Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-20@16:29:26 GMT

مسیر فنوج - اسپکه در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۱۷۶۶۲

مسیر فنوج - اسپکه در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

زاهدان- ایرنا- مدیرکل دفترمدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: مسیر فنوج - اسپکه که براثر طغیان رودخانه های محلی بسته شده بود ظهر امروز یکشنبه بازگشایی شد.

عبدالرحمن شهنوازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این مسیر ساعت 23و 50 دقیقه شب گذشته براثر طغیان رودخانه های محلی و جاری شدن سیلاب بسته شده بود که با فروکش کردن آب ظهر امروز بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: مسیر فنوج - رمشک همچنان بسته است و تلاش راهداران برای بازگشایی این مسیر ادامه دارد.
مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با 75 میلی متر از توابع نیکشهر گزارش شد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان نیز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا از تداوم فعالیت توده های همرفتی در سطح استان خبرداد و گفت: بر اساس آخرین الگوهای پیش یابی و مدل های جوی، همچنان در ساعات بعدازظهر و شب رگبار باران همراه با رعدوبرق، وزش باد شدید موقت، احتمال صاعقه و بارش تگرگ در برخی نقاط استان رخ می دهد.
محسن حیدری خاطرنشان کرد: امروز فعالیت سامانه در نواحی مرکزی و جنوبی سیستان و بلوچستان فعال است.
وی ادامه داد: بارش ها، سبب آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن ناگهانی و موقتی مسیل ها در جنوب استان و طغیان برخی رودخانه های فصلی خواهد شد.
مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ساعات بعدازظهر و اوایل شب سه روز آینده در سطح شهر زاهدان نیز شرایط برای رگبار و رعدوبرق و باد شدید لحظه ای فراهم است که در برخی نقاط آبگرفتگی موقتی معابر انتظار می رود.
7316**3213 **6081

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي ستاد بحران بازگشايي مسير سيلابي سيستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۱۷۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امداد رسانی هلال احمر در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، سجادی مدیرکل هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب گفت:  نیروهای امدادی از ابتدای شروع بارندگی‌ها در مناطق جنوبی استان سیستان و بلوچستان، درحال خدمت رسانی هستند.
مدیرکل هلال احمر استان سیستان و بلوچستان افزود: خدمات رسانی بهتر امداد رسانی‌های هوایی هم از سه روز پیش در شهرستان‌های کنارک، دشتیاری، زرآباد، قصرقند، نیکشهر آغاز شده وبه تعداد زیادی از مردم بویژه به مادران باردار از طریق بالگرد خدمات ارائه شده است.
سجادی گفت: در سه روز‌گذشته روزانه در مناطق سیل زده، ۱۲ سورتی پرواز حامل مواد غذایی، انجام شده که از این طریق  تعداد هزارو ۸۰۰ بسته غذایی بین مردم در روستا‌هایی که درگیر سیل بودند توزیع شده است.

دیگر خبرها

  • امداد رسانی هلال احمر در مناطق سیل زده جنوب سیستان و بلوچستان
  • خسارت ۳۰ رشته قنات فنوج، براثر جاری شدن سیلاب
  • خسارت ۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • خسارت ‌۱۵۰۰ میلیارد تومانی سیل به راه‌های کشور
  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • ۲۱ راه ارتباطی در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • بازگشایی محورهای سیستان و بلوچستان تا ۴۸ ساعت آینده
  • همچنان راه ارتباطی ۲۴ مسیر فرعی جنوب سیستان و بلوچستان بسته است
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده