Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-20@02:12:48 GMT

مسابقه پیامکی معارف قرآنی/8

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۴۵۰

مسابقه پیامکی معارف قرآنی/8

به گزارش ایکنا؛ در ایام ماه مبارک رمضان و همزمان با برگزاری بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، مرکز فعالیت‌های قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، مسابقه‌ای با محوریت سبک زندگی ایرانی ـ اسلامی برگزار می‌کند.
سؤالات این مسابقه به دو شیوه اینترنتی و پیامکی در اختیار شرکت‌کنندگان قرار خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علاقه‌مندان می‌توانند برای دریافت سؤالات مسابقه پیامکی به غرفه سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور مستقر در نمایشگاه قرآن مراجعه کنند. هر شب به یک نفر از شرکت‌کنندگان هدیه ویژه‌ای اهدا خواهد شد.
سؤال امروز یکشنبه، 29 اردیبهشت‌ماه
ــ آيات 8 الی 16 سوره بقره نشانه ... را بيان می‌کند؟
۱- کفار
۲- منافقان
۳- مشرکان
عدد گزینه صحیح تا ساعت ۲۴ به سامانه پیام کوتاه ۱۰۰۰۰۰۱۱۴ ارسال شود.
همچنین، سؤالات مسابقه اینترنتی(۲۰ سؤال) در پایگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی isqa.ir برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته شده است که در پایان زمان برپایی مسابقات به تعدادی از شرکت‌کنندگان به قید قرعه، جوایزی اهدا می‌شود.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا فعالیت های قرآنی مسابقه پیامکی معارف قرآنی شماره 8 قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی

 به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته تیم سپاهان در برابر ذوب‌آهن در یک مسابقه حساس و پرفشار تاکتیکی در ورزشگاه نقش جهان به یک پیروزی مهم دست یافت. این برد خیلی برای سپاهان که در هفته‌های اخیر نتایج مطلوبی نگرفته اهمیت داشت.

در پیام سپاهان برای تیم و هواداران آمده است: "بدینوسیله از جدیت، دوستی، همراهی و همدلی بازیکنان و کادر فنی و اجرایی تیم سپاهان کمال تشکر را داریم.

همچنین از هوادارانی که در طول ۹۰ دقیقه مسابقه روز گذشته سپاهان مقابل ذوب‌آهن به صورت شایسته به حمایت از تیم خود پرداختند و نتیجه حمایت خود را دیدند، تقدیر و تشکر می‌نماییم.

باشگاه فولاد مبارکه سپاهان ضمن تاکید بر حمایت خود از تیم فوتبال، اعلام می‌نماید کلیه اقدامات لازم در راستای پیشبرد فعالیت‌های تیم در حال پیگیری و انجام است."

دیگر خبرها

  • رشد 50درصدی شرکت کنندگان هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • پیام سپاهان برای تیم و هواداران پس از برد دربی
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • راه‌اندازی پویش «وعده صادق» در کردستان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • تنبیه تعرض کنندگان به کشور پیام مهم عملیات وعده صادق است
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد