Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به بهانه روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات از کارکنان روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان  به نمایندگی از دیگر روابط عمومی ها قدردانی و تجلیل کرد.

علی یاور عزیزپور در دیدار صمیمی با کارکنان حوزه روابط عمومی گفت:گستردگی جامعه هدف در حوزه ورزش و جوانان نیاز به روابط عمومی پویا،توانا، با دانش و تجربیات مفید برای تعامل و ارتباط مستمر با جامعه هدف را بر جسته تر می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تنویر افکار عمومی از ضروریات است لذا روابط عمومی باید ضمن اطلاع رسانی دقیق و ارتباط دوسویه و کارآمد با جامعه هدف، در معرفی دستاورد ها و خدمات صورت گرفته دستگاه متبوع تاثیر بسزایی داشته باشد.

در پایان این دیدار دکتر عزیزپور ضمن تشکر از عملکرد قابل قبول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان از زحمات زینب فیضی و امین احمدپور کارکنان حوزه روابط عمومی  به نمایندگی از دیگران روابط عمومی های زیر مجموعه دستگاه با اهداء لوح سپاس تجلیل کرد.

مدیرکل باارسال نامه مکتوب از روسای ادارات شهرستانها و روسای هیاتهای ورزشی خواست تا هرچه سریعتر با اهدا لوح سپاس از زحمات روابط عمومی های خود هم تقدیر و هم تجلیل نمایند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره کل ورزش و جوانان جامعه روابط عمومی مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، مدیرکل سازمان جهانی بهداشت نسبت به وضعیت بحرانی بیمارستان ها در نوار غزه هشدار داد.

«تدروس آدهانوم» مدیرکل سازمان جهانی بهداشت روز پنج شنبه اعلام کرد که از ۳۶ بیمارستان در نوار غزه، تنها ۱۰ بیمارستان در این باریکه به طور جزئی کار می کنند.

مدیرکل سازمان جهانی بهداشت هشدار داد که سیستم بهداشتی نوار غزه به سختی می تواند دوام بیاورد.

آدهانوم افزود: ما خواستار توقف فوری حملات اسرائیل به بیمارستان‌ها در غزه و حفاظت از کارکنان، بیماران و غیرنظامیان هستیم.

مدیرکل سازمان بهداشت جهانی پیشتر هم تاکید کرد که گزارش‌های منتشر شده در خصوص حمله به بیمارستان امل در خان یونس و بازداشت کارکنان و بیماران این بیمارستان و خسارات وارده به آن به شدت نگران کننده است.

وی در ادامه افزود: ما خواهان حمایت فوری از بیماران و کارکنان بیمارستان امل هستیم. باید در نوار غزه آتش بس اعلام شود.

کد خبر 6064330

دیگر خبرها

  • تنها ۱۰ بیمارستان غزه به طور جزئی فعال هستند
  • تأثیر بازی‌های بومی محلی در جذب گردشگر
  • مراجعه ۱۰ هزار بیمار به مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
  • تجلیل از روسای هیات‌های ورزشی سپیدان
  • تجلیل از خیران طلایی کمیته امداد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • تداوم کم آبی سد‌های خراسان رضوی
  • نگاه به هیات‌های ورزشی و سمن ها برابر خواهد بود / تاکید بر حضور سمن ها در شوراهای تخصصی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • هوادار تهران در مسیر دریافت مجوز ملی و حرفه‌ای