Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:40:25 GMT

تبریک باشگاه سپاهان به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ برتر

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۶۲۴

تبریک باشگاه سپاهان به پرسپولیس بابت قهرمانی در لیگ برتر

به گزارش خبرگزاری مهر، مسعود تابش با ارسال پیامی به باشگاه پرسپولیس قهرمانی این تیم در لیگ برتر را تبریک گفت: در همین ارتباط، باشگاه پرسپولیس ایران، پیام تبریکی را به مناسبت قهرمانی در این دوره از بازی‌ها از باشگاه سپاهان دریافت کرد.

در بخشی از این نامه برای دو تیم که به عنوان نمایندگان فوتبال ایران در رقابت‌های آتی لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهند داشت، آرزوی موفقیت شده و چنین آمده است؛

امید است با عنایت به الطاف پروردگار تعالی، تیم‌های پرسپولیس و سپاهان به نمایندگی از جامعه فوتبال و ورزش کشور در فصل آتی مسابقات فوتبال لیگ قهرمانان آسیا، نمایشی از غرور، همبستگی و همت ایرانیان را پیش روی چشم جهانیان قرار دهند و شاهد اهتزاز پرچم پر افتخار میهن عزیزمان در این تورنمنت معتبر آسیایی باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 4620745

منبع: مهر

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس تیم فوتبال سپاهان اصفهان مسعود تابش لیگ برتر فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در دیدار معوقه باقی مانده از هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت ۱۶:۳۰ دقیقه در ورزشگاه نقش جهان اصفهان، سپاهان به مصاف همشهریش ذوب آهن اصفهان می‌رود.
قضاوت این دیدار را پیام حیدری برعهده دارد. 
 
این بازی به علت حضور تیم سپاهان در لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. در جدول سپاهان با ۳۹ امتیاز در رده جهارم قرار دارد و ذوب آهن با ۳۰ امتیاز در رده هشتم است.


دیگر خبرها

  • عجیب و آشفته‌ مثل لیگ برتر ایران
  • استقلال در مرز کسب سریعترین قهرمانی تاریخش
  • آشتیانی: صنعت نفت بعد از دریافت گل اول متلاشی شد/ شانس قهرمانی پرسپولیس زیاد است
  • یک فصل دیگر بدون جام؟ ستاره پرسپولیسی طلسم شده است!
  • برزیل ایران نیازمند حمایت هواداران
  • لیگ برتر فوتبال ایران؛ برتری سپاهان در شهرآورد اصفهان
  • سپاهان 0-0 ذوب آهن؛ گزارش زنده
  • تبریک قهرمانی درسی برای فرهنگ هواداری/ استقلال و پرسپولیس از بایرن مونیخ بزرگ‌تر هستند؟
  • آخرین شانس پرسپولیس برای قهرمانی ۷۰ امتیازی
  • لیگ برتر فوتبال، شهرآورد اصفهان امروز برگزار می شود