Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@04:28:18 GMT

تصادف دو خودرو در شرق گلستان یک مجروح برجای گذاشت

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۶۱۸

تصادف دو خودرو در شرق گلستان یک مجروح برجای گذاشت

گنبدکاووس – ایرنا – فرمانده پلیس راه کلاله و مراوه تپه اعلام کرد: در سانحه تصادف شدید بین دو دستگاه سواری پراید که صبح امروز (یکشنبه) در محور کلاله به مراوه تپه روی داد، یک نفر مجروح شد.

سروان هادی حبیبی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: این تصادف در کیلومتر 26 جاده اصلی کلاله به مراوه تپه رخ داده و عامل اصلی آن انحراف به چپ خودرو در حال حرکت از کلاله به طرف مراوه تپه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به آغاز برداشت محصولات زراعی در شرق گلستان ضمن توصیه و تاکید به رانندگان خودروهای شخصی وعمومی برای رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، از رانندگان ماشین آلات کشاورزی هم خواست برای تردد از شانه محورهای ارتباطی استفاده نمایند.
سروان حبیبی از رانندگان خوروهای شخصی وعمومی بخصوص ماشین آلات کشاورزی خواست با نصب علائم هشدار دهنده و دید درشب و اطمینان از سالم بودن چراغ ها و سیستم روشنایی خودرو، از بروز حوادث احتمالی جلوگیری کنند.
جاده کلاله - مراوه تپه به دلیل باریک بودن عرض آن، داشتن پیچ های خطرناک و قرار گرفتن هزاران هکتار اراضی زراعی و تردد صدها ماشین آلات کشاورزی، با وجود تلاش شبانه روزی نیروهای پلیس راه، از محورهای حادثه خیز شرق استان گلستان است.
/1860/7478

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعی حوادث تصادف خودرو کلاله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل تجری شامگاه سه شنبه در صحن شورای اسلامی شهر گرگان اظهار کرد: در سال‌های گذشته برخی از ماشین‌آلات خدمات شهری به پیمانکاران واگذار شده بود و این موضوع یک دغدغه جدی برای ما به‌وجود آورد که اگر پیمانکاران همراهی لازم را نداشته باشند، با چالش‌هایی متعددی مواجه خواهیم شد.

وی افزود: برای برطرف کردن این دغدغه سال گذشته ۲۵ میلیارد تومان برای خرید ماشین‌آلات در حوزه خدمات شهری هزینه شد و در بودجه امسال نیز ۲۵ میلیارد تومان دیگر برای این امر در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون محیط‌زیست، خدمات شهری، سیما و منظر شورای اسلامی شهر گرگان گفت: بخشی از باکس‌های زباله در شهر گرگان تخریب یا فرسوده شده است و در بودجه امسال خریداری دو هزار باکس زباله برای شهر گرگان پیش‌بینی شد.

کد خبر 6080402

دیگر خبرها

  • پلاک گذاری ۵۴۵ دستگاه تراکتور در محمودآباد
  • ۲۱ روستای چابهار در محاصره سیل و گرگروها
  • اضافه شدن ۲۰۰۰ باکس زباله در سطح شهر گرگان
  • تصادف و آتش‌سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • تصادف و حریق خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح
  • تصادف و آتش سوزی خودرو با ۴ فوتی و ۲ مجروح در جهرم
  • ستاد مدیریت بحران شهرداری یزد تشکیل جلسه داد
  • یک کشته و هفت مجروح در تصادف جاده اراک - قم
  • جهش تولید در دل روستا‌/ تولید ۶ هزار تن لوله و ۵ هزار ماشین آلات در روستای کوچک
  • اعلام جزئیات یازدهمین نمایشگاه چاپ دیجیتال ایران