیران فولاد اکسین با خانواده شهدا
  • عملیات «وعده صادق» مایه اقتدار و افتخار جمهوری اسلامی ایران شد
  • عملیات وعده صادق موجب اقتدار ایران اسلامی است
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان
  • نخل‌های قصر شیرین، نمادی از ایستادگی ایران در طول دفاع مقدس + فیلم