Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-04-16@09:45:18 GMT

توافق مهاجم سپاهان با تیم پرتغالی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۴۷۹

یک سایت پرتغالی خیر از پیوستن مهرداد محمدی به تیم آوس در لیگ برتر این کشور داد. ناطقان: به نقل از ojogo، مهرداد محمدی مهاجم ایرانی که اکنون در عضویت تیم سپاهان به سر می‌برد، با مسئولان باشگاه آوس پرتغال به توافق نهایی رسیده است و بعد از پایان فصل جاری با امضای قراردادی ۳ ساله به عضویت این تیم پرتغالی در می‌آید که در لیگ برتر پرتغال در نیمه دوم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



محمدی در این فصل ۲۶ بار برای سپاهان بازی کرد و توانست ۵ گل به ثمر برساند و تیم او در نهایت نایب قهرمانی را به دست آورد.

تیم‌های اسلویاپراگ و آ. اک آتن یونان نیز به دنبال جذب این بازیکن بودند که در نهایت آوس پرتغال توانست با پیشی گرفتن از این رقبا با محمدی برای فصل بعد به توافق برسد. منبع: مهر برچسب ها: مهاجم سپاهان ، تیم پرتغالی ، توافق

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مهاجم سپاهان تیم پرتغالی توافق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، نتایج مسابقات به این شرح است:

ویتوریا گیمارش ۱ - ۱ فارنسی
پورتو ۲ - ۲ فامالیکائو  
در تیم پورتو مهدی طارمی مهاجم ملی پوش ایرانی از نیمه دوم به میدان آمد و در دقیقه ۸۲ زننده گل تساوی تیمش بود. طارمی این فصل ۴ گل در لیگای پرتغال به ثمر رسانده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


استوریل ۰ - ۱ اسپورتینگ براگا

در جدول لیگانوش پرتغال تیم اسپورتینگ لیسبون با ۷۴ امتیاز در صدر قرار دارد و تیم‌های بنفیکا (قهرمان دوره قبل) با ۶۷ و پورتو با ۵۹ امتیاز در رده‌های دوم و سوم جای گرفتند و تیم‌های اسپورتینگ براگا با ۵۹ و ویتوریا گیمارش با ۵۷ امتیاز چهارم و پنجم هستند. تیم ژیل ویسنته که از علی علیپور مهاجم ایرانی استفاده می‌کند، با ۲۸ امتیاز در رده چهاردهم ماند.

در جدول گلزنان لیگای پرتغال ویکتور گیوکِرِس مهاجم سوئدی تیم اسپورتینگ لیسبون با ۲۲ و سیمون بانزا مهاجم اهل کنگوی دموکراتیک تیم اسپورتینگ براگا با ۲۱ گل اول و دوم هستند و رافا موخیکا مهاجم اسپانیایی تیم آروسا با ۱۸ گل سوم است.

دیگر خبرها

  • سرمربی پرتغالی به جانشینی کلوپ می‌خندد!
  • بازگشت طارمی به صدر اخبار با نجات پورتو از شکست
  • واکنش سایت پرتغالی به گلزنی طارمی برای پورتو
  • ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • سایت پرتغالی: ترس از شکست باعث شد مهدی طارمی برای پورتو بازی کند
  • طارمی ، پورتو را از شکست نجات داد
  • بازتاب گلزنی مهدی طارمی در سایت پرتغالی
  • بازتاب گلزنی طارمی در سایت پرتغالی
  • همه به دنبال یحیی؛ گل‌محمدی گزینه جانشینی چهره‌های مطرح!
  • یک باشگاه پرتغالی مشتری کریستیانو رونالدو شد