Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمنان- ایرنا- مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان با بیان این که شهرستان مهدیشهر از شهرستان های کوچک استان به شمار می رود، گفت: بیشترین تقاضای خرید سهام در بازار بورس استان مربوط به مهدیشهر است.

به گزارش ایرنا، امیر خلیلی خواه روز یکشنبه در نشست کارگروه تخصصی اشتغال در سالن مدیریت بحران استانداری سمنان افزود: مهدیشهر با وجود وسعت کم، مردم ریسک پذیر و طرفدار بورس دارد و همین موضوع ظرفیتی مهم برای ایجاد کارگزاری در این شهرستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: در شهرستان های دامغان، گرمسار و مهدیشهر این ظرفیت وجود دارد که دفتر کارگزاری بورس ایجاد شود و با ایجاد دفتر کارگزاری در هر شهرستان حدود 15 تا 18 شغل ایجاد می شود.
خلیلی خواه با بیان این که استان سمنان از معدود استان هایی است که دارای 2 تالار بورس منطقه است، اظهار داشت: یکی از تالار های بورس منطقه ای در شهرستان سمنان و دیگری در شاهرود قرار دارد.
وی با بیان این که امسال هیچ گونه مجوز استخدامی برای استان سمنان پیش بینی نشده است، تصریح کرد: سهمیه استخدامی براساس برنامه ششم توسعه برای استان ها تعریف می شود و طبق برنامه، امسال برای استان سهمیه استخدام تعریف نشده است.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان سمنان خاطر نشان کرد: زیرساخت های سرمایه گذاری به معنی واقعی در استان فراهم است و با تلاش همه جانبه دستگاه های اجرایی برای رفع موانع و تسهیل در رونق تولید، قدم های جدی در استان سمنان به منظور توسعه و اشتغالزایی در سال 98 برداشته می شود.
به گزارش ایرنا، نشست کارگروه تخصصی اشتغال استان سمنان به ریاست حشمت الله عسگری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری سمنان برگزار شد و مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی درباره هدف گذاری ایجاد اشتغال در استان در سال 98 بحث و تبادل نظر کردند.
به گزارش ایرنا، سال گذشته استان سمنان در تحقق تعهد اشتغال از استان های موفق در کشور بود.
7342/7408

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بورس اشتغالزايي سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز

آفتاب‌‌نیوز :

شاخص هم‌وزن امروز با ۸ هزار و ۴۴۵ واحد افزایش به ۷۵۳ هزار و ۴۳۹ واحد و شاخص قیمت با ۴ هزار و ۷۲۸ واحد افزایش به ۴۲۱ هزار و ۷۹۲ واحد رسید.

معامله‌گران در روز جاری در بورس تهران نزدیک به ۱۰ میلیارد سهم و اوراق مالی را به ارزش ۶۲ هزار میلیارد ریال با انجام ۴۳۸ هزار معامله دادوستد کردند.

نماد‌های فولاد، فملی، نوری، شپنا، بوعلی، شبندر و وبملت بیشترین اثر مثبت را بر شاخص بورس گذاشتند.

شاخص فرابورس ایران در معاملات امروز با ۲۸۹ واحد رشد، به ۲۵ هزار و ۴۹۷ واحد رسید.

معامله‌گران در بورس در فرابورس ایران ۲۰۳ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن دادوستد مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق بود.

نماد‌های آریا، فصبا، زاگرس، شگویا، ارفع، آریان و تجلی بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • پیش بینی بورس چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ افت بازار سهام، سیگنال فرصت خرید است؟
  • افت ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بورس/ شاخص هم‌وزن مثبت ماند
  • بانک‌های استان سمنان تخصیص بیشتر تسهیلات تبصره ۱۸ را افزایش دهند
  • سپاه امام رضا(ع) در روستاهای ۶ شهرستان خراسان رضوی اشتغال ایجاد می‌کند
  • صعود ۲۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • رشد ۲۷ هزار واحدی شاخص در معاملات امروز
  • آلمانی‌ها برای مدیریت پسماند ۸۰میلیون یورو سرمایه‌گذاری کردند
  • صعود انفجاری بورس ، سقوط دلار | وقت خرید کدام سهم است؟
  • افزایش ۱۸ درصدی مصدومین ناشی از گزش سگ در مازندران
  • بوم‌گردی کلید تحقق اشتغال روستاها/جوانان کارآفرین حمایت مالی شوند