Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@22:40:27 GMT

لزوم‌ بستر سازی آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف قرآنی

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۶۵۰

لزوم‌ بستر سازی آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف قرآنی

استاندار قم با بیان ضرورت استفاده از جلوه های بصری و هنری در برپایی نمایشگاه ها بر لزوم ایجاد بسترهای مناسب برای آشنایی نسل جوان با فرهنگ و معارف قرآنی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم به نقل از روابط عمومی استانداری قم، «بهرام سرمست» در حاشیه بازدید از هفتمین نمایشگاه قرآن و عترت و رسانه های دیجیتال استان قم که در مجتمع ناشران برگزار شد، با بیان لزوم فعالیت در حوزه قرآن و معارف اسلامی، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه های قرآن و عترت در جلب خانواده ها و نسل جوان به فرهنگ قرآنی نقش موثری دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار قم برگزاری اين نمایشگاه در ماه رمضان را مورد توجه قرار داد و اضافه کرد:‌ فرصت بازدید از نمایشگاه از افطار تا سحر برای حضور شهروندان فرصتی مغتنم است.


وی به غرفه آرایی و تنوع فعالیت ها در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: رویکرد مناسبی در حوزه رسانه های دیجیتال صورت گرفته است که می تواند برای گرایش کودکان و نسل جوان به معارف قرآنی، انگیزه مناسبی ایجاد کند.


سرمست همچنین حضور اقشار مختلف در بازدید از این نمایشگاه را مورد توجه قرار داد وگفت: تنوع در برنامه ها، استفاده از جلوه های بصری هنری و خلاقیت در تولید محتوا در چنین نمایشگاه هایی می تواند در افزایش بازدید کنندگان نقش بسزایی داشته باشد.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان مسجد خراسان جنوبي خوزستان سیزدهمین نمایشگاه قرآن و عترت حضرت خدیجه س کانون های مساجد سبک زندگی اسلامی ماه مبارک رمضان نماز جمعه بهرام سرمست نمایشگاه قرآن کریم نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احسان عابدی در گفتگو با خبر ۲۰ شبکه‌ی یزد با اشاره به پیشتازی یزدی‌ها در طرح ۴ هزار نفری حافظ قرآن کریم گفت: از تعداد کسانی که ثبت نام کرده اند، تاکنون ۳ هزار و ۷۰۰ نفر در موسسات قرآنی، حفظ کلام نورانی وحی را آغاز کرده اند.

وی افزود: این طرح بصورت مردمی و با مشارکت دولت انجام می‌شود و مجری آن اتحادیه موسسات قرآنی استان یزد است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: برای شرکت در این طرح، افرادی که علاقه‌مند به کسب عنوان پر برکت حافظ کل قرآن کریم هستند می‌توانند در سامانه ثبت نام به آدرس https://hefz.telavat.ir/Guest نسبت به ثبت نام اقدام و مشخصات خود را برای یکی از موسسات نزدیک به محل سکونت خود ثبت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • یزد از استان‌های پیشتاز در طرح بزرگ ۴ هزار حافظ قرآن کریم
  • اظهارات وزیر فرهنگ درباره اکسپو و رشد هنرهای تجسمی / اسماعیلی: بازار هنری ایران را از امسال برگزار می‌کنیم
  • لزوم فرهنگ سازی مناسب برای مشارکت مردم در احیای دریاچه ارومیه
  • برگزاری نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی «روایت باران»
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی روایت باران برگزار می‌شود
  • بازدید سخنگوی دولت از هجدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • نمایشگاه تخصصی هنرهای قرآنی، «روایت باران» برگزار می شود
  • لزوم همکاری ‌های امنیتی در بستر سازمان شانگهای
  • مستند «پنجره‌های بهشت»، از شبکه قرآن و معارف
  • تشکیل و راه اندازی انجمن نوجوانان قرآنی در نمایشگاه قرآن سال بعد