Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-16@10:56:16 GMT

جشن گلریزان در اردبیل برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۴۰۹

جشن گلریزان در اردبیل برگزار شد

جشن گلریزان در اردبیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان اردبیل اهل بیت دیه کمک های مردمی مالیات 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوییه گفت: جشن گلریزان کاشتن بذر امید و مهربانی است و گلریزان؛ یعنی با کریمان کار‌ها دشوار نیست و مشکلات لاینحل حل شدنی است.

مسعود ناظریان در جشن بزرگ گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد شهرستان ارزوئیه، ضمن تقدیر و تشکر گفت: جشن گلریزان بمناسبت آزادی زندانیانی می باشد که بدلیل جرائم غیر عمدی در زندان به سر می‌برند و چشم انتظار کمک‌های مومنانه خیرین در پایان ماه مبارک رمضان هرسال هستند. 

وی افزود: باید این نگاه حسنه و خداپسندانه را در جامعه ترویج دهیم که خوشبختانه در فرهنگ ما ایرانیان نیز نهادینه شده است و لازم است از تمام ظرفیت موجود استفاده کنیم تا این فرهنگ برای تمامی افراد الگو و مانع از وقوع جرائم و آسیب‌ها شود.

 ناظریان تصریح کرد: خداوند را شاکریم که به ما توفیق داد تا دست افرادی را بگیریم که نیازمندان واقعی جامعه هستند، با این کار حسنه قطعاً دل‌هایی شاد می‌شوند و به طور حتم از سوی خداوند جبران خواهد شد و جای کار خیر پر می‌شود و خداوند مضاعف آن را جبران می‌کند.

وی اظهار کرد: مردم ما همیشه در کنار هم بوده‌اند و در صورت مشاهده گرفتاری برای یک همنوع تمام تلاششان را برای رفع گرفتاری انجام داده‌اند که نمونه بارز آن جشن گلریزان است.

رئیس حوزه قضائی شهرستان ارزوئیه گفت: خوشبختانه با همت خیرین وبا حضور قابل تحسین آنها در مراسم جشن گلریزان مبلغ چهارصد و هفتاد میلیون تومان جمع آوری شد. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ۷۰ زندانی جرائم غیرعمد در چهارمحال و بختیاری نیازمند کمک خیران
  • کمک ۲ میلیارد ریالی خیران نیک‌اندیش در جشن گلریزان سرباز
  • کمک ۱۰۴ میلیارد تومانی برای آزادی زندانیان در رمضان
  • جشن گلریزان خیران فریدنی برای آزادی زندانیان
  • وجود ۳۰۷ زندانی جرایم غیرعمد در زندان‌های کردستان
  • ۱۵ میلیارد تومان در جشن‌های گلریزان کردستان جمع‌آوری شد
  • جشن گلریزان در شهرستان‌های رابر و ارزوئیه برگزار شد
  • کمک برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • گلریزان در ارزوئیه با جمع آوری ۴۷۰ میلیون کمک مردمی
  • جمع آوری ۲ میلیارد تومان در جشن گلریزان ویژه آزاد‌سازی زندانیان جرائم غیر عمد