Web Analytics Made Easy - Statcounter

در مراسمی که با حضور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور همراه بود مجید پورعیسی به عنوان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی منصوب شد. ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، مجید پورعیسی صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان جنوبی اظهار داشت: خراسان جنوبی دارای منابع و ظرفیت‌های زیادی است اما استفاده بهینه از آن نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از آقای نوبخت قدردانی می‌کنم که به بنده اعتماد کرده و این مسئولیت را به بنده سپردند.

رئیس سازمان برنامه‌ریزی و بودجه خراسان جنوبی گفت: دوستی خاصی با آقای آرین دارم و از اندیشه‌های وی استفاده کرده و آنها را در دراز مدت عملیاتی می‌کنیم. 

انتصاب جدید در شرکت ملی صنایع پتروشیمیدلیل انتصاب سردار فدوی به جانشینی فرمانده کل سپاه چه بود؟انتصاب جدید در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی

پورعیسی اظهار امیدواری کرد: بتواند با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی در راستای فقرزدایی و محرومیت‌زدایی در منطقه گام بردارد.

وی افزود: نظام برنامه‌ریزی در راستای اهداف عالی استاندار، معاونان دستگاه‌های اجرایی از اهداف ما در استان خراسان جنوبی است و اگر یک دستگاه بخشی نگر باشد و سیاست ارادی نداشته باشد و مدیر روزی 15 ساعت کار نکند در حوزه رشد، توسعه و پیشرفت استان کار می‌لنگد. 

در این مراسم از زحمات چندین ساله محمدهادی آرین قدردانی و مجید پورعیسی به عنوان ریاست سازمان برنامه‌ریزی و بودجه خراسان جنوبی معرفی شد.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سالاری عصر پنج شنبه در ستاد دهه کرامت استان گفت: از ابتدای سال جاری ۴۶ هزار نفر از خراسان جنوبی در پویش زندگی با آیه‌ها شرکت کرده‌اند و از این نظر خراسان جنوبی در رتبه چهارم است.

وی در ادامه افزود: در ایام دهه کرامت سال جاری باید برنامه‌هایی با محوریت اجرای طرح مسطورا پیش بینی شود تا برنامه‌های این ده دارای محتوای قرآنی باشند.

به گفته وی بهتر است که در برنامه پنج اردیبهشت، روز شکست آمریکا در صحرای طبس هم به طرح مسطورا توجه شود.

وی خواستار نصب سوالات مرتبط با طرح مسطورا در مسیر جاده‌های استان و میقات الرضا برای استفاده زائران و مسافران از آیه‌های قرآنی شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان با اشاره به ضرورت نمایش فیلم"اخت الرضا" در دهه کرامت گفت: کمیته زیارت امام رضا (ع) ذیل ستاد دهه کرامت تشکیل و پویش در مسیر کریمان هم در این دهه اجرا شود.

کد خبر 6082109

دیگر خبرها

  • رتبه چهارم خراسان جنوبی در اجرای طرح مسطورا
  • ۲۲۲۴ میلیارد اعتبار سفر رئیس جمهور به اردبیل تخصیص یافت
  • استفاده از ظرفیت های صلح و سازش برای کاهش پرونده های ورودی
  • برنامه‌های ۲۰‌گانه دستگاه‌های اجرایی استان کرمان چیست؟
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • انتصاب رئیس کل دادگستری خراسان رضوی به معاون اولی قوه قضاییه
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • با برنامه ریزی دنبال کار جدیدی در دانشگاه خواهم بود
  • نظارت هوشمند بر زنجیره تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی
  • آخرین وضعیت سیل در استانهای جنوبی کشور/ برخی روستاها تخلیه شدند